Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is dus mijn hele punt.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Doe niet teveel je best en ga er niet over praten alsof jullie iets enorm leuks gaan doen. Dan gaat ze van alles verwachten en ben je al snel de lul.
Keep a low profile. Kom met een verrassing. Niet dat ik hier goed in ben, heb namelijk totaal geen inspiratie, maar als ik een idee zou hebben dat ik echt cool vind, zou ik er niks van zeggen. |
![]() |
|
Neem dr mee uit eten ergens niet te chique maar gewoon een leuk en romantisch tentje, en neem dr dan mee naar huis, steek wat kaarsen aan, open de champagne/wijn en vermaak je.
Een onvergetelijke avond gaat er niet om wat je doet, maar hoe je het doet.. als je gezellig samen bent kan het al niet meer misgaan ![]()
|
![]() |
Probleem is dat een 'onvergetelijke avond' juist iets origineels moet zijn. Inderdaad, een zwembad afhuren, een kamer vooooooool met kaarjes of WEET ik het. Het probleem is dat als wij het kunnen verzinnen, het vast al eens gedaan is, dus niet onvergetelijk meer is. Gebruik je inspiratie!
|
![]() |
|
Ik weet niet wie jij bent of je vriendin maar dit deed mijn vriend toen we een jaar hadden: hij bracht me naar een heel duur restaurant waar we een 8-gangen maaltijd kregen en toen had hij een hele mooi ketting met een hanger met onze namen in de wikkel om het bestek van de hoofdmaaltijd laten doen, en toen ik de ketting zag, vroeg hij om stilte in het restaurant, en toen zei hij "lieve elske we zijn nu een jaar samen en ik houd zoveel ontzettend veel van je, ik weet dat jij dat ook voor mij voelt en ik hoop dat we nog heel lang gelukkig samen kunnen zijn. je hoeft niet bang te zijn dat dit een aanzoek word want daar zijn we nog te jong voor maar ik wil je wel als symbool van onze liefde deze ketting geven" en toen gaf hij mij de ketting terwijl iedereen in het restaurant applaudiseerde!! later toen we bij hem thuiskwamen waren zijn ouders het hele weekend naar familie toe en toen hebben we samen het beste weekend ooit gehad, het was echt zoooo lief!!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() AtHell: Dump haar, en hard, vertel dat je vreemd bent gegaan met je vader.. Nee sterker nog háár vader. Dat vergeet ze nooit meer. hahaha |
![]() |
|
![]() |
Ga gewoon lekker uit eten in een leuk restaurantje, en boek een hotelletje, waar je met z'n tweeën wijn(of champagne, wat je wil
![]() Maar wat voor meisje is het? Is het je vriendin? Want voor een eerste afspraakje is dit misschien aan de uitgebreide kant. Het is trouwens ook geen avond, maar ja, is dat een probleem?
|
![]() |
Steek lekker een kampvuur op in de tuin...
Pak je stereo en zet die op het dakterras 's avonds en drink een cocktail...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
kben zelf ook un meisje en het lijkt me heel leuk als een jongen zelf bedenkt wat jullie gaan doen. het hoeft tog nieth eel duur of heel bijzonder te zijn, want als ze je leuk vind dan is het voor haar tog al heel bijzonder om bij jou te zijn!!!!ga gewoon gezellig in ee cafeetje kletsen ofzoo of lekker thuis een film kijken en ff een romantische wandeling make. als je een auto/scooter heb een mooi ritje maken ofzo... en heel lief voor haar zijn!!!dat is tog het leukste van de avond! veel plezier he!! xxxx
|
![]() |
|
Karten lijkt me niet zo romantisch, wel leuk, maar onvergetelijk, nee... ben je alleen thuis? Zet een zacht muziekje op, knuffelrock o.i.d., dim het licht en steek kaarsjes aan. Drink samen een glaasje champagne en tja, zie maar hoe het loopt, be original. Hmm, nee, ga haar eerst thuis ophalen en dan wandelen (hopen op heldere lucht - sterren), als 'voorafje' en dan het voorafgaande. Sorry, heb niet veel inspiratie.
|
ga met de trein naar amsterdam/groningen/utrecht ga met r shoppen (offer jezelf op) en ga tussen de middag iets eten in ewen restaurantjes
ga 's avonds eventueel daar naar een romantisch hotelletje en bestel een glas champagne en ga vieren dat je van r houd ![]() (alleen van toepassing op vriendinnetjes) voor een avondje uit... ehh... boottochtje? fietstocht? wandelen door het bos met picnickmand?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Onvergetelijk* lso | 5 | 05-05-2009 18:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De onvergetelijke treinreis. Ieke | 0 | 07-08-2005 13:46 | |
Muziek |
Exclusieve No Fun At All show! Roxy | 38 | 08-05-2005 09:58 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje:liefde op het tweede gezicht!? ( let op perspectiefwisseling!) Ronella | 2 | 08-05-2004 15:03 | |
De Kantine |
Jouw recentste onvergetelijke nacht Mr.Oizo | 62 | 24-07-2002 01:33 | |
ARTistiek |
Een zieke engel op weg naar de hemel (aids) murwari | 18 | 29-09-2001 16:20 |