Ik heb een aantal whoei bands, dat verschilt per moment maar ongeveer is het (mad caddies, ff, afi, pitchshifter, radiohead, nirvana, tool, rancid, millencolin en nieuw atdi en nin wel)
Ik heb van deze bands niet alles legaal maar ik probeer van de leuke bands sowieso een of twee origineel te hebben en van de echte whoei bands dus zo veel mogelijk.
Posters doek nie echt aan, als ik toevallig wat krijg.. maar ben te lui om ze op te hangen..
Maar ik ga natuurlijk wel naar ieder concert, voor mad caddies zitten we aan het eind van het weekend op 6, ff 2, pitchshifter 2, tool, millencolin, radiohead op 1 en rest nog niet.. Daarom waren we ook extreeeeeem blij toen we hoorden dat AFI komt binnekort.. Niewtjes, roddels enzo boeien me niet zo.. tis nie dat ik iedere week op de sites moet kijken ofzo.. En ja wel van slag zijn als ze uit elkaar gaan.. ow wij hebben wel nog iets geks met concertkaartjes kopen, met de echt koele bands willen we perse de eerste verkoopdag om 10.00 ons kaartje hebben

terwijl er geen uitverkoop kans is ofzo.. uh kweenie waarom

het extreemste wat ik heb gedaan is denk ik toch wel 6 dagen londen boeken om Pitchshifter nog te kunnen zien voordat ze gingen stoppen... En moet zeggen dat het dat wel waard is geweest..