![]() |
|
Een vriendin van mij zit in de finale van de Elite Model Look ... zijn er mensen die deze modellen wedstrijd überhaupt kennen? Zelf kende ik het nog niet echt (lees ook geen telegraaf..kan het aan liggen)...
Mensen kunnen zelf stemmen en daar komt dan een winnaar uit en er wordt een winnaar gekozen door de jury Jullie kunnen stemmen op: http://www.telegraaf.nl/krant/actuee...e.stemmen.html en stem dan maar op nummer 10 (marinka) ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als ze niet mee had gedaan dan zou ik op eva stemmen denk ik |
![]() |
|
Verwijderd
|
nummer 1 en 2 vind ik het mooiste.. maar ik vind 1 toch iets meer hebben ofzo.. niet zo'n algemeen gezicht ofzo.. maar ja..
Ik vind dat nr 6 Daniella te jong eruit ziet.. echt zo'n kindergezichtje...wel mooi verder.. maar gewoon te jong.. en nr 4 vind ik het minst mooi... 10 is wel ok.. maar ik zou er niet op stemmen.. sorry ![]() ![]() |
![]() |
|
Die Tera woont hier vlakbij.
dat is zooooo'n arrogante muts voor zover ik haar ken. (amper, maar iig hoe ze tegen klanten doet) die werkt op het benzine station vlakbij mijn pony. ze doet altijd heel erg uit de hoogte en laat weten dat ze vind dat ze alles is, beetje jammer.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Gaaf een vleeskeuring.
Urm ik vind eigenlijk geen van alle echt mega knap, echt karakterloos maar dat komt meer denk ik door de manier waarop ze gefotografeerd zijn. Ik wilde eerst toch maar op Lotte stemmen maar toen zag ik dat ze 16 was dus veel te jong om al verkracht te worden door impresario's, aan de coke te raken, anorexia te krijgen en totaal gebrainwasht werkeloos, en niet in staat om nog een baan te vinden, na hun 28e levensjaar. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Nieuw Fototopic Deel II dreadlocks | 443 | 26-03-2003 23:56 |