Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou aanraden om dan een Digitale Piano te kopen, daar zitten die pedalen standaard op, het voelt meer als een echte piano, heeft een zeer realistisch geluid (veel mooier als een keyboard piano geluid) en het heeft evenveel toetsen als een echte piano(een keyboard heeft minder toetsen). Zelf heb ik een Roland digitale piano, hij was ongeveer 1800 euro en dat is een perfect ding, zeker om het op te leren. Met een keyboard ben je wel goedkoper uit en het is wel te doen om het daarop te leren. Dus het is wat je zelf wil. |
![]() |
|
Ik denk dat je als het je niet om de vele functies gaat het beste een Roland kunt kopen.
Ik heb er zelf ook een, als een jaar of zeven en hij doet het nog steeds prima. Als je er toch een wilt die wat meer kan, zou ik een Yamaha kopen. ALs ik jou was zou ik een keyboard kopen met een extra octaaf. Ik kom namelijk allelei liedjes tegen waarvoor een octaaf meer nodig is. Toen ik mijn keyboard koop waren die nog niet te koop, dus het zou wel kunnen dat die een stuk duurden zijn, maar dat weet ik niet zeker |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ CD-R: Met Roland heb ik goede ervaringen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|