Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik vind mezelf niet knap, maar ook niet lelijk. Als ik sommige dagen in de spiegel kijk denk ik: wow vandaag ziet het er leuk uit en sommige dagen denk ik echt: jezus wat ben je echt LELIJK... Dus ik denk dat ik redelijk op het gemiddelde zit
![]() Ik krijg van jongens genoeg aandacht enz, dus het zal wel goed zitten. Hoe ik overkom? Ik denk spontaan, leuk en aardig meisje denk ik. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, het wisselt. Ik hou het er maar op dat ik vanuit sommige hoeken erg mooi kan lijken en vanuit sommige hoeken erg lelijk. Ik word gemiddeld niet zo heel vaak mooi gevonden worden. Leuk dan wel weer, gelukkig
![]() Eh... lichaam hebben we het helemaal niet over. Met kleren aan ben ik meestal vrij blij met mijn lichaam, ik loop in ieder geval rond alsof ik god's gift to men ben wat dat betreft (wil niet zeggen dat het ook zo voelt ![]() En qua karakter... ik denk dat iemand mij alleen leuk vindt qua karakter als hij/zij ongeveer net zo'n karakter heeft als mij. De rest van de mensen ergert zich alleen maar aan mijn bijdehandheid, gevoel voor humor, sarcasme, ontzettende eigenwijsheid... alleen mensen die dat zelf hebben kunnen het waarderen, geloof ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
neu, ik vind mezelf absoluut niet knap.. en dat word er regelmatig ingepeperd door een paar o zo aardige klasgenoten.. *grmbl* en dati s ook niet zo heel erg goed voro mn zelfvertrouwen..
of ik met mezelf als persoon zou kunnen opschieten?? dat betwijfel ik eigenlijk, ikvind 1 van mij wel weer meer dan genoeg... en mn innerlijk ookn og.. uhm.. als je me leert kennen ben ik een ontzettend vrolijke meid enzow en heel open, zodra je me echt goed kent en bevriend raakt, zie je ook dat ik wel vaak depressieve gedachten heb.. en lang niet zo vrolijk ben als ik lijk... mensen die ik echt goed vertrouw weten echt alles van me.. omdat ik ook weet dat ze het nooit zullen doorvertellen zonder mijn toestemming... Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 15:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar over me innerlijk ben ik heel arrogant. Die vind ik boven het gemiddelde! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nja, mijn mening over mezelf is nogal wispelturig.. de ene dag kan ik heel tevreden in de spiegel kijken terwijl ik de andere dag de spiegel zoveel mogelijk vermijd en echt walg van mezelf.. Ligt er maar net aan in wat voor bui ik ben en dergelijke, ik acht mijn mening dan ook niet echt betrouwbaar.. Wat anderen vinden, och.. kheb niets te klagen.. Ik krijg complimentjes en aandacht genoeg, maar dr zijn ook mensen die mij niet boeiend vinden.. Een van mn vrienden zou bijvoorbeeld niet op me vallen, ben zijn type niet, qua uiterlijk.. Nja, en zo zullen er meer zijn.. Wat karakter betreft.. Ik weet echt niet wat ik van mezelf vind.. Op zich kan ik wel bepaalde eigenschappen noemen die vervolgens overeen komen met eigenschappen die anderen opsommen over mij.. Maar een duidelijke mening vormen.. Mensen noemen ook altijd weer andere dingen, die op zich wel allemaal kloppen.. Zo ben ik vaag en duidelijk genoemd op dezelfde dag, en in beide zat een kern van waarheid.. Pfoe, kben gewoon ingewikkeld.. daar kunnen we het met zn allen over eens zijn. |
![]() |
|
kzie er wel ok uit
heb wel n goed uiterlijk denk ik maar mijn innerlijk is tjsah moeilijk Als ik mensen net leer kennen ben ik heel vlot en makkelijk maar wanneer mensen mij beter leren kennen merken ze dat ik gauw depri ben, veel kan zeuren en ook bang ben alle mensen om me heen kwijt te raken aan mezelf. Maar als ze me vervolgens echt weer een tijdje kennen word ik weer meer mezelf, omdat ik weet dat ik ze niet kwijtraak. daarom vind ik mezelf lastig aan de ene kant maak ik makkelijk contacten aan de andere kant heb ik moeite ze bij me te houden word ik soms te krampachtig. gelukkig wordt dat nu minder.... maar toch het is er altijd..... angst om mensen kwijt te raken ![]()
|
Kzal zelf ook eens even antwoorden:
Uiterlijk: kheb vroeger een minderwaardigheidscomplex gehad (terecht...) en da doet ni veel goed over het beeld dat ik soms heb over mijn uiterlijk. Als k uitga wil k er altij tip top uitzien, draag ik graag een rokje (kheb geluk met mijn benen ![]() ![]() En kben 'ontevreden' met mijn borsten... Ze zijn mooi, maar klein, en dat zorgt ervoor da'k vaak heel jong wordt geschat ![]() Innerlijk: de mensen die me kennen zeggen dat ik grappig ben, vriendelijk en altij klaarsta voor hen. Ikzelf heb altij t gevoel da'k ni goe genoeg mijn best kan doen, ik ben vrij perfectionistisch en zou ni willen da mensen me ni meer kunnen uitstaan. Kben dus heel onzeker over hoe mensen over me denken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en iemand kan wel 100 keer tegen je zeggen dat je er knap uitziet.. maar je gelooft het tog niet *omdat je het negatieve nou eenmaal beter en makkelijker gelooft...* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En oja, dit verzin ik niet zelf. Er zijn genoeg meisjes die dat met mij vinden. |
![]() |
|
Ik ben blij met wie ik ben. Het klinkt arrogant maar (super)lelijk ben ik niet. Maar net zoals de meesten hier ben ik ook wel eens een onzeker persoon. Dan ben ik niet blij met mezelf (hmm... meestal als ik ongesteld ben, hebben jullie dat ook?) Ik weet dat ik niet mag klagen en daarom bij deze: ik ben blij met mn uiterlijk....
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarhe, ik ben ook blij met m'n uiterlijk ![]() |
![]() |
|
Kwa uiterlijk is er gewoon niets goed aan mij. Mn haar is kut, mn armen zijn te dun, mn buikspieren niet strak genoeg, ik ben dus superlelijk. Innerlijkt is ook niet zo best. Ik ben onzeker, vertouw niemand, snel opgefokt soms behoorlijk arrogant, hard en gevoeloos (I cant help it).
ik HAAT mezelf |
![]() |
||
Citaat:
En jezelf haten werkt natuurlijk helemaal niet. Wat mezelf betreft. Ik ben best tevreden met mijn uiterlijk, wat kilo's erbij kan op zich geen kwaad. Maar voor de rest zit ik nergens echt mee. Volgens mij heb ik wel een leuke uitstraling en ben ik altijd (nouja bijna altijd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 't Is trouwens leuk om naar jezelf in de spiegel te kijken en tegen jezelf te zeggen;'Goh, eigenlijk ben je best mooi!' Dan ga je jezelf geloven en mooier vinden ![]() Ik denk dat het belangrijk is jezelf mooi te vinden, daardoor respecteer je jezelf en dat helpt dan weer tegen onzekerheid etc... Maar goed, ik dwaal af ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben in alle opzichten behoorlijk tevreden met mezelf.
de laatste tijd ben ik mijn uiterlijk meer en meer gaan appreciëren ( ik ben er de laatste twee jaar dan ook volwassener gaan uitzien, ben een jonge vrouw ondertussen hé ![]() over m'n persoonlijkheid kan ik zelf niet echt goed oordelen. ik zou met mezelf kunnen opschieten als ik iemand anders was. meer kan ik niet zeggen hé ![]() xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
uhm maare om de vragen ff te benatwoorden , ik vind mezelf.. tussen lelijk en onder gemiddeld in ... een jaar geleden had ik absoluut superlelijk gezegd maare ik ben er achter gekomen dat je er door je uitstraling dan niet mooier op wordt , dus ik probeer het te veranderen.... en ja mijn omgeving ik weet het niet zo ja ik krijg wel eens comlpimentjes.... ook wel eens van jongens ... maare ik weet nooit zo goed of ik het moet geloven , ik heb ook nog nooit een vriendje gehad dusse ik zeg altijd maar dank je wel en denk dan bij mezelf het zal wel ![]() en qua innerlijk * citaat van een vriend*:leuk , spontaan en soms verlegen ( bij jongens volgens hem ![]() uhm ja ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|