Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nee, geen ban voor Evito. Hij maakt het wel bont, maar niet zo bont. Tenminste, daar heeft hij al die alter ego's voor.
Als-ie zich hier weer meldt, sla ik hem helemaal dood!Eventjes zijn ouwe tantetje zo in de zorgen laten zitten.
Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 09:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik stop vanaf morgen (over een paar minuten dus
![]() Ik wil nog even kwijt dat ik het hier prima naar mn zin heb gehad en zelfs wat opgestoken heb van deze gele pagina's. Ik heb hier ook diverse gezellige mensen leren kennen die ik waarschijnlijk ook nog wel eens ga zien in het echt. ![]() Misschien kom ik nog wel eens terug, maar voorlopig zit het er in ieder geval niet in. Doei lieve mensen ![]() *Signing off* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(wie ben je eigenlijk!? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@ Koen, eigenlijk ben ik dus al weg hier, maar ik kwam nog even gedag zeggen, en nou ben ik toch wel benieuwd...
|
Ik ben actiever geweest op het forum, tegenwoordig lees ik meer threads dan dat ik reageer. Vroeger beperkte ik me dan ook tot S&M, Hardware en Onzin. Tegenewoordig lees ik ook meer threads op Seksualiteit, Lichaam & Gezondheid, Liefde & Relatie etc.
Met posten ben ik minder actief geworden, met lezen juist meer ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben al een keer onbewust afgekickt, ik had gewoon geen zin meer erin, niet boeiend.. tot ik ziek werd en mijn tijd wel hiermee moest (nah ja moest.. maar toch) verdrijven. Ik weet dan ook dat ik wel weer een keer mijn interesse hierin zal verliezen, dus. No worries. Of ik blijf hier voor altijd..
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Formules op het forum: LaTeX ILUsion | 10 | 16-06-2019 02:15 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #2 Geel | 244 | 08-06-2010 00:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |