Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2002, 18:28
ally
ally is offline
Ongeveer 3 maanden geleden heb ik op een kampeerfuif een jongen leren kennen die ik echt het einde von
Ikzelf ben 1m86 en hij 2m02
Hij was totaal mijn type.
toen we gingen slapen lag hij bij mij lekker knus in de tent ( niets gebeurd gewoon geknuffeld
...
de volgende morgen kwam ik thuis en zat ik metteen op den chat waar hij ook zat ...
Hij stuurde iedere dag wel 15 sms ( héle lieve *zucht* )
een week later spreken we samen af in een café samen met een goede vriend van hem. Waneer dit dan weer over was, wou ik nu echt wel weten hoever ik ston. ( want Hij had een LIEF )
toen ik hem vroeg ... wat ben je van plan? zei hij Ik blijf verdervrijen met mijn vriendin no mather what.
IK zei DAT IK HEM HAATTE en dat hij dit mij vééél eerder moest vertellen ...
want ik heb mij vanalles wijsgemaakt ...
1 maand lang heb ik hem niet gehoord en wanneer de examens gadaan waren heb ik hem weer gezien int stad
...
IK KAN HEM NIET UIT MIJN GEDACHTEN ZETTEN hij is zooo LIEF en cewl enHIJ is alles voor mij ...
...
ook droom ik alledagen van hem
Ik ga der letterlijk kappot van en niemand begrijpt mij.
Oud 28-06-2002, 18:37
luckyleo
luckyleo is offline
sorry hoor,maar het is gewoon een klootzak als ie al een vriendin heb en neemt jou er ook bij. Simpel zat, uit je hooft zetten en nieuwe mensen leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 18:39
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
sorry hoor,maar het is gewoon een klootzak als ie al een vriendin heb en neemt jou er ook bij. Simpel zat, uit je hooft zetten en nieuwe mensen leren kennen.
ik bedoelde hooft met een d, dus hoofd
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 18:41
ally
ally is offline
Citaat:
luckyleo schreef:

ik bedoelde hooft met een d, dus hoofd
héél lief om fouten te verbeteren
Oud 28-06-2002, 19:08
Verwijderd
Hij is duidelijk tegen je geweest: hij kiest voor z'n vriendin en niet voor jou.
Dat is vervelend, zeker als hij je onterecht hoop heeft gegeven, maar daarom is het ook bestwel een eikel.
Probeer je zoveel mogelijk vast te houden aan het "hij is een eikel"-idee, en denk gewoon zo: die lieve smsjes stuurde hij omdat het gewoon een slijmbal is, hij zal je vastwel een leuke meid hebben gevonden, maar hij wil gewoon nix met je.
Het beste is om niet teveel achter hem aan te lopen, das alleen maar goed voor z'n ego en dan krijgt hij zo'n idee van "op haar kan ik nog altijd terugvallen als het uit is met m'n vriendin."
Misschien komt ie dan wél naar je toe, maar dan weet je dat je tweede keus bent. Das toch ook niet leuk?
sterkte
kuzzies
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 21:47
highlight
highlight is offline
Citaat:
ally schreef:
wat heeft dat er nu weer mee te maken??
Oud 28-06-2002, 22:01
lieve
lieve is offline
Maar als je wist dat hij een vriendin had, en je kruipt er toch nog mee in je tent, heb jij het toch toegelaten...dus moet je niet enkel hem de schuld geven dat hij je hart veroverd heeft... want je hebt het hem ook laten veroveren!
Niet dat ik het goed vind wat hij gedaan heeft, maar toch!

En mocht ik het verkeerd begrepen hebben, en dat je het niet wist voor je met hem in je tentje kroop.
Dan moet je weten met wie je in je tentje kruipt hé!?
Maar OK hij heeft natuurlijk ook de schuld dat hij met je voeten gerammeld heeft, hij had meteen moeten zeggen dat je enkel een flirt was en er nooit iets meer van zou kunnen komen.

Sorry, niet kwaad zijn op mij voor hetgeen ik hier getypt heb, maar dat is nu eenmaal hoe ik erover denk!
Oud 28-06-2002, 22:39
Verwijderd
Citaat:
highlight schreef:
Ze is best lang.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 22:44
Verwijderd
Citaat:
ally schreef:
*verhaal*
Is gewoon een player I guess.

Aan de ene kant is het rot voor je, aan de andere kant heeft het weinig nut hem te hekelen. Voor sommige mensen is het allemaal gewoon een spelletje; 't is fucked-up, maar niet anders.

Als je dan zelf zo naief bent om je aan zo iemand vast te klampen, weet ik ook niet meer hoe je te helpen is. Hij mag dan wel cool en lief zijn, maar realiseer je: jij bent voor hem gewoon 1 van velen. Tevens heeft hij duidelijk zijn keus verkondigd (is tenminste nog positief). Zet hem dus uit je hoofd, hoe moeilijk het ook is.

Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 13:20
ally
ally is offline
Citaat:
highlight schreef:

lolz jah juist ... just dat ik nog nooit iemand groter dan mij gevonden heb en ineens staater zo'n knajer voor mij
Oud 29-06-2002, 14:07
sas_andrea
sas_andrea is offline
Ja, wel kut wat hij deed... Maar je moet m gewoon uit je hoofd zetten. Er zijn zat jongens die ook lang en lekker zijn! (believe me! Ik val nl ook alleen maar op lange jongens)

Het is gewoon een player... Wees blij dat er niet meer dan "geknuffel" is gebeurd. Anders had je ook nog op een andere manier gevoelens voor hem kunnen opbouwen.
Oud 29-06-2002, 17:03
little lady
little lady is offline
Citaat:
ally schreef:
Ongeveer 3 maanden geleden heb ik op een kampeerfuif een jongen leren kennen die ik echt het einde von
Hij was totaal mijn type.
toen we gingen slapen lag hij bij mij lekker knus in de tent ( niets gebeurd gewoon geknuffeld
...
de volgende morgen kwam ik thuis en zat ik metteen op den chat waar hij ook zat ...
Hij stuurde iedere dag wel 15 sms ( héle lieve *zucht* )
een week later spreken we samen af in een café samen met een goede vriend van hem. Waneer dit dan weer over was, wou ik nu echt wel weten hoever ik ston. ( want Hij had een LIEF )
toen ik hem vroeg ... wat ben je van plan? zei hij Ik blijf verdervrijen met mijn vriendin no mather what.
IK zei DAT IK HEM HAATTE en dat hij dit mij vééél eerder moest vertellen ...
want ik heb mij vanalles wijsgemaakt ...
1 maand lang heb ik hem niet gehoord en wanneer de examens gadaan waren heb ik hem weer gezien int stad
...
IK KAN HEM NIET UIT MIJN GEDACHTEN ZETTEN hij is zooo LIEF en cewl enHIJ is alles voor mij ...
...
EuuhMmmn in ieder geval afstand blijven houden, kom je sneller over hem heen * het is moeilijk weediK*

Euhmm maak een lijst van wat er allemaal zo fout is aan hem..

Duurt misschien even, maar op een dag denk je van "heej ik ben echt best wle over hem heen "..

Succes ermee, best kuttend allemaal..
Oud 02-05-2003, 17:05
ally
ally is offline
Precies 1 jaar later zie ik hem weer!!!

Ik was over hem, dacht niet meer aan hem!! en vorige week, stond hij daar plots voor mij ...
ik heb hem zitten negeren, maar een uur later kwam hij naar mij, en vroeg ofdat ik nog boos was op hem ...
ik zei neen, want dat was ik ook al lang niet meer.
en daarop zegt hij dat Hij mij Zooo Lief vindt
PFFT HAD HIJ MAAR BETER NIETS GEZEii !!!!!!!

nu denk ik weer aan hem
Tgoja ... Life goes on éh
Oud 02-05-2003, 17:21
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
ally schreef op 28-06-2002 @ 19:28:
hij is zooo LIEF en cewl enHIJ is alles voor mij ...
...
Sorry hoor maar zo'n jongen noem je toch niet lief?
Oud 02-05-2003, 17:29
ally
ally is offline
Citaat:
Denyse schreef op 02-05-2003 @ 18:21:
Sorry hoor maar zo'n jongen noem je toch niet lief?
ja eigenlijk niet...
Ik weet het niet, hij is er altijd voor mij als zijn lief ff niet in de buurt is ... .

Ik durf ook niet naar hem kijken wanneer zijn vriendin erbij is ( omdat ik weet dat ze bij een vorig meisje, die dus verliefd was op die jongen, geslaan heeft. )
Oud 02-05-2003, 17:30
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
ally schreef op 02-05-2003 @ 18:29:
ja eigenlijk niet...
Ik weet het niet, hij is er altijd voor mij als zijn lief ff niet in de buurt is ... .

Ik durf ook niet naar hem kijken wanneer zijn vriendin erbij is ( omdat ik weet dat ze bij een vorig meisje, die dus verliefd was op die jongen, geslaan heeft. )
zulke jongens komen vaak zo leuk en lief over, maar al sje het goed bekijkt bedondert hij zijn vriendin zo'n beetje door jou hoop te geven maar zichzelf veilig te stellen door niets te doen.

deze jongen komt bij mij in theorie over als een achterbakse terwijl hij waarschijnlijk irl als een schatje tevoorschijn komt.

Ik zou hem proberen uit je hoofd te zetten, want hiermee doe je alleen jezelf pijn
Oud 02-05-2003, 21:40
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
ally schreef op 28-06-2002 @ 19:28:
...
...
Volgens mij is hij niet lief. Volgens mij is het een sukkel, die gebruik van je maakt.
Oud 03-05-2003, 20:20
pure_evil
pure_evil is offline
owkee, dan draai je het om. stel: hij laat zn vriendin varen en kiest voor jou. en dan? vertrouw je m? of denk je dat hij dan ook weer vreemd zal gaan? zon gast is niet alleen een kl**tzak, hij is ook nog eens niet te vertrouwen.....k denk dat je m toch moet proberen te vergeten, hoe moeilijk dat ook is
Oud 03-05-2003, 20:31
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 28-06-2002 @ 23:44:
Is gewoon een player I guess.

Aan de ene kant is het rot voor je, aan de andere kant heeft het weinig nut hem te hekelen. Voor sommige mensen is het allemaal gewoon een spelletje; 't is fucked-up, maar niet anders.

Als je dan zelf zo naief bent om je aan zo iemand vast te klampen, weet ik ook niet meer hoe je te helpen is. Hij mag dan wel cool en lief zijn, maar realiseer je: jij bent voor hem gewoon 1 van velen. Tevens heeft hij duidelijk zijn keus verkondigd (is tenminste nog positief). Zet hem dus uit je hoofd, hoe moeilijk het ook is.

Sterkte.
en: als hij, na je een jaar niet gezien te hebben, meteen gaat lopen slijmen en zeggen dat je zoo lief bent, dan begrijp je toch wel hoe weinig het betekent als hij zoiets zegt?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 20:36
de goeie fee
de goeie fee is offline
nou nou nou.

Dit noem ik nu eens tijd om alle agressie die er in dat lijf van je zit te botvieren.

Een gemene wiskundeleraar? een mama die zaagt? een kapper die er steevast te veel afknipt? een broertje die je het leven zuur maakt?

---> 1 missie : leef je uit op dit klootzakske, want believe me girl: hij is je niet waard.

Er achter aan blijven huppelen doet hem alleen maar beter voelen en jou alleen maar slechter, dus beste zuster, zoek een beter exemplaar uit next time

veel succes iig.
Reageren

Regels voor berichten