Advertentie | |
|
![]() |
|
nee, het was die donkerharige jongen kerr smith die het meisje redden. toen keek hij omhoog en werd hij geraakt door het bord (wat trouwens gruwelijk mooi was
![]() dus hij is sowieso niet in het 2de deel, dat meisje wel, en die hoofdrolspeler devon sawa kan of dood zijn gegaan of niet. hij wou waarschijnlijk gewoon niet in het vervolg spelen, wat slim is...
|
Ik ben gister naar deel 2 geweest.. Hier een korte indruk:
De film begint wel aardig met een heel mooi in scene gezette kettingbotsing.. Toch vond ik FLIGHT 180 cooler.. De film vervolgd met een 2 tal leuk uitgewerkte moorden zoals we ze kennen uit deel 1. Daarna gaan de moorden wat sneller. Zeg maar in Scream stijl.. Dit is erg jammer!! en doet de film niet ten goede.. De film eindigd daarentegen echt humoristisch.. Helaas vond ik het ook meer om te lachen dan om te griezelen.. Er zit weinig echt gore dingen in.. Ook dit is jammer Wilco
||
![]() |
Citaat:
![]() Terwijl op de dvd van FD 1 er wel een alternatief einde opstaat waar Devon Sawa wel komt te overlijden, maar omdat t testpubliek had gezegd dat ze dat geen leuk einde vonden, hebben ze dat Parijs-einde uiteindelijk nog gemaakt...vandaar ook dat Ali Larter aan het einde ook ineens blond is, t was veel later geschoten dan de andere scenes... maar als ze dat nou gewoon hadden genomen als einde was t nog enigszins 'geloofwaardig ![]() Btw dat auto-ongeluk in FD 2 vonk bruter dan dat vliegtuig in 1 ![]()
|
Lijkt me in catogorie 'gewoon leuk' te plaatsen. Dom vermaak, maar doet zich ook niet voor als meer dan dat, neemt zichzelf niet te serieus. Verder niet echt bijzonder.
|
Ik ben net terug van de bioscoop. *zucht*
* * * * S P O I L E R S * * * * Mijn mening over "Final Destination 2"? Leuk. 't Was wel leuk. Niet spannend, niet eng en ook niet goor. Het plot was helemaal niet zo intelligent in elkaar gezet zoals het was bij deel 1; best slecht eigenlijk, in vergelijking met deel 1. Erg veel actie was er voor mij niet; misschien kwam dat omdat mij niets nieuws werd voorgeschoteld, omdat ik deel 1 al had gezien. Dingen die ik zeker ruk vond: - Het feit dat Alex Browning door een verdomde *baksteen* is komen te overlijden. ![]() ![]() ![]() - Het feit dat Clear Rivers zichzelf *vrijwillig* in een gesticht heeft laten opsluiten. ![]() - Ook ruk was dat Clear op zó'n manier moest doodgaan. Ze ging op een spectaculairdere manier dood dan Alex, maar ik vind het een hiaat in het script dat ze niet eens nadacht voordat ze de deur opendeed om bij Eugene te komen. Ze kent de Dood toch wel beter dan dat; altijd ff alles checken. ![]() - Die ontluikende romance tussen Kimberly en die sheriff op het laatst. Moet dat nou altijd, een ontluikende romance in een actie-film of horrorfilm? Dat is zo cliché! ![]() ![]() - Het feit dat de film voorspelbaar was. Vooral het einde. ![]() Ehm, dat is alles wat ik nu kan bedenken. Als er nog een paar minpuntjes in me opkomen, laat ik ze wel even weten. In ieder geval vind ik wel dat het maken van een sequel helemaal niet nodig was geweest. De sequel vormt nu meer een smet op het blazoen van FD1, als je het mij vraagt (ik ben ook tevredener met FD1, waar Alex en Clear allebei nog leven). Maar ja, tegenwoordig kunnen ze het in Hollywood niet nalaten om een sequel te maken op films die zeer succesvol zijn. Helaas. ![]() Groetjes, Ripper
||
Citaat:
Ripper
|
![]() |
ik weet niet hoe je dat ding moet kopieren of whatever.. maar ze kan wel wat ergs gaan flikken of whatever en dan in een cel belanden maar daar ben je dan minder veilig dat in zo'n gesticht.. want lijkt me niet echt logisch dat je daarin je dood kan verwachten of wat dan ook...
in een cel kan tralies of whatever ''per ongeluk'' los raken en ja hoor daar gaat ze... ik begrijp heus wel wat je bedoelt hoor, maar lijkt me logischer dat ze haar in zo'n gesticht stoppen omdat dat veiliger overkomt dan een cel |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik had final destination niet gezien maar deel 2 wel in de bios. Ik vond het een leuke film, ik moet altijd lachen om films zoals deze maar ik vond de film niet slecht gemaakt. Waar ik me wel aan heb gestoord is de overduidelijke reclame. Zie de hoofdpersoon rarara wat voor merk vestje heeft ze aan
![]() ![]() Kettingbotsing was goed in beeld gebracht jammer dat het dan altijd gelijk lijkt of er een hele oliebron ontploft wat een vuur + rook in 1 seconde ![]() Al met al toch leuke film! |
![]() |
|
Net de film gezien, topfilmpie.
Moorden weer goed in beeld gebracht, maar idd èèn keer te snel achter elkaar. Verhaal was kewl vooral {SPOILER-ALERT} toen ze erachter kwamen dat ze allemaal op èèn of andere manier in verband stonden met de mensen van flight 180
|
![]() |
|
ik vond hem wel cool alleen hadden ze een GROTE blooper!
Die jongen die was gered (van die boeren ofzo) mocht ni sterven want iedereen was begonnen met ene nieuw "leven" door dat meisje! dus kon die jongen niet sterven want dat was VOOR dat meisje ![]()
||
Citaat:
alleen de mensen op de lijst zouden niet dood gaan als ze baby werd geboren maar de mensen met wie hen in kontakt zouden komen zouden niet sowieso gered worden door de baby denk iK ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als Alex nooit uit het vliegtuig was gestapt, waren de mensen uit FD 2 op die dag omgekomen en was dat boerenjochie nooit gered...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vond FD 1 beter,
want op den duur word het te voorspelbaar. Het einde was niet eng, gewoon grappig, maar het einde van FD 1 vond ik wel scary. Mss is dat gewoon omdat het voorspelbaar wordt. Welke moorden waren er dan nog? Euhm, de man met de haken vond ik wel scary, en de duiven ook wel. De ladder in die gast zn oog vond k ook wel goed gevonden ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat ben jij aan het downloaden? Melkfles | 54 | 14-01-2009 16:50 | |
Films, TV & Radio |
FILM: Final Destination 3 SimplyABoy19 | 30 | 09-11-2005 22:01 | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Films, TV & Radio |