Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2003, 11:41
BELLEKE
BELLEKE is offline
je bent ontzettend lang zot van een meisje/jongen die voor jou echt de ware is denk je.. je wordt echter afgewezen op dat moment want hij/zij is er nog niet aan toe... na enorm lang wachten aanvaard je dit en leer je iemand anders kennen.. je bent nu vijf maanden samen en hoort plots van dat meisje/die jongen die voor jou de ware leek te zijn dat hij/zij ontzettend verliefd is geworden op je.. het doet pijn dat te horen, je voelt nog altijd wat voor haar/hem maar houdt ook wel van je vriendin/vriend...

wat doe je?

Nu nog eens zes maanden later (dan die vijf maanden) hoor je dat dat meisje/die jongen (de ware) nog steeds zot is van je..

wat denk je? Wat doe je?
Oud 07-05-2003, 11:46
ZHAzha
ZHAzha is offline
pfff moeilijk, maar als je nog steeds iets voor diegene voelt.. tja dan zou ik er toch voor gaan?
Oud 07-05-2003, 11:55
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Ik zou gek worden??
Degene waar je denkt 't gelukkigst mee te worden.. Maarja.. wie dat is
Oud 07-05-2003, 11:55
hopefully
hopefully is offline
denk ook dat als ik nog gevoelens voor die persoon heb(die de ware leek te zijn) dat ik daar misschien voor zou gaan.. maar dan moet het wel zo zijn, dat de relatie die ik dan op dat moment heb, niet lekker meer loopt, als die helemaal goed gaat en ik ook van die persoon houd.. jah dan wordt t moeilijker
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 12:01
MissMorena
MissMorena is offline
ik doe nix ik ga verder met me huidige vriend want ik laat echt niet me huide vriend zitten voor een ander
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 12:03
Verwijderd
Mijn "ware" heeft me gedumpt
Als hij me ineens weer terug zou willen zou ik er toch wel heel serieus over nadenken. Maar het punt is, dat ie al die mooie dingen eerst ook zei en ineens was hij verliefd op een ander meisje, veel verliefder dan hij ooit op mij was geweest, zei hij.. Nou ja, stel dat ik dan een goeie relatie met iemand anders voor hem laat schieten en ik heb een tijd lang de tijd van m'n leven met hem zeg maar, ik voel me dan gelukkiger dan ooit en verliefder dan ooit en ik wil voor altijd bij hem blijven.. en dan ineens flikt hij weer hetzelfde.. die mogelijkheid bestaat en ik moet daar rekening mee houden.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 12:09
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ik zou voor die 'ware' gaan denk ik
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 12:11
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
hopefully schreef op 07-05-2003 @ 12:55:
denk ook dat als ik nog gevoelens voor die persoon heb(die de ware leek te zijn) dat ik daar misschien voor zou gaan.. maar dan moet het wel zo zijn, dat de relatie die ik dan op dat moment heb, niet lekker meer loopt, als die helemaal goed gaat en ik ook van die persoon houd.. jah dan wordt t moeilijker
ja, die relatie loopt goed...
Oud 07-05-2003, 12:44
Evito
Evito is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 07-05-2003 @ 12:41:
je bent ontzettend lang zot van een meisje/jongen die voor jou echt de ware is denk je.. je wordt echter afgewezen op dat moment want hij/zij is er nog niet aan toe... na enorm lang wachten aanvaard je dit en leer je iemand anders kennen.. je bent nu vijf maanden samen en hoort plots van dat meisje/die jongen die voor jou de ware leek te zijn dat hij/zij ontzettend verliefd is geworden op je.. het doet pijn dat te horen, je voelt nog altijd wat voor haar/hem maar houdt ook wel van je vriendin/vriend...

wat doe je?

Nu nog eens zes maanden later (dan die vijf maanden) hoor je dat dat meisje/die jongen (de ware) nog steeds zot is van je..

wat denk je? Wat doe je?
Iemand die mij niet wil, kan onmogelijk de ware zijn. De ware is iemand die geestelijk volledig op hetzelfde niveau en op dezelfde positie zit, iemand die dan in tegenstelling tot mij nog niet aan een relatie toe is, kan dat dus nooit zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 13:02
poesiefox
poesiefox is offline
Belleke, de Ware is dat vaak alleen maar in jouw hoofd. Maar in het echt heb je een hele lieve vriend, waar je wel wat aan hebt.

Jammer dan voor de Ware, maar dan is-ie echt te laat.
Oud 07-05-2003, 13:05
miro
miro is offline
Ik zou bij mn huidige vriend blijven. maar ik ben zo iemand van: " Wat denkt ie wel niet? eerst mij afwezen en dan wel willen als ik al een half jaar n vriend heb" . Bovendien is een half jaar niet niks, je kent je huidige vriend dan waarschijnlijk al beter dan die jongen die dan weer misschien heel erg kan tegenvallen. Ik zou voor zekerheid gaan, en niet alleen doorgaan want ik neem aan dat als je zolang al met elkaar gaat dat dat niet zomaar iets is.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 13:10
BELLEKE
BELLEKE is offline
ik ben het meisje die al zo ontzettend lang wat voor hem voelt maar hem toen afwees
Oud 07-05-2003, 13:15
miro
miro is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 07-05-2003 @ 14:10:
ik ben het meisje die al zo ontzettend lang wat voor hem voelt maar hem toen afwees
Net alsof we dat nog niet doorhadden..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 15:32
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
miro schreef op 07-05-2003 @ 14:15:
Net alsof we dat nog niet doorhadden..
en hij mag mij al sedert dat hij n vriendin heeft niet meer zien van haar omdat ze weet wat hij voor me voelde en schrik heeft..

hij belt me en smst me als hij gaat werken..

zij weet niet dat ik plot wel wat voelde voor hem*
Oud 07-05-2003, 15:42
Loezzel
Loezzel is offline
Lijkt me verschrikkelijk. Ik ben blij dat ik niet in jouw situatie zit, want ik zou absoluut niet weten wat ik zou doen
Oud 07-05-2003, 15:49
Verwijderd
heel hard huilen en naar een vriendin gaan en haar om raad vragen.. *uiteindelijk misschien tog wel naar de ware gaan..*
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 09:27
Boef
Boef is offline
'kweenie wat ik zou doen...mayB toch wel de ware nemen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten