Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Degene die het meest heeft te besteden moet maar het meest betalen. In het begin van een relatie is het natuurlijk praktischer en logischer om ieder de helft te betalen.
Ik vind die grap dat jongens moeten betalen zo achterhaald en ouderwets. Meisjes die dat van jongens verwachten, moeten dan ook goed ouderwets bezig zijn. Dus: geen geneuk voor het huwelijk en thuis zitten, koken en voor de kinderen zorgen. Niet alleen de leuke dingetjes eruit pakken.
|
De ene keer hij, de andere keer ik.. Dat vind ik 't eerlijkst, en leukst..
(en ik probeer heel vaak nog mee te betalen: Ow, ik heb nog wel 1,50 erbij, als dat makkelijker is.. Of laatst nog in de bios: "Ja, ik heb wel 4 euro, komt dat goed uit?" hahahaha ![]()
|
ik ben misschien nog een beetje ouderwets, maar ik betaal altijd, of de meid waar ik mee uitga moet zeggen dat ze mee wilt betalen. meestal reageren ze als ik betaalt heb:" bedankt, maar de volgende keer betaal ik" weet ik ook gelijk of ze het uitgaan vanwege mij doen of alleen maar voor de lol en het gratis eten en drinken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend wil altijd alles betalen, en dat vind ik soms echt irritant. Ik wil hem niet het gevoel geven dat ik van hem profiteer ofzo, maar als ik dat tegen hem zeg, zegt hij dat dat ook helemaal niet zo is. Hij zegt dat hij het gewoon leuk vindt om alles te betalen (als we uitgaan, bios, terrasje, etc.).
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik vind persoonlijk als vrouw dat emancipatie meer te maken met erkenning en respect. Niet direct met wie wat betaalt.
In mijn ogen zal de relatie man/vrouw in zekere zin altijd ´ouderwets´ blijven, dat zit er gewoon in de man en in de vrouw. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
||
![]() |
Citaat:
Maar als je in een restaurant zit ga je tog niet allebei (Zo ongeveerr!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn vriend betaalt eigenlijk best vaak, maar vaak leg ik wat bij of ik sta erop dat ik een andere keer betaal (en dat doe ik dan ook).
Ik vind het belachelijk dat de man alles zou moeten betalen, kom nou, ik heb toch ook geld.. Over het algemeen betaalt hij wel meer, dat wel..
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Fuck it. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn vriend wil het liefste betalen, maar hij heeft geen baan (hij zit nog op school) en ik werk wel, dus ik vind dat ik ook wel mag betalen, maar daar heeft hij best moeite mee.. ik vind dat juist helemaal niet erg als ik moet betalen! Mijn vriend hoeft echt niet alles te betalen hoor
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
We studeren nog beiden dus het geld komt van onze ouders of van een vakantiejob.
Dus voor beiden is het gelijk maar vaak betaalt hij liever, zoals een etentje of ergens op café. Ik ben nogal ouderwets op dat vlak, ik làat me graag tracteren. Het is zeker geen kwestie van profiteren. Maar vaak als hij tracteert vooel ik me 'belangrijk'. Hij vertelde me dat hij zou willen werken om samen te kunnen wonen en om alles voor mij te betalen, wat lief ![]() |
![]() |
|
ik vind dat het een beetje afgewisseld moet worden, vaak blijf je toch zien dat als je net met een jongen gaat de jongen de uitstapjes/dates betaalt maar ik vind het niet een must hoor. zeker neit als je wat langer iets hebt... als hij geen geld heeft en we willen ergens heen en ik heb wel geld dan betaal ik gewoon heel simpel, en andersom ook... maar we gaan echt neit meer elke week voor elkaar betalen, we kijken gewoon hoe t uitkomt op dat moment... we wilden bv heel graag naar sensation mara mn vriend vond t iets te duur, dus heb ik kaartjes gehaald enhij betaalt t drinken. zo spreken we gwoon die dingen soms af..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vriend betaald 'amper' lorena20 | 70 | 29-10-2007 15:41 | |
Liefde & Relatie |
Weekendrelatie vs. eigen dingen doen Missy1234567890 | 37 | 17-10-2007 11:04 | |
Liefde & Relatie |
Hoe regelen jullie dat financieel? Wie betaalt wat? Hayden | 59 | 14-11-2005 14:21 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 |