Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zou liever op versie 2.0 wachten want 1.2 zit volg bugs, vind ik.
|
![]() |
er ooit al eens aan gedacht om het spel te boycotten
nu kijgen we ieder jaar dezelfde shit waardoor de betere spellen minder verkopen omdat NERDS FIFA 1492 (jahaa Columbus is de grondlegger) tot en met 2003 hebben en toch maar weinig geld hebben en kopen ze 1 spel (FIFA dus """"WANT DAT IS ALTIJD WEL GOED""") FUCK toch op man zou ik zeggen oftewel dankzij FIFA maken de betere spellen minder kans bedrijven gaan failliet EA nog meer wins is er straks niets anders meer over dan FIFA 2197 en de zoveelste THE SIMS expension pack |
![]() |
|
als je een ps2 hebt dan moet je winning eleven 6: Final Edition spelen.
en dan patchen, zodat je officiele namen en tenues hebt. Dat is op dit moment het ultieme voetbal spel.! Maar PES3 gaat nog meer roeleren denk ik.
||
Citaat:
bite me
||
![]() |
Citaat:
![]() edit: Denk overigens niet dat ik blij ben met EA... Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 21:04. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het allergeniaalste spel ooit zou een mix zijn van een leuke Fifa (misschien 1tje waar je niet altijd op precies dezelfde manieren moet schoren) en Total Club Manager 2003!!!! Ik ben helemaal verslaafd aan de laatste, maar het is wel een gemis dat je niet zelf wedstrijden kan spelen. Maar het is nu half 7 in de ochtend, ik heb gespeeld vanaf gisteravond 11 uur. Dit spel is écht gooooooed!!
|
![]() |
||
Citaat:
En waar is dan de gameplay van dat spel, dan hebben je couching etc geen effect. Ik las ergens dat de pro evolution soccer misschien naar de PC kwam (pu d8 ik), dat zou wel beterz zijn ![]()
|
![]() |
|
|