Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2003, 18:40
-Meisje-
-Meisje- is offline
Vind je jezelf megaknap, knap, boven het gemiddeld, gemiddeld, onder het gemiddeld, eerder lelijk of superlelijk? En wat vind je omgeving van je?

Vind je jezelf wel een leuk, goed persoontje of zou je met jezelf niet kunnen opschieten moest je jezelf niet zijn ( ) en wat vinden andere mensen van je?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2003, 18:41
DeSSie
DeSSie is offline
Vind mezelf normaal zoals de meeste
Kwa knapheid etc
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 18:55
sinsere
sinsere is offline
Ik vind mezelf gemiddeld qua uiterlijk. Mijn vriend nu en mijn ex zeggen van niet, maarja zij vinden me tenslotte leuk.

Moeilijk in het kiezen van vrienden, maar weinig mensen kennen me echt goed. Aan de mensen die me echt kennen kan ik wel alles kwijt. Makkelijk in wat minder diepgaande contacten, veel vriendenkennissen dus

Ik denk dat anderen mij zien (ook van wat ik weleens hoor) als een lief, rustig en heel vrolijk meisje. Ik kan echter ook behoorlijk dromen en aardig wat af piekeren.

Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 19:24.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 18:57
Evito
Evito is offline
Ik vind mezelf erg knap, maar ik wil daar geen waarde aan hechten. Dat is namelijk niet interessant. Het geeft me de kans om dingen makkelijker te kunnen bereiken dan anderen (nee ik bedoel geeeen seks, ik bedoel, nou neem bijvoorbeeld Wouter Bos, lekker ding toch, 50% van zijn stemmen kreeg hij daarom). Wat mijn omgeving van mij denkt, weet ik niet, want mijn omgeving bestaat uit mijn moeder, mijn hond en mijn katten en net zoveel als ik daar met mijn moeder niet over praat heb ik daar met die laatsten geen gesprekken over.

Qua karakter ben ik nogal, well, loofbaar of haatbaar if you will. Ik zeg eerlijk wat ik denk (o shit, een fortuynuitspraak), en ik doe wat ik zeg. (ach nee nog één). Maar in de dagelijkse, normale omgang ben ik niet hanteerbaar, if you will, again, omdat ik daar niet houd.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 19:45
damaetas
damaetas is offline
gemiddeld
Oud 04-05-2003, 19:58
je zuster
je zuster is offline
Citaat:
damaetas schreef op 04-05-2003 @ 20:45:
gemiddeld
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 20:07
Verwijderd
Boven het gemiddelde, omdat ik mezelf goed verzorg, m'n haar altijd leuk doe, lekkere aftershaves draag, leuke kleren aantrek en aardig ben. Door die combinatie wordt het net boven het gemiddelde getrokken.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 20:08
Qimm
Qimm is offline
Onder gemiddeld (klein beetje maar )
Oud 04-05-2003, 20:14
Verwijderd
Qua uiterlijk neem ik aan dat ik bovengemiddeld ben, want zo reageren mensen doorgaans op me. Echt een oordeel over mijn uiterlijk kan ik niet vellen, daarvoor ben ik te zeer gewend aan mijn hoofd.
Qua karakter ben ik op zich wel lief en betrouwbaar en vast ook wel leuk, maar daarnaast betweterig, onvoorspelbaar, een mierenneuker (niet letterlijk), ik heb woede-aanvallen en ik heb de neiging om me zo nu en dan volkomen af te sluiten voor de buitenwereld. Naja, op zich ben ik wel handelbaar

Dit is overigens geen sexualiteit, wel?

Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 20:20.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 20:57
-Meisje-
-Meisje- is offline
Inderdaad Mijne frang valt net da'k em verkeerd gepost heb, hij moest op Liefde en Relatie

Kan iemand em verplaatsen?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 21:05
Verwijderd
Idd L&R Zal zo wel verplaatst worden...

Ik vind mezelf... tjonge, dat is moeilijk... kan niet echt over mezelf zeggen dat ik me mooi/lelijk vind ofzo..
*vraagt vriend*
Hij vind mij megaknap M'n zus vind me ook knap, dat zei ze laatst nog... Dus m'n omgeving vind me iig knap... *woej*

Ik vind mezelf soms nogal verwend overkomen, dat komt meer doordat ik erg verlegen ben... Dat verlegene vind ik erg vervelend aan mezelf, maar ik zou wel met mezelf op kunnen schieten...
Ik vind me wel leuk hoor Ik weet van mezelf dat ik te vertrouwen ben, mensen nooit wat aan zal doen etc...
M'n vriend vindt me soms ook verlegen, maar ook erg lief
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 21:49
Krayzie
Krayzie is offline
Ik vind mezelf qua knapheid gemiddeld, vind mezelf er wel leuk uitzien, maar das meer met uitstraling enzo erbij als van ooh nou wat een knap koppie.

Innerlijk zou ik mezelf niet uit kunnen staan omdat ik heel koppig ben en altijd mijn gelijk wil hebben, verder ben ik wel aardig beetje cynisch, maar dat vinden de mensen om me heen juist grappig dus dat hoeft niet afstotend te zijn. Ben heel rationeel en nuchter dat vink dan wel weer goed, alleen soms jammer dat ik niet pcies weet wat ik met gevoelens moet doen, maar ik vind mezelf als eindoordeel wel boven gemiddeld (k heb iig ego)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 21:56
BELLEKE
BELLEKE is offline
goh, ik bewonder jullie objectieve en eerlijke mensjes allemaal..

ik kan wel zeggen dat ik eel lief, betrouwbaar en in de goede zin bezorgd ben, ook wel eerlijk maar dan weer wat beetje koppig en onzeker dus.. bij deze is al een begin
Oud 04-05-2003, 22:03
Thomas
Thomas is offline
Ik vind mezelf niet bijzonder knap, maar krijg vanuit mijn omgeving wel behoorlijk vaak complimenten ed.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 22:15
metalgirl
metalgirl is offline
Zoals Sarah ook al zei, ik kan geen oordeel over mijn eigen kop geven, ik zie hem namelijk elke dag. Ik hoor wel eens positieve opmerkingen over mijn looks, maar ik ben denk ik gemiddeld.

Maar is iemand mooi vinden niet vreselijk subjectief? Hoe vaak heb je niet dat je vriendin een lekker ding spot waarvan jij denkt: tjah...

Mijn karakter is ook gemiddeld. Ik zou wel vriendinnetjes met mezelf kunnen zijn als ik mezelf niet was. Ik heb wel humor en ben wel sociaal. Maar als ik mensen goed ken dan verberg ik mijn slechte eigenschappen niet. Ik ben bijvoorbeeld echt bijna ziekelijk jaloers, ik ben totaal ontactisch en als ik chagi ben dan moet iedereen zich bergen...

Ach ja, ben ook maar een mens.
Oud 04-05-2003, 22:29
poesiefox
poesiefox is offline
Ik vind mezelf spugend lelijk, maar als ik sommige foto's zie of andere mensen hoor, schijnt dat nog wel mee te vallen. Ik heb blijkbaar iets aparts.

Ik zat ooit te klagen tegen een vriendin van mij, en die zei: kijk jij eens in de spiegel, je stelt je aan. En er zeggen er meer dat ze een minderwaardigheidscomplex van mijn figuur, of van mijn haren krijgen, en daar was ik stomverbaasd over.

Ik moet het van mijn stralende humeur hebben, mijn openheid, mijn ontwapenende vrolijkheid en eerlijkheid.

Maar qua looks? Nee, jullie zijn stuk voor stuk knapper dan ik.

En daarbij ben ik bezet en dat straal ik blijkbaar nogal uit.

Oh, en ik sta al in mijn blote kont in het fototopic en met mijn kop in mijn fotoboek, dus jullie mogen zelf oordelen.

Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 22:41.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 22:40
Stuartje
Stuartje is offline
Ik denk dat hoe knapper je bent, hoe meer complexen je hebt omdat er toch nog kleinigheden wat minder zijn, niet?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 02:29
GRRR
GRRR is offline
mwoah de meningen over mij zijn verdeeld
zelf vind ik mezelf redelijk knap. geen brad pitt oid, maar wel een clooney
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 02:36
Verwijderd
Uhhhhhhh ik vind mezelf gemiddeld, wel aardig, erg sarcastisch soms. Pessimistisch als het goed gaat, optimistisch als het slecht gaat. Ik geef om mensen, en hou van mensen en kinderen. Ik vind mezelf niet lelijk m'n kont is alleen vreselijk, vind ik.

Mijn vrienden vinden mij mooi, (neej niet 'hot' maar 'pretty, cute and beautifull', waarom dat nou weer snap ik ook niet) Ik krijg van jongens complimenten op m'n voorkant....
Ze vinden me meestal aardig, kom in het begin soms snobberig over (houding die ik me aantrek vanwege verlegenheid)
en mensen denken vaak dat ik rijk ben... lol vraag ook niet waarom.. en ze zijn vaak bevooroordeeld omdat bij mij de eerst eimpressie vaak de verkeerde is.
(Simpelweg omdat ik erg verlegen ben en het ff duurt voordat ik mij een houding kan geven en mezelf kan zijn )
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 07:27
Whuzz
Whuzz is offline
Kwa uiterlijk, iets onder gemiddeld. Of misschien wel gemiddeld nu ik een boel afgevallen ben (92 -> 63 kilo).
Ik ben in elk geval niet het type waar dames vaak spontaan op afstappen in een discotheek. Ik moet het van mijn karakter hebben. Ik ben erg spontaan en heb een flinke dosis humor, terwijl ik wel serieus kan praten als dat nodig is. De relaties die ik gehad heb onstonden dan ook allemaal met meiden die ik al een poosje kende.
Oud 05-05-2003, 09:13
Verwijderd
jah, ik zal 'm ff naar L&R verplaatsen

Maar om antwoord op de vraag te geven: ik vind mezelf eerder lelijk dan gemiddeld.. Soms, als ik een keer een goeie dag heb ofzo denk ik "het valt wel mee". en vaak vind ik mezelf er in de spiegel nog wel redelijk normaal uitzien. Maar als ik mezelf dan op een foto terug zie, of in de webcam ofzo dan schrik ik me echt kapot .

Verder denk ik dat ik bestwel vaag over kan komen. Ik kan heel verlegen zijn, maar ik kan ook juist de hele tijd achter elkaar doorpraten.. dat ligt er maar net aan. Voor mensen die me niet zo goed kennen is het niet makkelijk om ruzie met me te krijgen. Als iemand dan iets doet wat ik vervelend vind dan zeg ik er meestal nix van.. ik laat eigenlijk veel te makkelijk over me heen lopen. Maar als mensen die ik goed ken me ergens mee raken dan kan ik heel snel kwaad worden.

Maargoed, in de dagelijkse omgang met mensen ben ik gewoon aardig en een beetje verlegen. Nooit superbijdehand of kattig ofzo.

Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 09:15.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 09:26
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 05-05-2003 @ 10:13:

Maar om antwoord op de vraag te geven: ik vind mezelf eerder lelijk dan gemiddeld.. Soms, als ik een keer een goeie dag heb ofzo denk ik "het valt wel mee". en vaak vind ik mezelf er in de spiegel nog wel redelijk normaal uitzien. Maar als ik mezelf dan op een foto terug zie, of in de webcam ofzo dan schrik ik me echt kapot .

Verder denk ik dat ik bestwel vaag over kan komen. Ik kan heel verlegen zijn, maar ik kan ook juist de hele tijd achter elkaar doorpraten.. dat ligt er maar net aan. Voor mensen die me niet zo goed kennen is het niet makkelijk om ruzie met me te krijgen. Als iemand dan iets doet wat ik vervelend vind dan zeg ik er meestal nix van.. ik laat eigenlijk veel te makkelijk over me heen lopen. Maar als mensen die ik goed ken me ergens mee raken dan kan ik heel snel kwaad worden.

Maargoed, in de dagelijkse omgang met mensen ben ik gewoon aardig en een beetje verlegen. Nooit superbijdehand of kattig ofzo.
Offtopic: En wij gaan een keer uit.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 09:38
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 05-05-2003 @ 10:13:

Oud 05-05-2003, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Just Johan schreef op 05-05-2003 @ 10:26:
Offtopic: En wij gaan een keer uit.
Offtopic: ja!!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 09:51
Li
Li is offline
Ik vind mezelf niet knap, maar ook niet lelijk. Als ik sommige dagen in de spiegel kijk denk ik: wow vandaag ziet het er leuk uit en sommige dagen denk ik echt: jezus wat ben je echt LELIJK... Dus ik denk dat ik redelijk op het gemiddelde zit
Ik krijg van jongens genoeg aandacht enz, dus het zal wel goed zitten.

Hoe ik overkom? Ik denk spontaan, leuk en aardig meisje denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2003, 10:12
Esmée
Esmée is offline
Ik vind mezelf wel prima, zowel qua uiterlijk (ook al heb ik ook wel eens dagen dat ik denk jeeeezus wat zie je eruit) als qua gedrag etc.
Oud 05-05-2003, 10:43
Verwijderd
Mja, het wisselt. Ik hou het er maar op dat ik vanuit sommige hoeken erg mooi kan lijken en vanuit sommige hoeken erg lelijk. Ik word gemiddeld niet zo heel vaak mooi gevonden worden. Leuk dan wel weer, gelukkig
Eh... lichaam hebben we het helemaal niet over. Met kleren aan ben ik meestal vrij blij met mijn lichaam, ik loop in ieder geval rond alsof ik god's gift to men ben wat dat betreft (wil niet zeggen dat het ook zo voelt ), maar ik moet echt niet naakt (of in m'n ondergoed) voor de spiegel gaan staan, dan krijg ik echt een trauma. En mooi dat ik niet in bikini ga deze zomer! >_<

En qua karakter... ik denk dat iemand mij alleen leuk vindt qua karakter als hij/zij ongeveer net zo'n karakter heeft als mij. De rest van de mensen ergert zich alleen maar aan mijn bijdehandheid, gevoel voor humor, sarcasme, ontzettende eigenwijsheid... alleen mensen die dat zelf hebben kunnen het waarderen, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 10:53
Verwijderd
neu, ik vind mezelf absoluut niet knap.. en dat word er regelmatig ingepeperd door een paar o zo aardige klasgenoten.. *grmbl* en dati s ook niet zo heel erg goed voro mn zelfvertrouwen..

of ik met mezelf als persoon zou kunnen opschieten?? dat betwijfel ik eigenlijk, ikvind 1 van mij wel weer meer dan genoeg...

en mn innerlijk ookn og.. uhm..
als je me leert kennen ben ik een ontzettend vrolijke meid enzow en heel open, zodra je me echt goed kent en bevriend raakt, zie je ook dat ik wel vaak depressieve gedachten heb.. en lang niet zo vrolijk ben als ik lijk... mensen die ik echt goed vertrouw weten echt alles van me.. omdat ik ook weet dat ze het nooit zullen doorvertellen zonder mijn toestemming...

Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 15:42.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Charlie1704 schreef op 05-05-2003 @ 11:53:
neu, ik vind mezelf absoluut niet knap.. en dat word er regelmatig ingepeperd door een paar o zo aardige klasgenoten.. *grmbl* en dati s ook niet zo heel erg goed voro mn zelfvertrouwen..
Pfah, zulke had ik ook. *grmbl* En hoe vaak iemand anders dan ook zegt dat je wél knap bent, geloven doe je het nooit meer. Grr.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 11:02
king112
king112 is offline
Citaat:
-Meisje- schreef op 04-05-2003 @ 19:40:
Vind je jezelf megaknap, knap, boven het gemiddeld, gemiddeld, onder het gemiddeld, eerder lelijk of superlelijk? En wat vind je omgeving van je?

Vind je jezelf wel een leuk, goed persoontje of zou je met jezelf niet kunnen opschieten moest je jezelf niet zijn ( ) en wat vinden andere mensen van je?
Ik vind mezelf niet echt mooi!
Maar over me innerlijk ben ik heel arrogant.
Die vind ik boven het gemiddelde!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 11:37
Verwijderd
Citaat:
-Meisje- schreef op 04-05-2003 @ 19:40:

Sjeetje doe ff ingewikkeld

Nja, mijn mening over mezelf is nogal wispelturig.. de ene dag kan ik heel tevreden in de spiegel kijken terwijl ik de andere dag de spiegel zoveel mogelijk vermijd en echt walg van mezelf.. Ligt er maar net aan in wat voor bui ik ben en dergelijke, ik acht mijn mening dan ook niet echt betrouwbaar..

Wat anderen vinden, och.. kheb niets te klagen.. Ik krijg complimentjes en aandacht genoeg, maar dr zijn ook mensen die mij niet boeiend vinden.. Een van mn vrienden zou bijvoorbeeld niet op me vallen, ben zijn type niet, qua uiterlijk.. Nja, en zo zullen er meer zijn..

Wat karakter betreft.. Ik weet echt niet wat ik van mezelf vind.. Op zich kan ik wel bepaalde eigenschappen noemen die vervolgens overeen komen met eigenschappen die anderen opsommen over mij.. Maar een duidelijke mening vormen.. Mensen noemen ook altijd weer andere dingen, die op zich wel allemaal kloppen.. Zo ben ik vaag en duidelijk genoemd op dezelfde dag, en in beide zat een kern van waarheid..

Pfoe, kben gewoon ingewikkeld.. daar kunnen we het met zn allen over eens zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 12:07
Lilything
Lilything is offline
kzie er wel ok uit
heb wel n goed uiterlijk denk ik

maar mijn innerlijk is tjsah moeilijk
Als ik mensen net leer kennen ben ik heel vlot en makkelijk
maar wanneer mensen mij beter leren kennen
merken ze dat ik gauw depri ben, veel kan zeuren en ook bang ben alle mensen om me heen kwijt te raken aan mezelf.
Maar als ze me vervolgens echt weer een tijdje kennen word ik weer meer mezelf, omdat ik weet dat ik ze niet kwijtraak.

daarom vind ik mezelf lastig
aan de ene kant maak ik makkelijk contacten
aan de andere kant heb ik moeite ze bij me te houden
word ik soms te krampachtig.

gelukkig wordt dat nu minder....
maar toch het is er altijd.....
angst om mensen kwijt te raken
Oud 05-05-2003, 12:15
-Meisje-
-Meisje- is offline
Kzal zelf ook eens even antwoorden:

Uiterlijk: kheb vroeger een minderwaardigheidscomplex gehad (terecht...) en da doet ni veel goed over het beeld dat ik soms heb over mijn uiterlijk. Als k uitga wil k er altij tip top uitzien, draag ik graag een rokje (kheb geluk met mijn benen ) omdat ik bang ben dat mensen een verkeerd gedacht van me gaan hebben... Kheb t graag als ze denken da k mooi ben (logisch zeker) Zelf vind ik op die momenten dan ook da'k best 'knap' ben, maar howhow, ik ken mezelf ook als k uit mijn bed kom, en dan schiet er ni veel van over. Dus echt knap ben k ni...
En kben 'ontevreden' met mijn borsten... Ze zijn mooi, maar klein, en dat zorgt ervoor da'k vaak heel jong wordt geschat :-/

Innerlijk: de mensen die me kennen zeggen dat ik grappig ben, vriendelijk en altij klaarsta voor hen. Ikzelf heb altij t gevoel da'k ni goe genoeg mijn best kan doen, ik ben vrij perfectionistisch en zou ni willen da mensen me ni meer kunnen uitstaan. Kben dus heel onzeker over hoe mensen over me denken (dankuwel minderwaardigheidscomplex van vroeger)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:19
Verwijderd
onder het gemiddeld... en wat me omgeving van me vind... ik denk ook zoiets of lelijk enzo

Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 15:21.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:32
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 04-05-2003 @ 21:14:
Qua uiterlijk neem ik aan dat ik bovengemiddeld ben, want zo reageren mensen doorgaans op me. Echt een oordeel over mijn uiterlijk kan ik niet vellen, daarvoor ben ik te zeer gewend aan mijn hoofd.
Qua karakter ben ik op zich wel lief en betrouwbaar en vast ook wel leuk, maar daarnaast betweterig, onvoorspelbaar, een mierenneuker (niet letterlijk), ik heb woede-aanvallen en ik heb de neiging om me zo nu en dan volkomen af te sluiten voor de buitenwereld. Naja, op zich ben ik wel handelbaar

Dit is overigens geen sexualiteit, wel?
Jij bent niet bovengemiddeld, jij bent megaknap joh! Je lijkt op een engeltje, en engeltjes zijn megaknap
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:36
king112
king112 is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-05-2003 @ 21:07:
Boven het gemiddelde, omdat ik mezelf goed verzorg, m'n haar altijd leuk doe, lekkere aftershaves draag, leuke kleren aantrek en aardig ben. Door die combinatie wordt het net boven het gemiddelde getrokken.
arrogante man
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 05-05-2003 @ 16:32:
Jij bent niet bovengemiddeld, jij bent megaknap joh! Je lijkt op een engeltje, en engeltjes zijn megaknap
hihi danku *aait Andijvie*
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 05-05-2003 @ 11:56:
Pfah, zulke had ik ook. *grmbl* En hoe vaak iemand anders dan ook zegt dat je wél knap bent, geloven doe je het nooit meer. Grr.
mjah en dan voel je je best klote eigenlijk...
en iemand kan wel 100 keer tegen je zeggen dat je er knap uitziet.. maar je gelooft het tog niet *omdat je het negatieve nou eenmaal beter en makkelijker gelooft...*
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Charlie1704 schreef op 05-05-2003 @ 16:38:
mjah en dan voel je je best klote eigenlijk...
en iemand kan wel 100 keer tegen je zeggen dat je er knap uitziet.. maar je gelooft het tog niet *omdat je het negatieve nou eenmaal beter en makkelijker gelooft...*
Dat heb ik dus ook, 'k ben heel vaak lelijk genoemd, dat overheerst nog steeds... Ik durf nu wel af en toe tegen mezelf te zeggen dat ik helemaal niet lelijk ben, maar dan voel ik me super arrogant.. Als m'n vriend me knap en mooi noemt, denk ik vaak dat hij het 'zomaar' zegt om aardig te doen... maar het dus niet meent... Verrot he, gepest worden?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 05-05-2003 @ 16:44:
Dat heb ik dus ook, 'k ben heel vaak lelijk genoemd, dat overheerst nog steeds... Ik durf nu wel af en toe tegen mezelf te zeggen dat ik helemaal niet lelijk ben, maar dan voel ik me super arrogant.. Als m'n vriend me knap en mooi noemt, denk ik vaak dat hij het 'zomaar' zegt om aardig te doen... maar het dus niet meent... Verrot he, gepest worden?
ja, dat is echt zwaar klote als je gepest word.. de gevolgen blijven echt zooo lang bij je in je gedachten..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 16:04
Verwijderd
jah ik had dat ook toen ik op de middelbare school kwam... toen was er zown groep van die 'populaire' meisjes die zeiden bijna iedere dag dingen zoals...
"als ik er zo uit zag als jou dan pleegde ik allang zelfmoord"
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 16:35
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 05-05-2003 @ 16:36:
arrogante man
Wat een onzin. Alleen omdat ik niet wil meegaan in het zelfmedelijden wat sommigen ten toon spreiden ben ik arrogant? De topicstartster geeft toch aan dat er een schaal wordt gehanteerd van 'zeer lelijk' tot 'zeer mooi'? Dan lijkt het me ook dat je zonder consequenties daarvoor moet kunnen kiezen.

En oja, dit verzin ik niet zelf. Er zijn genoeg meisjes die dat met mij vinden.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 16:55
Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben blij met wie ik ben. Het klinkt arrogant maar (super)lelijk ben ik niet. Maar net zoals de meesten hier ben ik ook wel eens een onzeker persoon. Dan ben ik niet blij met mezelf (hmm... meestal als ik ongesteld ben, hebben jullie dat ook?) Ik weet dat ik niet mag klagen en daarom bij deze: ik ben blij met mn uiterlijk....
Oud 05-05-2003, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 05-05-2003 @ 17:55:
Ik ben blij met wie ik ben. Het klinkt arrogant maar (super)lelijk ben ik niet. Maar net zoals de meesten hier ben ik ook wel eens een onzeker persoon. Dan ben ik niet blij met mezelf (hmm... meestal als ik ongesteld ben, hebben jullie dat ook?) Ik weet dat ik niet mag klagen en daarom bij deze: ik ben blij met mn uiterlijk....
Als ik ongesteld ben, ben ik juist wel tevreden, de dag ervoor meestal helemaal niet
Maarhe, ik ben ook blij met m'n uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 17:02
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Andijvie schreef:

Maarhe, ik ben ook blij met m'n uiterlijk
Gelukkig
Ik was al bang dat ik net als Nare Man voor arrogant zou worden uitgemaakt.
Oud 05-05-2003, 18:29
Another Way
Another Way is offline
Kwa uiterlijk is er gewoon niets goed aan mij. Mn haar is kut, mn armen zijn te dun, mn buikspieren niet strak genoeg, ik ben dus superlelijk. Innerlijkt is ook niet zo best. Ik ben onzeker, vertouw niemand, snel opgefokt soms behoorlijk arrogant, hard en gevoeloos (I cant help it).

ik HAAT mezelf
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 20:04
Splodge
Splodge is offline
Citaat:
Another Way schreef op 05-05-2003 @ 19:29:
Kwa uiterlijk is er gewoon niets goed aan mij. Mn haar is kut, mn armen zijn te dun, mn buikspieren niet strak genoeg, ik ben dus superlelijk. Innerlijkt is ook niet zo best. Ik ben onzeker, vertouw niemand, snel opgefokt soms behoorlijk arrogant, hard en gevoeloos (I cant help it).

ik HAAT mezelf
Nouja, om nou te zeggen dat je lelijk bent met dunne armen en slappe buikspieren... Ik heb ook dunne armen. Wel een strakke buik, maar dat komt meer omdat ik mager ben dan dat ik zoveel zou trainen. Als je er echt mee zit kan je natuurlijk altijd naar de sportschool gaan, dan heb je zo een sixpack. En je haar moet toch ook wat aan te doen zijn...
En jezelf haten werkt natuurlijk helemaal niet.

Wat mezelf betreft. Ik ben best tevreden met mijn uiterlijk, wat kilo's erbij kan op zich geen kwaad. Maar voor de rest zit ik nergens echt mee. Volgens mij heb ik wel een leuke uitstraling en ben ik altijd (nouja bijna altijd ) leuk gekleed. Mijn innerlijk ben ik erg tevreden over. Ik maak makkelijk contact met beide sexen en kan over het algemeen wel leuk praten. Jammer is alleen dat dat mij de afgelopen jaren iets te vaak direct of indirect verteld is, waardoor ik de laatste tijd af en toe ineens een bui van arrogantie heb... Maar daar werk ik hard aan.
Oud 05-05-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 05-05-2003 @ 18:02:
Gelukkig
Ik was al bang dat ik net als Nare Man voor arrogant zou worden uitgemaakt.
Nee joh, iedereen heeft aan andere smaak, als iemand mij megaknap vind, ok... maar dan hoef ik mezelf nog niet megaknap te vinden... Zo geldt dat ook andersom; als ik mezelf megaknap zou vinden, hoeft het nog niet zo te zijn dat anderen dat ook vinden... Van mij mag iedereen zichzelf megaknap vinden, dat maakt je niet per definitie arrogant... pas als je arrogant gaat handelen ben je dat

't Is trouwens leuk om naar jezelf in de spiegel te kijken en tegen jezelf te zeggen;'Goh, eigenlijk ben je best mooi!' Dan ga je jezelf geloven en mooier vinden Of je kijkt naar jezelf en bekijkt de dingen die je erg mooi vind, dat doe ik wel eens... Helpt ook...

Ik denk dat het belangrijk is jezelf mooi te vinden, daardoor respecteer je jezelf en dat helpt dan weer tegen onzekerheid etc... Maar goed, ik dwaal af
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 21:18
Verwijderd
ik ben in alle opzichten behoorlijk tevreden met mezelf.

de laatste tijd ben ik mijn uiterlijk meer en meer gaan appreciëren ( ik ben er de laatste twee jaar dan ook volwassener gaan uitzien, ben een jonge vrouw ondertussen hé ), ik durf zelfs te zeggen dat ik mezelf redelijk knap vind. klinkt dikke-nekkig misschien, maar ik walg nu eenmaal niet van m'n spiegelbeeld (hoewel dat een héééle tijd wél zo geweest is...)

over m'n persoonlijkheid kan ik zelf niet echt goed oordelen. ik zou met mezelf kunnen opschieten als ik iemand anders was. meer kan ik niet zeggen hé

xxx
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 21:18
whycare?
whycare? is offline
Citaat:
ja das inderdaad heel kut , bij mij waren het alleen geen klasgenootjes maare mijn beste vriendin ( mevrouw kwam later met de verklaring dat ze me zo de grond in boorde omdat ze anders bang was dat mensen meer geinteresserd zouden raken in mij dan haar.....(ja dit soort mensen bestaan echt...)

uhm maare om de vragen ff te benatwoorden , ik vind mezelf.. tussen lelijk en onder gemiddeld in ... een jaar geleden had ik absoluut superlelijk gezegd maare ik ben er achter gekomen dat je er door je uitstraling dan niet mooier op wordt , dus ik probeer het te veranderen.... en ja mijn omgeving ik weet het niet zo ja ik krijg wel eens comlpimentjes.... ook wel eens van jongens ... maare ik weet nooit zo goed of ik het moet geloven , ik heb ook nog nooit een vriendje gehad dusse ik zeg altijd maar dank je wel en denk dan bij mezelf het zal wel ja mijn vriendinnen maken wel best vaak complimentjes.... maare er zijn ontzettend veel mensen die zeggen dat ik er lief , schattig of onschuldig uitzie en daar kan ik me zo aan ergeren ik ben geen meisje van 6!! en het is ook nog niet zo

en qua innerlijk * citaat van een vriend*:leuk , spontaan en soms verlegen ( bij jongens volgens hem ) grappig, enorm sarcastisch, eigenwijs, eerlijk, lief (te lief af en toe) eerlijk , een goed luisterend oor en serieus als het moet maare zeker niet te veel en vooral heel veel pratend.....

uhm ja zoiest dan al heb ik ook nog wel wat slechte eigenschappen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten