Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Viool: Je zou natuurlijk ook een altviool kunnen noemen, maar als ik die bedoelde had ik dat toch wel gezegd? Cello: Eentje maar toch? Fagot: Nee, ook de sopraanfagot is nog niet uitgevonden. Hoorn: Ook maar een... Volgens mij dus niet. Maarja, wie ben ik? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Viool: ook wat je zegt. Je hebt wel de altviool, maar een 'gewone viool' is een C instrument (een altviool volgens mij btw ook). Cello: daar heb je er idd maar eentje van, voor zo ver ik weet. Fagot: daar weet ik het zeker van: d'r is er maar één van. (heb het zelf gespeeld) Wel is er natuurlijk de contrafagot. Hoorn: is er volgens mij maar eentje van, voor zo ver ik weet. [edit]Er is een hoorn in F, lees ik net. ![]() ![]() (Lekker nuttige reactie van mij. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
DOE MEE! Kans voor jonge muziekmakers Change Beats | 1 | 22-11-2008 12:25 | |
Muziek |
Ben jij de missende schakel die ik zoek voor een nieuwe folk-metal band? Richard. | 7 | 16-05-2008 13:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] Amnesty moet zich inzetten voor holocaust-revisionisten Verwijderd | 38 | 28-03-2006 22:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schoolstrijd II Pyriet | 52 | 16-12-2004 12:50 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Lifestyle |
Maistro... muziek! Verwijderd | 18 | 04-02-2003 19:46 |