Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
heel goed uitgelegd Soullar.
dit bedoelde ik er dus allemaal mee. Er zit dus ook een grote kans in dat 1 van de twee denkt dat ze het wel gehad heeft met de relatie en dat ze nog meer begint te twijfelen of ze nog wel genoeg van je houdt... als de andere nog wel heel veel van hem/haar houdt, kan dat heel pijn doen na die 2 weken (of al tijdens..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: ik vind dat je gedeeltelijk gelijk hebt. Het is wel zo dat je idd kunt ontdekken dat het veel leuker is zonder je geliefde, maar het omgekeerde kan ook het geval zijn. Hoe dan ook moet je het denk ik per geval bekijken. Ikzelf weet er alles van. Na bijna 3,5 jaar met mijn vriend kan ik denk ik wel zeggen dat ik alles wel heb meegemaakt. Ik heb zelf vaak getwijfeld over mijn relatie, maar ik denk dat ik het nu wel weet. We hebben vaak ruzie, maar ik hou ontzettend veel van hem en dat is wederzijds. Misschien is het gewoon een kwestie van volhouden, ik weet het niet. Maar als het niet goed voelt is het altijd goed om te praten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Offtopic: Idd, ik ben ook een tijdje weeggeweest ![]() Je wijst hier op ruzie, dat je vaak ruzie hebt, maar omdat je veel van elkaar houdt houd je het wel vol... daar kan ik wel wat van begrijpen. Maar heb je dan niet eens dat je gewoon zou willen dat het zonder ruzie kan? Na 3,5 jaar zou je toch al wel wat van elkaar gewend zijn? En je gooit het op een kwestie van volhouden, dus hoe klote je je ook voelt, gewoon doorgaan met de reatie, omdat je van de ander houdt? Dan hoop ik dat er voor jou nog leuke momenten in zitten naast de ruzies.
|
![]() |
hoi iedereen,
bedankt voor alle reacties. even voor de duidelijkheid: we zien elkaar ongeveer twee keer per week, en zijn allebei in staat ons te vermaken zonder elkaar, we hebben altijd voor een groot deel een gescheiden leven gehad. Wat jullie zeggen over elkaar een tijdje niet zien, hebben we al wel eens gedaan, meestal was het dan zo dat de een de ander na een paar dagen al ging missen, en dan maak je het weer goed. Wat echter het probleem is, is dat je door dit soort maatregelen in een situatie terecht kunt komen waarin je steeds weer moet afspreken om elkaar een tijd niet te zien, om het vervolgens weer leuk te hebben. Mijn idee is dat er het gevaar bestaat dat je op een gegeven moment maandelijks op deze manier een "injectie" aan je relatie moet geven om het weer een paar weken leuk te hebben. Elkaar een tijd niet zien om er achter te komen hoe je werkelijk voelt is een optie, maar mijn bezwaar is dat je in de weken daarna een grote druk voelt om het leuk te moeten hebben met elkaar, en dat het eigenlijk heel kwetsbaar is, omdat één minder spectaculair afspraakje (over het algemeen zijn we alleen leuke afspraakjes gewend, niet saai) er al voor kan zorgen dat je in een nieuwe crisis belandt. Misschien klinkt het allemaal dramatisch, maar ik vind het vervelend dat je na elkaar een tijdje niet gezien te hebben, je tegen over elkaar moet bewijzen van: kijk es hoe leuk wij het hebben, kijk es hoe goed wij bij elkaar passen. Ik hoop in elk geval dat het op den duur minder gespannen wordt, dat we het leuk hebben met elkaar zonder dat het geforceerd is. Dat is een kwestie van afwachten. Ik hoop dat jullie een beetje van dit warrige berichtje begrijpen, en nogmaals bedankt voor alle reacties groeten, boris
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hou van hem, dat is wel duidelijk, maar ondanks dat we vaak ruzie hebben heb ik niet het idee dat ik iets moet volhouden ofzo. Het ligt vaak aan mij. Ik kan er niet tegen dat hij niet luistert naar me en mijn 'bevelen' niet of pas veel later opvolgt. Het klinkt heel fout, ik weet het. Hij is heel laks in alles. Alles komt 'zo' wel en ik ben meer een type die gewoon alles geregeld wil hebben. En hij doet niks voordat ik een goede - in zijn ogen logische - reden geef. En dat is wel eens vermoeiend. Ruzie over kleine dingetjes is echter geen reden om zomaar met een relatie te stoppen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hm je verhaal herken ik best wel erg. Zoiets wat mijn vriend en ik nu hebben. Inderdaad, het bewijzen dat we de moeite waard zijn om mee door te gaan en die gespannen sfeer is moeilijk te doorbreken. Ik kan je helaas geen tips geven ... ik wou dat ik ze zelf had
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europese Parlementsverkiezingen Lorelei | 488 | 19-07-2009 11:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vrije huren voorlopig van de baan Melpomene | 107 | 16-12-2006 01:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |