Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
sleep mode, cartridge eruit, GS 2 erin en voila, maar dit moet toch niet vereist zijn? want dan moete iedere GS 2 speler ook ff gs1 kopen én uitspelen... je moet ook gewoon bij "begin" moeten kunnen beginnen, maar as je al lvvl 40 bent is t gelij kweer een stuk makkelijker... argh we zien wel, maag GS 1 is echt goed en ik raad je aan m te nemen voor gs2
|
Verwijderd
|
Als je Golden Sun 2 koopt kan je gewoon bij het begin beginnen.
Wil je verder gaan met de stats die je hebt verkregen bij deel 1, dan zul je een knoppencombinatie moeten doen en dan krijg je een code. Deze code voer je in bij GS2 en je krijgt het. Bij het verkrijgen van deze codes kan je kiezen welke details je wilt overnemen. Wil je ze allemaal, dan krijg je echt een gigantisch lange code. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben wat actief geweest met dingen zoeken en downloaden ![]() ![]() (zit er nml aan te denken een GBA-SP aan te schaffen, wilde alleen zeker weten dat er een goed spel bij zou komen... vandaar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ach, ik doe niet aan emulators. Gewoon om het feit dat ik op de pc wil internetten en m'n sp gebruik om te gameboyen ![]() Maargoed, ik had eerst een gba, maar sinds vandaag dus een sp ![]()
||
Citaat:
Ik had hem hier in 25 uur uitgespeeld. Maar ik kwam er achter dat ik nog niet alle djinnis gevangen en ik had wat dingen overgeslagen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ŕ la 'Tiswah' ('was 't maar wah') Verwijderd | 500 | 08-05-2006 16:04 | |
Games |
enquete spelcomputers; wie is lief? Chill | 40 | 07-12-2003 16:57 | |
Games |
Golden Sun (probleem) Ieke | 13 | 21-08-2002 17:51 |