Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2009, 11:08
sopht
sopht is offline
Hey iedereen,

Ik ben bezig om voor school een artikel te schrijven over winkels die verzorgingsproducten verkopen. Een van de onderwerpen dat ik in mijn artikel aanbod moet laten komen is dus ICI PARIS XL. Nu zou ik graag van zoveel mogelijk mensen dus te weten willen komen wat jullie van deze winkel denken. Is hem duur? Is het een winkel voor oudere mensen? Is ICI PARIS XL cool? Hebben ze daar toffe producten? Zijn de verkoopsters daar vriendelijk?
Kortom alles wat je over de keten te zeggen hebt...

Ik hoop gauw antwoorden te krijgen want moet dat artikel dus binnen een week binnen doen (ben er wat laat aan begonnen )

greetz,

Sopht
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2009, 11:23
Verwijderd
Ik vind het een poepwinkel. Ik ging daar een keer heen om parfum te kopen en de verkoopsters waren ronduit onbeschoft. Ik had niet een heel duidelijk idee wat ik wilde (ik had 2 dingen in mijn hoofd), maar de verkoopster was met tijdschriften bezig en ging hier gewoon onverstoorbaar mee door. Ze keek me niet eens aan en wees naar het rek, zo van "alles staat daar".
Toen vroeg ik aan een andere verkoopster of ik iets mocht ruiken en die keek me echt aan van: "jij?" en die herhaalde weer dat alles in de rekken stond.

Vervolgens ben ik naar de Douglas ernaast gegaan, waar ik alles mocht testen wat ik wilde en daar heb ik dan ook iets gekocht.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2009, 11:54
Verwijderd
ik vind het ook een kut winkel, vooral omdat je verkoopsters moet vragen of je iets mag testen. ik ga altijd naar douglas, omdat je daar gewoon alles zelf mag testen en ze niet komen helpen als je er niet om vraagt
Met citaat reageren
Oud 23-02-2009, 13:53
MusicSmurf
MusicSmurf is offline
Hehehe ik kan me enkel aansluiten bij bovenstaande verhalen. Nu gebruik ik een vast parfum, dus als het bij de IPXL in de aanbieding is haal ik het daar, maar anders blijf ik er weg.
Oud 23-02-2009, 16:07
Dith
Dith is offline
Ik vind de winkels in steden echt vreselijk. Altijd enorm druk, verkoopsters die geen tijd hebben, niet zelf kunnen testen maar in het dorp waar mijn ouders wonen zit er ook één en die is echt. Aardige verkopers die je niet lastig vallen als je daar niet op zit te wachten maar wel goede informatie geven als je daarom vraagt. Én, je mag er gewoon alles zelf testen.
Oud 23-02-2009, 18:31
marrel
marrel is offline
Ik had pas wel een ici met aardig personeel, maar heb er ook een aantal gehad waar ik echt niks mee kon. Er staan wel overal testers (hoewel niet allemaal en ook niet echt geordend soms). Vind het irritant dat je niet makkelijk de prijs van de producten kan zien en vind hem ook best duur.
Oud 27-02-2009, 15:17
Verwijderd
Ik vind het alleen irritant dat de prijzen bij de ici paris xl onvindbaar zijn. Bij Douglas staat gewoon fatsoenlijk de prijs op het artikel of schap. Over het personeel heb ik geen mening, in iedere parfumerie werken (soms lekkere ) maar over het algemeen makeupsnolletjes met een hoog lachje. Meestal koop ik dezelfde parfum maar mocht er een korting zijn bij de ici paris dan loop ik daar zeker naar binnen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 17:44
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Is hem duur?
Hem is voor Jan met de pet niet te betalen!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 22:40
Tink*
Tink* is offline
Ik wilde laatst een parfum en vond het ook irritant dat je niet zelf kon testen maar dat je eerst moest vragen en dat zij je dan helpen. Ik wist niet wat ik wilde ofzo, ik wilde eigenlijk een soort parfumadvies. Maar goed, ik dus wachten tot er eindelijk iemand tijd voor me had en toen vertelde ik dus dat ik geen idee had wat ik wilde. Vervolgens ging de verkoopster me geuren laten ruiken en wilde weten wat ik er dan niet lekker aan vond. Ja, weet ik veel, ik weet gewoon dat het niet mijn parfum is en vond het nogal moeilijk te zeggen, waarop ze me heel dom aankeek alsof ik van Mars kwam. Ze liet me nog wat ruiken en kwam toen met de mededeling dat na 3 geuren je neus het niet meer goed ruikt ofzo, net of ze me ineens niets meer wilde verkopen. Nou ja, dat boeit me niet dus ik ging maar gewoon door met geurtjes ruiken. Het is ook stom dat er nergens prijzen bijstaan zodat je dat ook eerst moet vragen. -_-
Oud 02-03-2009, 02:20
Nonaj
Nonaj is offline
Het lijkt me een erg dure winkel en als ik geld heb liggen mijn prioriteiten niet bij parfums maar dan koop ik liever tassen of kleren, en als ik toch een parfum wil hebben dan ga ik wel naar de drogist.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten