Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, wel kut wat hij deed... Maar je moet m gewoon uit je hoofd zetten. Er zijn zat jongens die ook lang en lekker zijn! (believe me! Ik val nl ook alleen maar op lange jongens)
Het is gewoon een player... Wees blij dat er niet meer dan "geknuffel" is gebeurd. Anders had je ook nog op een andere manier gevoelens voor hem kunnen opbouwen.
||
Citaat:
Euhmm maak een lijst van wat er allemaal zo fout is aan hem.. Duurt misschien even, maar op een dag denk je van "heej ik ben echt best wle over hem heen ".. Succes ermee, best kuttend allemaal..
|
Precies 1 jaar later zie ik hem weer!!!
Ik was over hem, dacht niet meer aan hem!! en vorige week, stond hij daar plots voor mij ... ik heb hem zitten negeren, maar een uur later kwam hij naar mij, en vroeg ofdat ik nog boos was op hem ... ik zei neen, want dat was ik ook al lang niet meer. en daarop zegt hij dat Hij mij Zooo Lief vindt PFFT HAD HIJ MAAR BETER NIETS GEZEii !!!!!!! nu denk ik weer aan hem ![]() Tgoja ... Life goes on éh ![]()
||
Citaat:
![]() Ik weet het niet, hij is er altijd voor mij als zijn lief ff niet in de buurt is ... . Ik durf ook niet naar hem kijken wanneer zijn vriendin erbij is ( omdat ik weet dat ze bij een vorig meisje, die dus verliefd was op die jongen, geslaan heeft. )
||
![]() |
Citaat:
deze jongen komt bij mij in theorie over als een achterbakse terwijl hij waarschijnlijk irl als een schatje tevoorschijn komt. Ik zou hem proberen uit je hoofd te zetten, want hiermee doe je alleen jezelf pijn
|
![]() |
owkee, dan draai je het om. stel: hij laat zn vriendin varen en kiest voor jou. en dan? vertrouw je m? of denk je dat hij dan ook weer vreemd zal gaan? zon gast is niet alleen een kl**tzak, hij is ook nog eens niet te vertrouwen.....k denk dat je m toch moet proberen te vergeten, hoe moeilijk dat ook is
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
nou nou nou.
Dit noem ik nu eens tijd om alle agressie die er in dat lijf van je zit te botvieren. Een gemene wiskundeleraar? een mama die zaagt? een kapper die er steevast te veel afknipt? een broertje die je het leven zuur maakt? ---> 1 missie : leef je uit op dit klootzakske, want believe me girl: hij is je niet waard. Er achter aan blijven huppelen doet hem alleen maar beter voelen en jou alleen maar slechter, dus beste zuster, zoek een beter exemplaar uit next time ![]() veel succes iig.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik mis hem Flowerless | 35 | 07-11-2003 13:56 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis hem.. sweet-girl | 21 | 03-11-2003 13:52 | |
Liefde & Relatie |