Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2003, 18:13
Da wizzZ
Da wizzZ is offline
BORING!!!!!! Ben er vandaag heen geweest, het is meer een komedie. Heb echt aardig wat dubbel gelegen. Echt een kutfilm voond ik het.
Oud 04-04-2003, 19:04
Freshh~
Freshh~ is offline
*Oh... ik vond 1 in ieder geval Soeper .. leuk hoe ze allemaal echt precies 'goed' doodgaan *
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:49
probleemkind
probleemkind is offline
idd deel een was wel een lekkere horror
maar heb me ook doodgelachen met die meid en de bus
ben benieuwd naar de 2e.
*gaat op zoek om het te downloaden*
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:57
probleemkind
probleemkind is offline
FD 2 is niet op dance, maar wel op kazaa
iemand die weet of het werkelijk FD2 is en geen andere neppe film ???
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 20:18
Severus
Severus is offline
Ik ga 'm zondag kijken, maar ik heb gehoord dat Devon Sawa in FD1 dood is gegaan en dus in FD 2 niet te zien is. Maar dat is toch helemaal niet waar?! Hij heeft FD1 zeker overleefd! Ik haat zulke onnauwkeurigheden in het script... en ik vind het ook geen idee dat dat meisje, Ali Larter, in een gesticht is gestopt...

Ripper
Oud 04-04-2003, 20:21
thunder110
thunder110 is offline
Nee toch, tegen het einde van de film, toen ze in Parijs zaten en hij weer een voorgevoel kreeg? Devon redde het meisje, maar werd zelf wel geraakt door een naar beneden stortend bord.

.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 20:37
probleemkind
probleemkind is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 04-04-2003 @ 21:21:
Nee toch, tegen het einde van de film, toen ze in Parijs zaten en hij weer een voorgevoel kreeg? Devon redde het meisje, maar werd zelf wel geraakt door een naar beneden stortend bord.

.
ja dat kun je moeilijk navertellen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 20:52
Severus
Severus is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 04-04-2003 @ 21:21:

.
Nee, die donkerharige jongen, Kerr Smith, ging toch dood? Hij redde dat meisje toch?

Ripper
Oud 04-04-2003, 20:54
thunder110
thunder110 is offline
Oh. Dat kan eigenlijk ook ja.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 21:00
Severus
Severus is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 04-04-2003 @ 21:54:
Oh. Dat kan eigenlijk ook ja.
't Lijkt erop dat we deel 1 nog maar 'ns moeten gaan huren...

Ripper
Oud 04-04-2003, 23:20
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
nee, het was die donkerharige jongen kerr smith die het meisje redden. toen keek hij omhoog en werd hij geraakt door het bord (wat trouwens gruwelijk mooi was)
dus hij is sowieso niet in het 2de deel, dat meisje wel, en die hoofdrolspeler devon sawa kan of dood zijn gegaan of niet. hij wou waarschijnlijk gewoon niet in het vervolg spelen, wat slim is...
Oud 04-04-2003, 23:24
wilco984
wilco984 is offline
Ik ben gister naar deel 2 geweest.. Hier een korte indruk:

De film begint wel aardig met een heel mooi in scene gezette kettingbotsing.. Toch vond ik FLIGHT 180 cooler.. De film vervolgd met een 2 tal leuk uitgewerkte moorden zoals we ze kennen uit deel 1. Daarna gaan de moorden wat sneller. Zeg maar in Scream stijl.. Dit is erg jammer!! en doet de film niet ten goede.. De film eindigd daarentegen echt humoristisch.. Helaas vond ik het ook meer om te lachen dan om te griezelen.. Er zit weinig echt gore dingen in.. Ook dit is jammer

Wilco
Oud 05-04-2003, 12:01
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Ripper schreef op 04-04-2003 @ 21:18:
Ik ga 'm zondag kijken, maar ik heb gehoord dat Devon Sawa in FD1 dood is gegaan en dus in FD 2 niet te zien is. Maar dat is toch helemaal niet waar?! Hij heeft FD1 zeker overleefd! Ik haat zulke onnauwkeurigheden in het script... en ik vind het ook geen idee dat dat meisje, Ali Larter, in een gesticht is gestopt...
Er wordt in FD 2 heel ff gemeld dat ie door middel van een baksteen om t leven is gekomen... beetje jammer
Terwijl op de dvd van FD 1 er wel een alternatief einde opstaat waar Devon Sawa wel komt te overlijden, maar omdat t testpubliek had gezegd dat ze dat geen leuk einde vonden, hebben ze dat Parijs-einde uiteindelijk nog gemaakt...vandaar ook dat Ali Larter aan het einde ook ineens blond is, t was veel later geschoten dan de andere scenes... maar als ze dat nou gewoon hadden genomen als einde was t nog enigszins 'geloofwaardig ' geworden...

Btw dat auto-ongeluk in FD 2 vonk bruter dan dat vliegtuig in 1
Oud 05-04-2003, 13:35
Uice
Uice is offline
Lijkt me in catogorie 'gewoon leuk' te plaatsen. Dom vermaak, maar doet zich ook niet voor als meer dan dat, neemt zichzelf niet te serieus. Verder niet echt bijzonder.
Oud 05-04-2003, 16:54
Ketjing
Ketjing is offline
Ik vond 1 al zwaar ruk, heb dus geen behoefte aan deel 2.
Oud 06-04-2003, 18:16
Severus
Severus is offline
Ik ben net terug van de bioscoop. *zucht*

*
*
*
*
S
P
O
I
L
E
R
S
*
*
*
*

Mijn mening over "Final Destination 2"? Leuk. 't Was wel leuk. Niet spannend, niet eng en ook niet goor. Het plot was helemaal niet zo intelligent in elkaar gezet zoals het was bij deel 1; best slecht eigenlijk, in vergelijking met deel 1. Erg veel actie was er voor mij niet; misschien kwam dat omdat mij niets nieuws werd voorgeschoteld, omdat ik deel 1 al had gezien.

Dingen die ik zeker ruk vond:

- Het feit dat Alex Browning door een verdomde *baksteen* is komen te overlijden. Na alles wat hij heeft meegemaakt, en na hoe hij de Dood is ontsnapt in deel 1, wordt hij doodgemaakt door een *baksteen*?! Geen goede zet van de regisseur! Hij had Alex minstens met iets spectactulairders uit de pijp kunnen laten gaan, dat had hij zich wel verdiend.
- Het feit dat Clear Rivers zichzelf *vrijwillig* in een gesticht heeft laten opsluiten.
- Ook ruk was dat Clear op zó'n manier moest doodgaan. Ze ging op een spectaculairdere manier dood dan Alex, maar ik vind het een hiaat in het script dat ze niet eens nadacht voordat ze de deur opendeed om bij Eugene te komen. Ze kent de Dood toch wel beter dan dat; altijd ff alles checken.
- Die ontluikende romance tussen Kimberly en die sheriff op het laatst. Moet dat nou altijd, een ontluikende romance in een actie-film of horrorfilm? Dat is zo cliché! Dit is ook geen goede zet van de regisseur.
- Het feit dat de film voorspelbaar was. Vooral het einde.

Ehm, dat is alles wat ik nu kan bedenken. Als er nog een paar minpuntjes in me opkomen, laat ik ze wel even weten.

In ieder geval vind ik wel dat het maken van een sequel helemaal niet nodig was geweest. De sequel vormt nu meer een smet op het blazoen van FD1, als je het mij vraagt (ik ben ook tevredener met FD1, waar Alex en Clear allebei nog leven). Maar ja, tegenwoordig kunnen ze het in Hollywood niet nalaten om een sequel te maken op films die zeer succesvol zijn. Helaas.

Groetjes,

Ripper
Oud 06-04-2003, 22:21
one*girl
one*girl is offline
Het feit dat ze zich in dat gesticht heeft laten opsluiten was omdat het daar veiliger voor d'r was. Ze kon daar makkelijker aan de dood ontsnappen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 22:36
Severus
Severus is offline
Citaat:
one*girl schreef op 06-04-2003 @ 23:21:
Het feit dat ze zich in dat gesticht heeft laten opsluiten was omdat het daar veiliger voor d'r was. Ze kon daar makkelijker aan de dood ontsnappen.
Ja, maar dan kon ze zich net zo goed de hele tijd thuis opsluiten, of iets crimineels doen en dan in de cel belanden; waarom persé een gesticht? Tja... maar ja, ik vind het maar bullshit. Uiteindelijk ontsnapt niemand aan de Dood, en Clear zou toch wel beter moeten weten, namelijk dat ze van het leven moet genieten zo lang 't duurt. En je hele leven in een gesticht willen zitten... ja... een beetje onzin, zeg. Net zoals Kimberly al zei: ze is sowieso al dood als ze van plan was om haar hele leven in het gesticht te slijten.

Ripper
Oud 07-04-2003, 13:36
Verwijderd
Ik wil hem wel zien, deel 1 vond ik heel eng.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:06
Ilsje
Ilsje is offline
was vooral lachwekkend om te zien. en t einde zorgt vast wel weer voor nog een vervolg...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:12
Rioto
deel 1 vond ik klote dus deel 2 hoeft van mij niet zo nodig
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:20
one*girl
one*girl is offline
ik weet niet hoe je dat ding moet kopieren of whatever.. maar ze kan wel wat ergs gaan flikken of whatever en dan in een cel belanden maar daar ben je dan minder veilig dat in zo'n gesticht.. want lijkt me niet echt logisch dat je daarin je dood kan verwachten of wat dan ook...

in een cel kan tralies of whatever ''per ongeluk'' los raken en ja hoor daar gaat ze...

ik begrijp heus wel wat je bedoelt hoor, maar lijkt me logischer dat ze haar in zo'n gesticht stoppen omdat dat veiliger overkomt dan een cel
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 23:02
Kinky
Kinky is offline
Citaat:
probleemkind schreef op 04-04-2003 @ 20:57:
FD 2 is niet op dance, maar wel op kazaa
iemand die weet of het werkelijk FD2 is en geen andere neppe film ???
ik hoop niet dat ik te laat was, maar degene die ik heb gedownload (die van ruim 700 mb) is t in iedergeval niet... heb m alweer weg gegooit... weet niet eens meet welke t wél was...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 10:01
hi
hi is offline
Ik had final destination niet gezien maar deel 2 wel in de bios. Ik vond het een leuke film, ik moet altijd lachen om films zoals deze maar ik vond de film niet slecht gemaakt. Waar ik me wel aan heb gestoord is de overduidelijke reclame. Zie de hoofdpersoon rarara wat voor merk vestje heeft ze aan en wat voor computer wordt er even verder op aangeschaft .
Kettingbotsing was goed in beeld gebracht jammer dat het dan altijd gelijk lijkt of er een hele oliebron ontploft wat een vuur + rook in 1 seconde

Al met al toch leuke film!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:05
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Net de film gezien, topfilmpie.

Moorden weer goed in beeld gebracht, maar idd èèn keer te snel achter elkaar. Verhaal was kewl vooral
{SPOILER-ALERT}
toen ze erachter kwamen dat ze allemaal op èèn of andere manier in verband stonden met de mensen van flight 180
Oud 18-04-2003, 09:45
Sysy
Sysy is offline
Ik heb hem gisteren gezien,
vond het een coole film, moest wel vaak lachen, weet niet of dat de bedoeling was. Ik vond het iig goed in elkaar zitten, was vaak wel voorspelbaar maar een leuke film om te zien
Oud 18-04-2003, 14:57
Apomes
Apomes is offline
ik vond hem wel cool alleen hadden ze een GROTE blooper!
Die jongen die was gered (van die boeren ofzo) mocht ni sterven want iedereen was begonnen met ene nieuw "leven" door dat meisje! dus kon die jongen niet sterven want dat was VOOR dat meisje od:
Oud 18-04-2003, 18:42
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 18-04-2003 @ 15:57:
Die jongen die was gered (van die boeren ofzo) mocht ni sterven want iedereen was begonnen met ene nieuw "leven" door dat meisje! dus kon die jongen niet sterven want dat was VOOR dat meisje od:
nee, dat is geen blooper, het hoorde zo
alleen de mensen op de lijst zouden niet dood gaan als ze baby werd geboren
maar de mensen met wie hen in kontakt zouden komen zouden niet sowieso gered worden door de baby

denk iK
Oud 19-04-2003, 14:58
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 18-04-2003 @ 15:57:
Net als in FD 1 had het hele gebeuren dus invloed op de dood van anderen...en nu dus uiteindelijk op dat jochie omdat de andere death's design door de war hadden gegooid.

Als Alex nooit uit het vliegtuig was gestapt, waren de mensen uit FD 2 op die dag omgekomen en was dat boerenjochie nooit gered...
Oud 19-04-2003, 14:59
Blubje
Blubje is offline
bluhh ik ga hem echt niet kijken, ik vond 1 al echt bagger, dus 2 zal wel helemaal niet veel soeps zijn..
Oud 19-04-2003, 15:11
Blubzzz
Blubzzz is offline
Kvond deel 1 wel mooooiw...
Ik kijk deel 2 wel als ie op dvd is ofzow
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 12:27
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vond 'm heel gaaf. Best goor ook, vooral dat voorval met die vis in de mond van dat ventje. Vond 'm niet minder dan deel 1, alleen meer voorspelbaar natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 12:34
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Deel 1 vond ik wel goed, 2e deel vond ik lachwekkend, vooral hoe die moorden werden gedaan
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 15:51
Shadow X
Shadow X is offline
Dat prikkeldraad was een beetje jammer.
Een 6. Een keer kijken; daarna niet meer.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 17:23
Thompie
Thompie is offline
Citaat:
Da wizzZ schreef op 04-04-2003 @ 19:13:
BORING!!!!!! Ben er vandaag heen geweest, het is meer een komedie. Heb echt aardig wat dubbel gelegen. Echt een kutfilm voond ik het.
Vond jij dat ook al hehe........toen ik em zag en de eerste moord kwam.......wow geweldig bijna de hele zaal kei hard lache.......was idd meer een comedy dan een thriller ofzow
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 20:03
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
Shadow X schreef op 29-04-2003 @ 16:51:
Dat prikkeldraad was een beetje jammer.
Een 6. Een keer kijken; daarna niet meer.
dat prikkeldraad vond ik echt zoooo nep.

Verder: gruwelijke, maar vooral lachwekkende film
(hehe, die speelgoedvis die in dat jochies mond viel )
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 21:37
ilseke
ilseke is offline
Ik vond FD 1 beter,
want op den duur word het te voorspelbaar.
Het einde was niet eng, gewoon grappig, maar het einde van FD 1 vond ik wel scary.
Mss is dat gewoon omdat het voorspelbaar wordt.
Welke moorden waren er dan nog?
Euhm, de man met de haken vond ik wel scary, en de duiven ook wel.
De ladder in die gast zn oog vond k ook wel goed gevonden
Oud 03-05-2003, 21:41
Severus
Severus is offline
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik erg heb zitten lachen toen die vrouw werd onthoofd in de lift.

Ripper
Reageren

Regels voor berichten