Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb dat altijd als ik thuis wegga, dat ik bang ben dat er iets met m'n ouders of mij zal gebeuren. Ik durf daarom ook nooit met ruzie weg te gaan en zeg altijd heel duidelijk: "daaag!"
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mjah, ik ga me al zorgen maken als m'n vriend of een vriend(in) vijf minuten later is dan afgesproken was... dan ga ik al allerlei rampscenario's bedenken die de oorzaak van die vijf minuutjes kunnen zijn... gelukkig weet ik dan ondertussen wel dat ze gewoon wat te laat zijn aangefietst
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ow dat heb ik ook vaak. Vooral als hij dan van Leiden naar R'dam moet rijden en het is al laat en hij is hartstikke moe. :/
Dan moet ie sowieso altijd smsen als hij thuis is. Andersom is dat eigenlijk niet zo.. sommige jongens staan erop om me thuis te brengen. Andere jongens laten me gewoon in m'n eentje door het donker naar huis fietsen. Nou ja, ze maken dan wel een bepaalde indruk natuurlijk, als ze iets om me zouden geven dan zouden ze me wel naar huis brengen, denk ik dan altijd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik maak me vooral zorgen bij abnormale situaties. Als ze zegt dat ze bijv. met koninginnedag naar Amsterdam gaat, krijg ik allerlei beelden in mijn hoofd over de drukte die daar heerst en de rellen die vaak ontstaan. Daar krijg ik het best benauwd van. Ook als ik hoor dat ze bij iemand in de auto meerijdt die nog super onzeker op de weg is ![]() Na ja, dat soort dingen ![]() |
![]() |
|
Zoals je leest, heeft ongeveer iedereen er in meer of mindere mate 'last' van. Dat 'last van' vind ik trouwens niet de goede beschrijving, want in mijn ogen is het een goede eigenschap om je zorgen te maken om de mensen om wie je veel geeft
|
Ik heb daar ook last van. Mijn vriend is een week op vakantie en moest 500 km rijden, samen met andere vrienden. Ik ben echt de hele ochtend misselijk geweest, omdat ik zo bang was dat er iets zou gebeuren. En dan krijgen we ook de terugreis nog ..
|
Verwijderd
|
ja, zeker wel.. als iemand zou mailen ofzo, of bellen en dat die persoon dat dan niet doet.. dan ga ik echt zitten van, kut, er is vast iets gebeurt ofzo..
en zeker, zoals WooF al zegt, als iemand je thuisbrengt en eigenlijk helemaal die richting niet op moet.. dat je het jezelf nooit vergeeft als hun dan iets overkomt... stoep: WooF: ik snap wie je bedoelt... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het soms heel erg met mijn moeder , want zij heeft als tiener een ongeluk gehad waardoor ze 1 misvormd been heeft , en ze valt makkelijk bij een oneffen weg , zoveel nu ook niet maar toch ....
en ook bij mijn eigen , dan krijg ik een flash en zie ik mijn eigen vallen , ook mss omdat ik al veel ben gevallen met fiets enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ontspannen Snebbeltje | 10 | 27-11-2012 00:06 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #116 rare kwast | 492 | 19-12-2007 21:11 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je Hart-Topic #50 rare kwast | 492 | 11-02-2006 21:11 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 13 WolterB | 486 | 20-07-2005 14:05 | |
Liefde & Relatie |
je ex heel erg missen ookal is het al geen hele tijd uit en kan het niks meer worden. meisje833 | 7 | 12-07-2004 21:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Eten Vogelvrij | 4 | 17-02-2004 19:06 |