![]() |
|
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=28835
Bij de inval van vandaag op het Maastrichtse woonwagenkamp de Vinkenslag heeft de politie 37 hennepkwekerijen ontmanteld waar 12.000 hennepplanten groeiden. Jaarlijks kan zo'n hoeveelheid wiet makkelijk 10 miljoen euro opleveren. De politie heeft met shovels drie loodsen gesloopt. Drie mensen die de noodverordening in en rond het kamp hadden overtreden, werden aangehouden. Bij de grote actie op Vinkenslag werden 700 agenten en ME'ers ingezet. De actie van vandaag heeft justitie zeker enkele honderdduizenden euro's gekost. Op het kamp werd verder mogelijk een XTC-lab aangetroffen; zekerheid daaromtrent is er nog niet. Ook zou er gestolen waar op het kamp aanwezig zijn. In april 2002 werd er ook een inval op de Vinkenslag gedaan. Bewoners verzetten zich toen hevig tegen de ontmanteling van drie hennepkwekerijen. De politie nam toen na overleg met de bewoners 8.000 planten in beslag. fuck fuck ern nog eens fuck ![]() vanmorgen zag ik hoe die planten met een bulldozer werden platgemaakt en de rest wordt verfikt.Ik vind dit gewoon triest ipv dat ze de weed aan de shops geven maken ze er misschien meer geld op dan 700 man naar toe sturen en een helicopter. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ben blij dat ze die inval hebben gedaan want het was idd oneerlijk. ook te gek voor woorden dat de politie al die jaren niks probeerde te doen.
zo was er ook een keer de motor van een vriend van me gejat en hij wist dat hij in zo'n kamp stond en ook welke maar de politie was gewoon te schijterig om een inval te doen ![]() maar het blijft natuurlijk eeuwig zonde... |
![]() |
|
![]() |
Ik had liever gezien dat de mensen eerst een waarschuwing kregen, zolang ze wel dingen vermoedden maar nog niets echt aan hadden getoont was dit beter geweest, hadden de kampers deze waarschuwing genegeerd (wat zeer waarschijnlijk zou zijn geweest) dan zou die inval er wel moeten komen. Was dit echter niet het geval en de kampers hun kwekerijen gingen verplaatsen of helemaal gingen verwijderen, was deze inval van ONS belasting geld ook niet nodig geweest, en hadden jullie (smokers uit Maastricht) minder gezeik met een tekort aan weed, want de shops hadden dan snel een andere distributeur gezocht.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Groot gelijk hebben ze, gooi dat hele kamp maar dicht. Dát zijn nou de mensen waar drugs een slechte naam van krijgen. Nu het er toch over gaat, het is toch belachelijk dat als je als aso familie ergens je woonwagentje neer pleurt en maar geen woonbelasting betaalt en als men er wat van zegt gewoon d'r op los rammen want onze politie voert toch geen ruk uit.
Legalizeer wiet gewoon, weg criminele praktijken, hoppa de prijzen omlaag en als men gewoon legaal mag kweken zal de kwaliteit er ook wel op vooruit gaan ![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 23-05-2003 om 16:26. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|