Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar is dit nou de goede manier om zoiets te bereiken? ![]() Schiet je iets op door met een schreeuwerige groep jongeren de kamer van de burgemeester te bezetten? Nee. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
-> Ik ga hun kamer bezetten! Ik ben het niet eens met George W. Bush. -> Ik ga het Oval Office bezetten! Ik ben het niet eens met Kim Jong-il. -> We gaan Pyongyang bezetten! ... ![]() Het is gewoon kinderachtig. Leuk spelletje voor kleuters. Wakker schudden? Kom op, man. Die burgemeester zal hooguit denken 'Help, daar heb je weer zo'n stel van die linkse idioten', en jullie doen er alles aan om dat beeld nog eens te versterken! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-05-2003 om 18:37. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het hangt van de omstandigheden van het geval af. Als die jongeren eerst twee jaar hebben gepraat, er zijn hen toezeggingen gedaan die niet zijn nagekomen, oke dan kan ik me voorstellen dat je op 'n gegeven moment dat kantoor gaat bezetten. Maar als dit de eerste maal is dat ze het onder de aandacht willen brengen is het nogal een zwaar middel.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
de sp is vet goed!!hier in vld heeft de sp vorige x een paar leegstaande panden gekraakt om duidelijk te maken dat die verhuurt moeten worden voor een goedkopere prijs!Ofzo!
de sp is egt the best!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar inderdaad, dergelijke zaken worden niet vaak in het voordeel van de burger beslist. |
![]() |
||
Citaat:
-> We gaan Baghdad bezetten! Daar was jij toch zo blij om? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Wanneer iets hier mij niet zo bevalt, neem ik gewoon contact op met de persoon die daarover gaat. Heb ook al meerdere keren wethouders en ambtenaren van Zutphen en Warnsveld gesproken, kamerleden, de secretaris-generaal van het departement OCW, enzo... Als er iets is, neem ik zelf de juiste stappen. En het bezetten van de kamer van de burgemeester is een buitengewoon puberale actie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mmm, zeker nooit n smsje verstuurd? Of je hebt geld over. Je snapt t toch, joh get a life, ![]() t maakt EGT NIX uit ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dan vraag ik me nog wel af in hoeverre jou 'chinese tekens' (zo noem ik ze maar ff voor t gemak) nog enig verband hebben met Nederland (en het Nederlands). En ik ben een wijsneus door dat ik zeg wat ik vind... mmm toch maar es vragen waar je die nice-talk vandaan haalt. Maarja, I don't mind, t is jou interpertatie. Neej, ik zeg wat ik denk en ik het is absoluut niet mijn eerste intentie om andere mensen af te kraken doordat ze nou eenmaal een woordje anders typen. Tjonge zeg... en ik vond mensen die al1 op uiterlijk letter al oppervlakkerig. Alsof mensen geen recht van spreken hebben als ze anders praten of typen... meeen, waar je n probleem van kan maken ![]() Maar don't worry, ik val je nie meer lastig hoor. Nog ff aan ieder1 SP Rocks!!!!
||
Citaat:
Overigens is dat geen Chinees maar Koreaans, en dat heeft inderdaad niets met Nederlands te maken tenzij je het vertaalt. Is dat zo belangrijk, dan?
||
Citaat:
denk je niet dat een burgemeester ook heus wel werkt? Denk je dat het zo simpel is voor een burgemeester om zo'n probleem op te lossen door alleen maar een handtekening te zetten ofzo? hij doet wat hij kan. Geen woorden maar daden, ben je dan niet ook voor de moord op Pim? (of welke politicus dan ook) Dit stelt de SP boveniden in een kwaad daglicht, deze Spers doen dit uit jaloezie en eigenbelang en niet uit liefde. Weg ermee. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet wel onderscheid maken tussen zo'n bezettingsactie als pressiemiddel en de signaalfunctie van het middel. Als je zo'n kamer bezet, dan doe je dat natuurlijk niet in de ijdele hoop dat die burgemeester zó graag zijn kamer in wil dat hij wel aan die eisen toegeeft. Je doet het omdat je een geluid wilt laten horen, je wilt laten zien dat je het ergens niet mee eens bent. Daarom is het ook al snel weer beëindigd.
Hetzelfde geldt voor demonstraties: mensen doen dat niet omdat ze denken daadwerkelijk iets te bereiken, maar ze doen het om een tegengeluid te laten horen. Natúúrlijk geeft die burgemeester niet toe omdat ze zijn kamer bezetten, maar het kan het proces wel opnieuw onder de aandacht brengen. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-05-2003 om 13:15. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
In deze kwestie ben ik het eens met Fleet Admiral én Nare Man. Ik zou onderhandelen prefereren. Bezettengen lijken mij niet de beste optie. Maar misschien hebben ze wel een goede reden. Jammer dat het krantenbericht er niet verder op ingaat. Zelf ben ik het er overigens wel mee eens dat de SP rockt. |
![]() |
||
Citaat:
Ja hallo!!! Gaan we deze junkmail hiero vergelijken met n sollicitatiebrief. Goh, we worden hiero lekker inteligent, maarehm ik peer em hier, ga ff ergens anders heen. Doegies ieder1 Bye bye
||
Citaat:
hihi, okeej ![]() en neej heeft indd nix met nederlands te maken, maar mmm Koreaans, grappig
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Woningnood onder jongeren is niet een zaak van de overheid, maar van particulieren. Als het voor huizenbezitters niet rendabel is een studenhuis te handhaven (door alle idiote extra veiligheidsmaatregelen), maar wel door daar een gewoon woonhuis van te maken, dan kan de overheid alleen zorgen dat deze particulieren in staat worden gesteld een studentenhuis te verhuren, door voordelige maatregelen (een belastingvoordeel). Nog meer van die megalomane studentencomplexen neerflikkeren, zoals in de jaren '60 en '70 is uit de tijd.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() als je niks doet, dan gebeurt er ook niks he ![]()
|
![]() |
|
|