Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 14:46
Kastanje
Kastanje is offline
Zaterdag avond is de avond....Die avond wil ik onevergetelijk maken voor een meisje...Egt Onvergetelijk dus de film is uitgesloten ....Bezit niet veel fantasie...dus alle uiteen lopende ideeen wil ik graag horen...Geld maakt niet uit...Super Romantiche wandelen op het strand(koud)...Of Karten...vertel het me...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2003, 14:49
Verwijderd
Ik snap dit soort topics niet zo.. Topics met wat zullen we doen of wat zal ik voor hem/haar kopen?

Wat is er nu onvergetelijker en mooier dan iets dat JIJ bedacht hebt of JIJ gekocht hebt en niet een of andere forummer die je nog nooit hebt gezien?

Je noemt zelf al 2 dingen, dan heb je toch wel inspiratie? Bovendien kun je elk niet-speciaal ding heel speciaal maken juist, dat zijn de meest onvergetelijke dingen..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:52
Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 01-05-2003 @ 15:49:
Ik snap dit soort topics niet zo.. Topics met wat zullen we doen of wat zal ik voor hem/haar kopen?

Wat is er nu onvergetelijker en mooier dan iets dat JIJ bedacht hebt of JIJ gekocht hebt en niet een of andere forummer die je nog nooit hebt gezien?

Je noemt zelf al 2 dingen, dan heb je toch wel inspiratie? Bovendien kun je elk niet-speciaal ding heel speciaal maken juist, dat zijn de meest onvergetelijke dingen..

K ben ook gewoon benieuwd wat voor jullie nou een onvergetelijke avond zouden vinden..en meybe zit daar wel wat tussen wat mij ook aanspreekt
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:02
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Een etentje?Een strandwandeling?Een musical? Jeej is dat nou zo moeilijk??

Karten is bij mij sowiezo uitgesloten voor een 'onvergetelijke avond'
Oud 01-05-2003, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Moonboy schreef op 01-05-2003 @ 15:52:
K ben ook gewoon benieuwd wat voor jullie nou een onvergetelijke avond zouden vinden..en meybe zit daar wel wat tussen wat mij ook aanspreekt
een onvergetelijke avond vind ik een avond die de ander heeft verzonnen omdat het hem iets lijkt wat bij mij past..

Dat is dus mijn hele punt..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:31
Verwijderd
Doe niet teveel je best en ga er niet over praten alsof jullie iets enorm leuks gaan doen. Dan gaat ze van alles verwachten en ben je al snel de lul.

Keep a low profile. Kom met een verrassing.

Niet dat ik hier goed in ben, heb namelijk totaal geen inspiratie, maar als ik een idee zou hebben dat ik echt cool vind, zou ik er niks van zeggen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:40
Esmée
Esmée is offline
Neem dr mee uit eten ergens niet te chique maar gewoon een leuk en romantisch tentje, en neem dr dan mee naar huis, steek wat kaarsen aan, open de champagne/wijn en vermaak je.

Een onvergetelijke avond gaat er niet om wat je doet, maar hoe je het doet.. als je gezellig samen bent kan het al niet meer misgaan
Oud 01-05-2003, 15:44
Gwinnie
Gwinnie is offline
probeer een zwembad af te huren????

weet ik veel... heb nu ff geen inspiratie.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:16
The0
The0 is offline
Probleem is dat een 'onvergetelijke avond' juist iets origineels moet zijn. Inderdaad, een zwembad afhuren, een kamer vooooooool met kaarjes of WEET ik het. Het probleem is dat als wij het kunnen verzinnen, het vast al eens gedaan is, dus niet onvergetelijk meer is. Gebruik je inspiratie!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:39
Zwavelstokje
Zwavelstokje is offline
Ik weet niet wie jij bent of je vriendin maar dit deed mijn vriend toen we een jaar hadden: hij bracht me naar een heel duur restaurant waar we een 8-gangen maaltijd kregen en toen had hij een hele mooi ketting met een hanger met onze namen in de wikkel om het bestek van de hoofdmaaltijd laten doen, en toen ik de ketting zag, vroeg hij om stilte in het restaurant, en toen zei hij "lieve elske we zijn nu een jaar samen en ik houd zoveel ontzettend veel van je, ik weet dat jij dat ook voor mij voelt en ik hoop dat we nog heel lang gelukkig samen kunnen zijn. je hoeft niet bang te zijn dat dit een aanzoek word want daar zijn we nog te jong voor maar ik wil je wel als symbool van onze liefde deze ketting geven" en toen gaf hij mij de ketting terwijl iedereen in het restaurant applaudiseerde!! later toen we bij hem thuiskwamen waren zijn ouders het hele weekend naar familie toe en toen hebben we samen het beste weekend ooit gehad, het was echt zoooo lief!!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:11
AtHell
AtHell is offline
Dump haar, en hard, vertel dat je vreemd bent gegaan met je vader.. Nee sterker nog met háár vader. Dat vergeet ze nooit meer.

Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 18:18.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:13
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Zwavelstokje schreef op 01-05-2003 @ 18:39:
Ik weet niet wie jij bent of je vriendin maar dit deed mijn vriend toen we een jaar hadden: hij bracht me naar een heel duur restaurant waar we een 8-gangen maaltijd kregen en toen had hij een hele mooi ketting met een hanger met onze namen in de wikkel om het bestek van de hoofdmaaltijd laten doen, en toen ik de ketting zag, vroeg hij om stilte in het restaurant, en toen zei hij "lieve elske we zijn nu een jaar samen en ik houd zoveel ontzettend veel van je, ik weet dat jij dat ook voor mij voelt en ik hoop dat we nog heel lang gelukkig samen kunnen zijn. je hoeft niet bang te zijn dat dit een aanzoek word want daar zijn we nog te jong voor maar ik wil je wel als symbool van onze liefde deze ketting geven" en toen gaf hij mij de ketting terwijl iedereen in het restaurant applaudiseerde!! later toen we bij hem thuiskwamen waren zijn ouders het hele weekend naar familie toe en toen hebben we samen het beste weekend ooit gehad, het was echt zoooo lief!!
Ik moet zeggen dat ik dit verschrikkelijk vind klinken :\ Zoiets zou niks voor mij zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:17
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 01-05-2003 @ 19:13:
Ik moet zeggen dat ik dit verschrikkelijk vind klinken :\ Zoiets zou niks voor mij zijn.
is toch juist lief

AtHell: Dump haar, en hard, vertel dat je vreemd bent gegaan met je vader.. Nee sterker nog háár vader. Dat vergeet ze nooit meer.

hahaha
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:02
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 01-05-2003 @ 19:13:
Op zich heel lief, maar nee, ook niks voor mij....
Oud 01-05-2003, 20:32
Studentje
Studentje is offline
Ga gewoon lekker uit eten in een leuk restaurantje, en boek een hotelletje, waar je met z'n tweeën wijn(of champagne, wat je wil) gaat drinken. 's Morgens een heerlijk uitgebreid ontbijt(als je tenminste niet te veel wijn hebt gedronken) en dan 's middags toch maar wel even over het strand lopen.

Maar wat voor meisje is het? Is het je vriendin? Want voor een eerste afspraakje is dit misschien aan de uitgebreide kant.

Het is trouwens ook geen avond, maar ja, is dat een probleem?
Oud 06-05-2003, 22:32
nirvana
nirvana is offline
neem haar geblindoekt mee naar het bos en zorg dat daar een picknick (uiteraard 's avonds als het donker is maar nog wel warm) klaarstaat.....zoiets....je zou het eigelijk zelf moeten bedenken maar misschien wekt dit je inspiratie op
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:36
Verwijderd
karten is inderdaad vet romantisch
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:45
Sithan
Sithan is offline
Steek lekker een kampvuur op in de tuin...
Pak je stereo en zet die op het dakterras 's avonds en drink een cocktail...
Oud 07-05-2003, 12:07
**Bambi**
**Bambi** is offline
Citaat:
Zwavelstokje schreef op 01-05-2003 @ 18:39:
Hmm het eerste gedeelte, dat etentje, is leuk...en het weekendje romantisch thuis ook, maar die ketting met namen & die toespraak in het restaurant ... Ik zou het liefst onder de tafel zijn gekropen als zoiets me overkwam.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 14:41
pietermx
pietermx is offline
Citaat:
The0 schreef op 01-05-2003 @ 18:16:
Probleem is dat een 'onvergetelijke avond' juist iets origineels moet zijn. Inderdaad, een zwembad afhuren, een kamer vooooooool met kaarjes of WEET ik het. Het probleem is dat als wij het kunnen verzinnen, het vast al eens gedaan is, dus niet onvergetelijk meer is. Gebruik je inspiratie!
Sluit wel een brandverzekering af
Oud 08-05-2003, 19:29
Verwijderd
kben zelf ook un meisje en het lijkt me heel leuk als een jongen zelf bedenkt wat jullie gaan doen. het hoeft tog nieth eel duur of heel bijzonder te zijn, want als ze je leuk vind dan is het voor haar tog al heel bijzonder om bij jou te zijn!!!!ga gewoon gezellig in ee cafeetje kletsen ofzoo of lekker thuis een film kijken en ff een romantische wandeling make. als je een auto/scooter heb een mooi ritje maken ofzo... en heel lief voor haar zijn!!!dat is tog het leukste van de avond! veel plezier he!! xxxx
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 19:48
Veenbes
Veenbes is offline
Karten lijkt me niet zo romantisch, wel leuk, maar onvergetelijk, nee... ben je alleen thuis? Zet een zacht muziekje op, knuffelrock o.i.d., dim het licht en steek kaarsjes aan. Drink samen een glaasje champagne en tja, zie maar hoe het loopt, be original. Hmm, nee, ga haar eerst thuis ophalen en dan wandelen (hopen op heldere lucht - sterren), als 'voorafje' en dan het voorafgaande. Sorry, heb niet veel inspiratie.
Oud 08-05-2003, 21:23
never mind
never mind is offline
ga met de trein naar amsterdam/groningen/utrecht ga met r shoppen (offer jezelf op) en ga tussen de middag iets eten in ewen restaurantjes
ga 's avonds eventueel daar naar een romantisch hotelletje en bestel een glas champagne en ga vieren dat je van r houd
(alleen van toepassing op vriendinnetjes)

voor een avondje uit... ehh... boottochtje? fietstocht? wandelen door het bos met picnickmand?
Reageren

Regels voor berichten