Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2003, 23:48
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Ik kom net terug van mijn vriendin en ze fietste nog een klein stukje mee...
De laatste 6 KM die ik fietste kon ik alleen maar denken dat er op dat moment haar iets ergs overkwam op haar weg terug...
echt stom...
Hebben jullie dat ook wel eens?
Oud 05-05-2003, 00:49
Splodge
Splodge is offline
Citaat:
Inf3sted Funk schreef op 05-05-2003 @ 00:48:
Ik kom net terug van mijn vriendin en ze fietste nog een klein stukje mee...
De laatste 6 KM die ik fietste kon ik alleen maar denken dat er op dat moment haar iets ergs overkwam op haar weg terug...
echt stom...
Hebben jullie dat ook wel eens?
Ja, nou niet bij mijn vriendin dan, want die heb ik niet. Maar ik voel me ook altijd rot als ik de dames uit mijn gezelschap niet thuis gebracht heb. De heren trouwens ook eigenlijk, maar daar begin ik meestal niet aan. Je kunt gewoon vragen of ze als ze thuis is even een smsje wil sturen, dan kan jij met een gerust hart gaan slapen.
Oud 05-05-2003, 01:55
GRRR
GRRR is offline
constant. ik ben van nature gewoon erg zorgzaam voor mensen waarvan ik hou, meng daarbij ook nog een morbide geest, et voila: 20 miljoen rampscenario's die in mijn hoofd afspelen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 07:14
stout!
stout! is offline
Ik heb dat altijd als ik thuis wegga, dat ik bang ben dat er iets met m'n ouders of mij zal gebeuren. Ik durf daarom ook nooit met ruzie weg te gaan en zeg altijd heel duidelijk: "daaag!" En soms ga ik zelfs roepen dat ik van ze hou.
Oud 05-05-2003, 10:21
Verwijderd
Mjah, ik ga me al zorgen maken als m'n vriend of een vriend(in) vijf minuten later is dan afgesproken was... dan ga ik al allerlei rampscenario's bedenken die de oorzaak van die vijf minuutjes kunnen zijn... gelukkig weet ik dan ondertussen wel dat ze gewoon wat te laat zijn aangefietst
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 10:26
Verwijderd
ow dat heb ik ook vaak. Vooral als hij dan van Leiden naar R'dam moet rijden en het is al laat en hij is hartstikke moe. :/
Dan moet ie sowieso altijd smsen als hij thuis is.

Andersom is dat eigenlijk niet zo.. sommige jongens staan erop om me thuis te brengen. Andere jongens laten me gewoon in m'n eentje door het donker naar huis fietsen. Nou ja, ze maken dan wel een bepaalde indruk natuurlijk, als ze iets om me zouden geven dan zouden ze me wel naar huis brengen, denk ik dan altijd.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 05-05-2003 @ 11:26:
ow dat heb ik ook vaak. Vooral als hij dan van Leiden naar R'dam moet rijden en het is al laat en hij is hartstikke moe. :/
*knuffol*

Ik maak me vooral zorgen bij abnormale situaties. Als ze zegt dat ze bijv. met koninginnedag naar Amsterdam gaat, krijg ik allerlei beelden in mijn hoofd over de drukte die daar heerst en de rellen die vaak ontstaan. Daar krijg ik het best benauwd van.

Ook als ik hoor dat ze bij iemand in de auto meerijdt die nog super onzeker op de weg is

Na ja, dat soort dingen Ik zeg er haast nooit iets van echter, mede omdat ik weet dat ze heus wel op zichzelf oppast, maar eng vind ik het wel :/
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 11:14
Poohbear
Poohbear is offline
Zoals je leest, heeft ongeveer iedereen er in meer of mindere mate 'last' van. Dat 'last van' vind ik trouwens niet de goede beschrijving, want in mijn ogen is het een goede eigenschap om je zorgen te maken om de mensen om wie je veel geeft
Oud 05-05-2003, 12:36
Verwijderd
jazeker. ben ooit eens thuisgebracht *die mensen moesten een hele andere kant op* en ik was opeens best wel bang dat hun nou net wat zou overkomen. ik zou het mezelf dan echt niet vergeven!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 13:51
sinsere
sinsere is offline
Ik heb daar ook last van. Mijn vriend is een week op vakantie en moest 500 km rijden, samen met andere vrienden. Ik ben echt de hele ochtend misselijk geweest, omdat ik zo bang was dat er iets zou gebeuren. En dan krijgen we ook de terugreis nog ..
Oud 05-05-2003, 14:24
Verwijderd
ja, zeker wel.. als iemand zou mailen ofzo, of bellen en dat die persoon dat dan niet doet.. dan ga ik echt zitten van, kut, er is vast iets gebeurt ofzo..
en zeker, zoals WooF al zegt, als iemand je thuisbrengt en eigenlijk helemaal die richting niet op moet.. dat je het jezelf nooit vergeeft als hun dan iets overkomt...
stoep: WooF: ik snap wie je bedoelt...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 14:28
poesiefox
poesiefox is offline
Als hij een half uur te laat is en hij heeft niet gebeld dan zie ik hem al dood in een greppel liggen.

Gelukkig hebben jullie dat ook. Ik maak me snel zorgen om mensen.
Oud 05-05-2003, 15:53
snoopy
snoopy is offline
mja. ik heb t vooral met m'n moeder en broertje.
Oud 05-05-2003, 16:28
Verwijderd
Ik heb het soms heel erg met mijn moeder , want zij heeft als tiener een ongeluk gehad waardoor ze 1 misvormd been heeft , en ze valt makkelijk bij een oneffen weg , zoveel nu ook niet maar toch ....

en ook bij mijn eigen , dan krijg ik een flash en zie ik mijn eigen vallen , ook mss omdat ik al veel ben gevallen met fiets enzo

Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 16:33
Verwijderd
Ja. Er zijn mensen waarbij ik soms bang ben dat ze iets overkomt, niet omdat die kans daadwerkelijk aanwezig maar omdat het zo erg zou zijn áls ze iets zou overkomen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 16:36
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Nare man schreef:

Ja. Er zijn mensen waarbij ik soms bang ben dat ze iets overkomt, niet omdat die kans daadwerkelijk aanwezig maar omdat het zo erg zou zijn áls ze iets zou overkomen .
Mooi gezegd, zo denk ik er ook over
Oud 05-05-2003, 17:59
Verwijderd
@ Charlie1704

Al was het iemand anders geweest i.p.v. jeweetwel had ik het mezelf ook niet vergeven hoor
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 18:03
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 05-05-2003 @ 18:59:
@ Charlie1704

Al was het iemand anders geweest i.p.v. jeweetwel had ik het mezelf ook niet vergeven hoor
whahaha you-know-who whahaha, nee okee. ik snap je..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:32
Verwijderd
bah...de sukkel.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten