Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2003, 23:02
ThotHermeS
ThotHermeS is offline
beetje slap dat er een slotje op mijn vorige topic werd geplaats.
werd er als argument aangegeven dat er geen mededelingen gedaan mochten worden.het is toch je eigen kueze om naar het plaatje te kijken en daarna nog steeds je eigen keuze om te bepalen of je het er mee eens bent en vervolgen je eigen keuze wat je dan met die poster gaat doen!!!!!

Dus (als het mag) steun FC Twente in deze moeilijke tijden!!!

bedankt dat ik weer ff aandacht heb mogen kweken voor de club die ik lief heb!
Oud 08-05-2003, 23:20
Tofke_H
Tofke_H is offline
Als je klachten hebt over het beleid wijs ik je door naar Beleidszaken.

Als je persoonlijk me wilt bereiken probeer het via de PM of via MSN of via e-mail.

Een forum werkt alleen als er enkele regeltjes zijn, net zoals in de grote wereld zijn er hier regels en wetten. Een daarvan is dat we niets hebben aan mededelingen. Jou topic was er daar een van dus moest op slot. Normaal gezien zou ik dat topic gewoon verwijderd hebben, dus eigenlijk mag je nog blij zijn dat mensen dat plaatje kunnen zien, als ze er naar willen kijken.
Jij noemt het een slap argument dat ik zou aanhalen, ik vind jou argument dan nog veel slapper. "Je kiest toch zelf of je dat plaatje bekijkt". Als ik dus 10 topics aanmaak in de aard van "X is de beste", dan zou ik ook kunnen zeggen dat de rest maar moet stikken, én maar niet moet kijken als ze het niet leuk vinden!

Natuurlijk mag jij je club lief hebben, misschien doe ik dat ook wel. Je topics staat er nog altijd! Maar regels zijn regels.
Oud 08-05-2003, 23:21
Tofke_H
Tofke_H is offline
trouwens, dit topic gaat ook opslot omdat het hier niet thuis hoort, zie bovenstaande reply hoe je verder kunt praten, indien nodig, over dit onderwerp.

Regels voor berichten