Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2003, 21:42
Verwijderd
Beste kijkbuiskinderen.

Ik zit met een probleem volgens mij. Ik zat achter een meisje aan. maar voelde dat het niks werd. Ander leuk meisje zit achter mij aan, maar had iets van, wordt niks.
Toen ben ik bij mezelf gaan denken van waarom kap ik nou alles af. En ik ben erachter gekomen dat ik w8 op een meisje waar ik helemaal gek op was/ben. Al 1,5 jaar geleden. Volgens mij ben ik aan het w88 tot het uitgaat met haar vriend. Ik kan die gozer ook niet uitstaan terwijl ik hem niet eens ken.
Wat kan ik hier aan doen? herkennen mensen dit?

Tips graag of eigen ervaring op dit gebied.

Voelt alsof ik bang ben om een relatie te hebben als het bij haar uitgaat. En wat als zij het merkt. Of moet ik het juist vertellen en haar laten zeggen dat het niks wordt? Dat ik haar dan misschien van me afzet. Ben niet hopeloos maar is wel vervelend als je steeds iedereen afwijst. en je voor jezelf niet durft door te zetten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2003, 22:11
hopefully
hopefully is offline
ik heb niet echt ervaring op dit gebied, maar ik denk dat je je teveel aan haar vastklampt.. met het idee dat als het uitgaat met haar vriend, jij er dan voor haar kan zijn, en dat het dan tussen jullie iets kan worden. En omdat je alleen maar haar ziet, wil je niet iets met anderen beginnen.. en ergens kan ik me het wel voorstellen, maar aan de andere kant, sluit anderen niet uit, maar als jij er geen goed gevoel bij hebt, zou ik iig geen relatie met iemand anders beginnen, dat is voor zowel jou niet leuk, als voor het meisje, wat dat in feite een beetje gebruikt wordt...
nou ik hoop dat je hier iets mee kunt..
groetjes, hopefully
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 22:14
Jordi
Jordi is offline
Hmm, eerste deel is redelijk herkenbaar... Laatste deel snap ik geloof ik niet zo.
Ik weet niet echt wat je eraan kunt doen. Misschien het inderdaad aan dat meisje vertellen en dan hopen dat je op haar afwijzing afknapt (of zoiets).

Ik zou me er niet teveel zorgen over maken dat je steeds andere meisjes afwijst (of misschien wel, maar dat zou ik dan niet moeten doen). Als je toch eigenlijk verliefd bent op dat ene meisje die al een vriend heeft, ze begrijp ik het tenminste, dan zou het toch sowieso al niet eerlijk zijn om iets met een ander meisje te nemen tegenover dat meisje?

Het kan goed zijn dat ik je topic niet helemaal snap, maar dit begreep ik er dus uit.
Oud 05-05-2003, 22:24
Rapido
Rapido is offline
Kherken je verhaal. Kben zelf 2,5 jaar gek geweest op een jongen, die toen ineens aan kwam lopen met z'n vriendin
Ik kon het eerst niet geloven, kdacht ook elke keer als ik hem zag dat het wel uit zou zijn, maar dat hielp niet! Het heeft 3/4 jaar geduurt voor ik ontdekte dat ik niet meer verliefd op hem was. Daarna ben ik nog wel verliefd geweest op een andere jongen, maar het werd toch niks.
Ik had eerst ook een enorme hekel aan de vriendin van die (1e) jongen, maar toen ik haar wat vaker zag, begon ik haar langzamerhand steeds minder erg te vinden. Nu zie ik die jongen bijna nooit meer, maar toch heb ik elke keer als ik hem alleen zie lopen zoiets van 'Zou t uit zijn?'. Op de een of andere manier hoop ik daar nog steeds soort op, terwijl ik echt niet gek op hem ben.
Bedoelde je zo'n soort 'ervaringsverhaal'? Ik kan je verder weinig tips geven, alleen dit: Probeer ervoor te zorgen dat je je niet blind staart op dat ene meisje. Tis voor jezelf vervelend en voor haar ook (als ze t merkt).

Grtzz Rapido
Oud 07-05-2003, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Rapido schreef op 05-05-2003 @ 23:24:
Kherken je verhaal. Kben zelf 2,5 jaar gek geweest op een jongen, die toen ineens aan kwam lopen met z'n vriendin
Ik kon het eerst niet geloven, kdacht ook elke keer als ik hem zag dat het wel uit zou zijn, maar dat hielp niet! Het heeft 3/4 jaar geduurt voor ik ontdekte dat ik niet meer verliefd op hem was. Daarna ben ik nog wel verliefd geweest op een andere jongen, maar het werd toch niks.
Ik had eerst ook een enorme hekel aan de vriendin van die (1e) jongen, maar toen ik haar wat vaker zag, begon ik haar langzamerhand steeds minder erg te vinden. Nu zie ik die jongen bijna nooit meer, maar toch heb ik elke keer als ik hem alleen zie lopen zoiets van 'Zou t uit zijn?'. Op de een of andere manier hoop ik daar nog steeds soort op, terwijl ik echt niet gek op hem ben.
Bedoelde je zo'n soort 'ervaringsverhaal'? Ik kan je verder weinig tips geven, alleen dit: Probeer ervoor te zorgen dat je je niet blind staart op dat ene meisje. Tis voor jezelf vervelend en voor haar ook (als ze t merkt).

Grtzz Rapido
jij hebt het idd goed. Zelfde verhaal als mij. En idd als ze het merkt dan is het wel heel vervelend. En dat wil ik niet, denk dat ik maar eens met haar ga praten.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 13:26
Unexplained
Unexplained is offline
De vriendin van een ander. De verboden vrucht waarnaar je snakt.

Gedraag je zoals jij graag zou willen dat anderen zich naar jouw vriendin gedragen.
Je kunt haar eventueel mededelen dat je je aangetrokken voelt tot haar. Daarbij vertel je haar dat je het feit respecteert dat ze al een andere relatie heeft, maar dat je graag een hechte vriendschap wilt omdat het zo'n geweldige meid is om mee om te gaan (bijvoorbeeld).
De kaarten liggen op tafel, de situatie is helder, en je hoeft niet langer te twijfelen.
Oud 07-05-2003, 13:43
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 07-05-2003 @ 14:26:
De vriendin van een ander. De verboden vrucht waarnaar je snakt.
Klopt. En je zult dus gewoon moeten afwachten en niets ondernemen. Je kan haar hoogstens vertellen dat je verliefd op haar bent, maar meer niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten