Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maria Montessori heeft ooit, heel lang geleden een onderwijssysteem ontwikkeld. Hoe, wie en wat is niet zo even één, twee, drie uit te leggen. Sommige basisscholen (en ook wel middelbare) werken op die manier. Om op zo'n school les te geven heb je een Montessori-diploma nodig naast je pabo-diploma. Ik volg ze nu allebei, en pabo en de montessori-opleiding, 'k krijg straks dus als het goed is ook twee diploma's. |
![]() |
||
Citaat:
|
Jee, het begint weer.
Ik ga trouwens Cognitieve Kunstmatige Intelligentie studeren. Dat is een vrij aparte studie, maar eigenlijk gewoon een tak van Informatica (ok, en wijsbegeerte).
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Lijkt me iig niet zo droog als inf |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sjonge, mag ik nou nooit een eikel zijn? Laatst gewijzigd op 23-05-2003 om 23:30. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik studeer Rechten, wij zitten met 600 studenten in de collegebankjes, dus echt exclusief is het niet.
(Maar ik wil uiteindelijk verder naar Nederlands Recht, richting Staats-&Bestuursrecht en dat is niet zo massal groot omdat de meeste Rechtenstudenten voor het grote geld gaan van de richtingen Privaat-, Bedrijfs- en Strafrecht.) |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgend jaar op 't HBO (als ik heel erg ga zakken dit jaar) Oriëntaalse Talen in Maastricht... Geen idee of het echt apart is, maar volgens mij doen niet erg veel mensen dat
![]() Maar goed, ik noem dat meer een opleiding dan een studie ![]() Laatst gewijzigd op 24-05-2003 om 19:06. |
![]() |
|
![]() |
Momenteel MBO Maritiem Officier, zeevaart.
Nogal bijzondere opleiding, heel erg zwaar. Uitval is circa 65% gedurende de opleiding. Van de 45 die begonnen, zullen naar schatting 15 het einde halen... Voor mij is het sowiso maar tijdvulling tot m'n 21e, dan ga ik geneeskunde studeren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik doe Algemene Cultuurwetenschappen ![]() ![]() Het is een hele kleine opleiding (circa 30 mensen) dus vrijwel niemand kent het ![]() ![]() ![]() @krokodil, waar studeer je moraalwetenschappen? daar heb ik nou nog nooit van gehoord ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu zit ik tenminste niet meer thuis. ![]() En als ik 21 ben kan ik gewoon even in een jaartje schriftelijk scheikunde en natuurkunde ophogen, dan red ik het wel. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|