Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2003, 20:36
phmpruim
phmpruim is offline
kan het zijn dat mijn dartpijltjes na een jaar gebruik stomp beginnen te worden? Dat gevoel heb ik namelijk wel. En wat kan ik daaraan doen? En kom dan niet met een antwoord als 'ze slijpen', want ik wil graag weten hoe!
Oud 05-05-2003, 21:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dat kan zeker ja, maar wat je er aan kunt doen weet ik ook niet 1-2-3.
Oud 06-05-2003, 06:37
lukas15
lukas15 is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 05-05-2003 @ 21:36:
kan het zijn dat mijn dartpijltjes na een jaar gebruik stomp beginnen te worden? Dat gevoel heb ik namelijk wel. En wat kan ik daaraan doen? En kom dan niet met een antwoord als 'ze slijpen', want ik wil graag weten hoe!
Je kan volgens mij (ik ben een geoefende darter) maar één ding doen: naar een dartwinkel gaan en nieuwe punten in je pijlen laten zetten, dit kost een euro of 5.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 18:42
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
lukas15 schreef op 06-05-2003 @ 07:37:
Je kan volgens mij maar één ding doen: naar een dartwinkel gaan en nieuwe punten in je pijlen laten zetten, dit kost een euro of 5.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 19:16
TeiZ
TeiZ is offline
nee hoor je kan ook een slijpsteentje halen en daar je pijlen mee "bijschaven" Die zal de dartwinkel ongetwijfeld ook hebben in verkoop.
Oud 10-05-2003, 20:06
Thomas
Thomas is offline
Nieuw setje kopen, misschien?

Maarja dan moet je natuurlijk wel weer wennen aan die darts, misschien is het idd beter om alleen andere puntjes erin te zetten.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 20:33
alwaysgood
alwaysgood is offline
wij hebben thuis zo'n schuurmachine, daar doen wij altijd messen meeslijpen en daar slijp ik de dartpijlen ook mee.
Oud 11-05-2003, 09:09
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Wawl schreef op 10-05-2003 @ 21:06:

Maarja dan moet je natuurlijk wel weer wennen aan die darts, misschien is het idd beter om alleen andere puntjes erin te zetten.
had ik wel aan zitten denken, aangezien de bovenkant (waar de vlaggetjes zitten) ook kapot zijn. bij 1 dart zit het vlaggetje zelfs met plakband vast. Dat is natuurlijk niet bevordelijk voor het gooien. Ik moet maar eens gaan kijken hoeveel dat kost

in elk geval: iedereen bedankt voor de adviezen.
Oud 11-05-2003, 14:37
De Bitch
De Bitch is offline
Citaat:
Wawl schreef op 10-05-2003 @ 21:06:

als je dezelfde koopt als eerst...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:32
Verwijderd
shurikens > dartpijlen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 17:19
Dancing Demon
Dancing Demon is offline
Citaat:
alwaysgood schreef op 10-05-2003 @ 21:33:
wij hebben thuis zo'n schuurmachine, daar doen wij altijd messen meeslijpen en daar slijp ik de dartpijlen ook mee.
ja, dat kan ook ja, maar je kan ook gewoon slijpsteentje kopen of nieuwe punten in je pijlen laten zetten. kan wel bij iedere goede sport of dartwinkel. Je hoeft in iedergeval echt geen nieuwe pijlen te gaan kopen dan hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 17:49
phmpruim
phmpruim is offline
nieuwe pijlen kopen was ook niet de eerste optie, maar dat had ik bedacht omdat de achterkant ook helemaal kapot is. Ik heb alleen van een vriend nieuwe achterkanten gekregen, dus nu moet alleen de punten nog geslepen. Ik ga inderdaad maar eens naar een sportzaak voor een slijpsteentje.
Oud 18-05-2003, 20:39
CrazyIkke
CrazyIkke is offline
nieuwe kopen! (DUH)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten