ksnap een heel klein beetje wat je bedoeld... kweet alleen niet precies wat jij 'doet' wat anderen kwetst en of zij ook weten dat jij het bent of niet..
kheb zelf n keer n mailbox van n vriendin gekraakt en mailtjes gelezen over mijzelf van anderen en veel dingen die mij niet aangaan maar verder ook helemaal niet interessant voor mij zijn.
tis goed dat je beseft dat je toch dingen doet die niet goed zijn en waar je anderen dus veel pijn mee kan doen en vooral: hun vertrouwen schaden als ze erachter komen (die vriendin is er gelukkig niet achtergekomen)
ik denk eerlijk gezegd dat er iets bij jouzelf niet helemaal lekker zit... n soort van jaloersheid of onzekerheid misschien... of dat je iets anders mist,
maar het helpt niet om dan dingen bij anderen te doen wat hun geluk/gevoel of wat dan ook zou kunnen verpesten.
ook kan het soms voor jezelf zelfs verkeerd uitpakken (zoals bij die meilbox dus bv, kheb toen dingen over mezelf gelezen en die verkeerd opgevat, waarvan heel lang later bleek dat ze anders bedoeld waren of dat het n halve waarheid was wat er stond, toch heb ik me er heel lang kut door gevoeld)
ik hoop dat nu je het van jezelf beseft je er ook echt bewust iets aan kan doen. op het moment dat je het wilt doen of er mee bezig bent tegen jezelf zeggen: waarom doe ik dit?? het slaat nergens op en is niet goed... gewoon kappe
als je dat kan, jezelf in de hand houden dan komt (ook later

) goed !
sterkte, xXx
ps: idd handig als je wat meer verteld misschien..