Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En 32MB met Windows 2000 werkt echt niet lekker, HDD konstant aan het swappen, argh. 64MB gaat wel, maar snel is anders. En 128MB kun je al Windows XP gebruiken. =) Processor maakt eigenlijk nauwelijks uit. Ook een P1 zou je Windows XP redelijk op kunnen draaien, mits er voldoende (256MB b.v.) geheugen in zit, en zoveel geheugen icm P1 kan denk ik niet. ![]() Maargoed theoretisch dan.
|
:/
Opgelost. Hoe? Het viel op dat zowat alle apparaatjes dubbel werden weergegeven bij de hardware. Dus 2x com1-poort, 2x com2-poort, 2x de muis, 2x monitor,... Maw die allemaal verwijderd, en alles uitgetrokken (dus de muis, toetsenbord, printers,...). En dan weer 1 voor 1 ingestoken, én de PC steeds weer proberen op te starten. Alles ging "goed" tot dat ik aan de printer kwam. In de eerste printerpoort, lukte het niet meer. In de tweede printerpoort lukte het ook niet, enkel in de derde printerpoort (ja, deze pc heeft 3 printerpoorten) ging het zonder problemen. Toen de scanner in een andere LTP-poort, en de ettikette-printer (als ik het zo mag noemen) in de laatste printerpoort. En alles werkte! Raar maar waar. ![]() En nee, geen win2k of wat dan ook. Er bestaat ook nog iets als Licentie's!
||
Citaat:
daarnaast zijn gamepoorten de meest ideale manier om digitale data je pc binnen te krijgen, je sluit een schakelaar aan en het werkt, dat is bij usb wel anders verder heb ik nooit problemen met een van die dingen die je noemt, het lijkt me vanzelfsprekend dat in dit geval windhoos ook voor een deel de boosdoener is |
Advertentie |
|
![]() |
|
|