Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2003, 11:39
Purgatori
Purgatori is offline

Lo peeps,

Ik heb een vraagje over Shenmue II voor de Xbox.. Ik heb et spel, en speel et echt met plezier.. Echt een super game.. Zo kewl.. Maar et volgende.. Ik ben nu op et punt, dat ik weer uit Hong Kong ga, naar de volgende plaats.. Dan moet je afscheid gaan neme bij iedereen die je heb lere kenne.. Maar ask ik bij Xiuying (Kmuei Kou (Kong Xiu Ying)) ben, dan zegt ze dat je haar eerst 1x moet gehit hebbe, voor je verder kunt.. Dan lukt dat opt begin niet.. En geeft ze een goeie stomp (weet niet meer precies hoe die heet) En dan doet ze die voor, en dan komt et.. Dan moet je hem zelf ook doen.. En dan zegt ze, dat je 1 stap naar achter moet zette, en dan iets met je hande en bene.. De eerste x lukt dat naar achter stappe in 1x.. Dan zegt ze da je et goed doet, dan moet je et met een vuist erbij doen.. Maar dan kun je ineens niet meer naar achter stappe.. En zegt ze steeds, dat je onnodige move's doet.. En dat je gewoon 1 stap naar achter moet doen.. MAAR DA LUKT NIET!!! Ik duw ammel op achter, maar hij loopt nie naar achter.. Is er een bepaalde knoppe combinatie om die oefening van haar uit te voere...? Please help me.. Kwil kei graag verder int spel, tis sow kewl spel.. Alsjeblieft.. Iemand die me kan helpe? Alvast HEEL erg bedankt,

Greetz,
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten