![]() |
||
Citaat:
Maar ik ge lekker gek doen. Ik ga gewoon om kwart voor 4 uit mijn bed, en naar die maanverduistering kijken ![]() Als het net zo bijzonder is als een zonsverduistering, dan word het nog leuk ![]()
Laatst gewijzigd op 15-05-2003 om 12:45. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het al eerder gezien door de telelens van de camera van mn vader, ik was toen nog heel klein en toen kon ik niet slapen dus ik ging naar beneden zie ik ineens mn vader in de keuken staan met zn camera op het statief met zo'n lange toeter dr aan en toen mocht ik dus ook kijken en was ik niet meer naar bed te krijgen
![]()
||
![]() |
Citaat:
maar serieus, wat zijn nou je keuzes: Doorslapen of die maan een kwartiertje zien en weer door slapen. Bekijk de rode maan gewoon. En slapeloosheid geeft het gevoel, alsof alles een kopie van een kopie van een kopie is. Het is eindeloos staren. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
okay.....ik was dus van plan om vroeg naar bed te gaan zodat ik morgen toch nog een beetje uitgerust zou zijn.
Maar nee hoor.....ik moest nog effe achter internet ![]() ![]()
|
ik weet toch zeker dat ik mijn wekker gezet had. Zelfs voor het slapen gaan had ik em nog even 5 minuten eerder gezet dat ik ook nog tijd zou hebben om de camera van mijn vader te zoeken.
Maar blijkbaar heb ik in mijn onderbewust zijnde de wekker uitgezet, want ik werd uit mezelf om 6 uur wakker ![]() Sja, toen was het al te laat. Ik kijk vanavond wel op het nieuws. Daar zal het ook wel komen. Voor de mensen die het wel gezien hebben; Is het nou net als bij een zonsverduistering, dat echt heel de wereld op eens stil staat. Dat alles ophoud met kraken, en de dieren stoppen met geluid maken, alsof alles om je heen opeens even uit zijn ritme is. Dat was zo bijzonder aan de zonsverduistering, maar ik vroeg me dus af of dat ook bij de maansverduistering zou gebeuren. En een rooie maan leek me ook gewoon cool om te zien ![]()
|
|