Advertentie | |
|
![]() |
|
of biomedische wetenschappen, maar dat is meer in een laboratorium.
Als je richting de gezondheidszorg wilt zou ik sowieso Natuur en Gezondheid kiezen (dat heet niet voor niets zo) en dan aanvullen met vakken waardoor je een breed pakket krijgt, bij ons werd economie of m&o heel erg aanbevolen.
||
![]() |
Citaat:
dankje
|
als je niet zo beta bent ingesteld, kijk eens naar humanistiek, geestelijk raadswerk. www.uvh.nl
daar kan je trouwens met alle profielen terecht
||
Citaat:
Bij mij op school (VWO - gymnasium) hoef je pas in de derde een profiel te kiezen en op sommige scholen is dit pas in de vierde. (dan kies je eerst een richting, bijv. Maatschappij en daarna je profiel) Persoonlijk vind ik het een beetje bullshit dat je op je 14e al moet weten wat je na je 18e wil gaan doen... Dus...ik vind het al heel wat dat je weet dat je iets met gezondheid ofzo wil gaan doen... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Boeken Maatschappelijk werk en dienstverlening InHolland leevalley | 9 | 01-02-2013 08:46 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? maritbb | 8 | 24-05-2012 11:16 | |
Studeren |
University College #5 SchelefrieS | 500 | 18-02-2008 19:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Tot enkels in het water, deel I en deel II Orpheus | 54 | 20-03-2007 21:06 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
profielwerkstuk/alleen *4 | 16 | 28-06-2005 17:43 |