pffff, wat je hiermee kan doen is simpel: niet oproken, niet in een cake gooien, geen hash van maken (er zit zeker 100 keer minder thc in de mannelijke plant dan in de vrouwelijke plant en ik geloof ook heel wat meer schadelijke stoffen, dus wil je een beetje effect krijgen moet je heel die plant oproken, succes!!

). Enkel kantem em met de vrouwelijke kruisen, maar dan moet je dat ong. 5 jaar (indien je buitenkweekt en dat is 't geval lees ik

) achter elkaar doen wil je een goeie (als je geluk hebt) nog niet eerder gemaakte kruising hebben. En de afstand tussen 't mannetje en je vrouwtje maakt niet uit, bij een maat van mij: hij had er thuis 8 staan: 4 binnen, 4 in de tuin, maar verder op in de straat wonen een stel jongetjes en die hadden ook wat zaadjes geplant, maar daar zaten natuurlijk een stel mannetjes tussen, zij hebben die gewoon bij zo'n (bijna niet te zien) stroomhokje gezet en hebben ze af en toe verzorgd, maar die lijers zijn newbs dus die vrouwtjes die ze hadden waren allang bestuifd, op een gegeven moment kwam ik er achter dat 2 van zijn buitenplanten ook al bestuift waren.

en dat terwijl dat stroomhokje zeker 100 m van zijn tuin afstond, dus je hoeft maar een raam open te zetten en de kans op bestuiving is er al (bij een bepaalde stand van de wind ed). Ik zou zeggen pas op, en indien hij al bestuifd is zou ik goed na gaan denken wat je wilt, een goeie kruising vereist veel tijd.
Veel succes