Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
p.s. sorry, het is gezwegen -xxx- wendy
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dank voor de reacties...
Uhm, ik kan misschien wel wat meer vertellen.. Ik sprak laatst een vriend van me en die vond ik thuis werd verwaarloost, en dat ik thuis veel te veel doe (denk aan koken, poetsen, boodschappen en ga zo maar door)... Ik ben 14 en hij vindt dat ik me niet zo kan gedragen, net zoals mijn broer en zus dat niet konde.. Ik vroeg me af wat het nou inhoudt om verwaarloost te worden, seksueel misbruikt, en ga zo maar door...Namelijk omdat er niet zeker van ben of dat nou bij mij thuis gebeurt..Dus vandaar Knuffel Margriet
||
Citaat:
het ligt er ook aan onder welke omstandigheden het gebeurd dat jij deze dingen thuis moet doen. Seksueel misbruik zie ik iig niet voorkomen?!! Af en toe koken doe ik ook, maar jij doet iedere dag zo te lezen? En poetsen? pff, volgens mij doen wij daar niet eens aan. Je zou eens na moeten gaan wat je hier zelf van vind, of dit je belemmert in het maken van je huiswerk en het beoefenen van je hobby's. doe je het omdat je ouders geen tijd hebben, of omdat je ouders gescheiden zijn, jij bij je vader woont en hij absoluut niet kan koken?!! of meer in de richting omdat je ouders meer zin hebben om tv te kijken? Vind je het koken leuk om te doen? En als je eens geen zin hebt, respecteren je ouders dat? mja... probeer hier eens antw. op te vinden
||
Citaat:
Uhm ja koken deze week omdat ik vakantie had zes keer...Normaal twee tot drie keer per week..Poetse mijn eigen kamer en de keuken...Boodschappen, een deel... Ik vind het niet heel erg, en ik hoef er over het algemeen ook niks voor af te zeggen... Mijn ouders wonen gewoon bij elkaar, maar werken allebei heel erg hard..Mijn vader omdat hij gewon een fulltime baan heeft en mijn moeder werkt eigenlijk parttime, maar ze heeft werk wat ze te veel aantrekt..Ze voelt zich vaak klote en dan help ik haar op deze manier.Uhm, ik denk niet dat ze het nemen als ik het niet doe..Ik heb het nog niet zo vaak geprobeert...Ben bang dus... knuffel
||
Citaat:
-xxx- en knuffel terug
||
Citaat:
En verrassen doe ik wel es, maar ze is eigenlijk veel te moe...Elke avond valt ze voor de tv in slaap en ze is gewoon echt doodmoe knuffel
||
Citaat:
Vooral omdat ze dus nogal kerkelijk is... Dat ze daardoor dat gevoel zou hebben. Kan ze niet eens op haar werk aankaarten nog iemand voor dat werk aan te nemen? Volgens mij zijn ze toch verplicht een bedrijfspsycholoog in dienst te nemen. Ik kan natuurlijk niet over jou moeder oordelen, maar ik denk dat dit helemaal niet goed voor haar is. Kijk, ze doet goed werk, en ze zal wellicht niet met deze baan willen stoppen. Maar ze kan er op deze manier dus wel onderdoor gaan (ik wil je niet bang maken oid) Ik weet ook niet of jij je moeder zou kunnen overtuigen met iemand hierover te praten? Als je moeder wat relaxter wordt en beter in dr vel zit, zal het vanzelfsprekend ook beter met jou gaan. -xxx-
||
Citaat:
En ja, een andere collega kan niet, want dat kunnen ze niet betalen.\En ik weet dat mijn moeder er zo onderdoor gaat... -xxx-
||
Citaat:
Ik weet niet wat ik als normaal moet nemen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De leegte Inanis | 27 | 24-12-2007 14:40 | |
Als jij God was Magican | 123 | 13-08-2007 22:45 | |
Alwetend en almachtig kan niet samen anarchypower | 62 | 10-08-2007 12:44 | |
Ik denk dus ik ben? AsianDF | 120 | 14-04-2006 21:57 | |
bewijzen tegen het bestaan van een christelijke god samoth | 153 | 06-05-2004 10:16 | |
Deugt de mens? Lucky Duck | 118 | 12-11-2003 20:20 |