Advertentie | |
|
![]() |
|
zullen we een forum maken?
www.elitescholieren.com en dan ipv een aanmeldingsprocedure een IQ-test voor toegang? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als er geen fouten in argumentatie worden gemaakt, heeft iedereen gelijk. In dat geval is er geen discussie meer mogelijk (behalve over 'gevoelens' en 'ervaringen'); iedereen komt met feiten, en zet met behulp van die feiten een betoog neer. Ik denk alleen niet dat er hoogopgeleide, slimme mensen zijn die nooit een klein argumentatie- of denk foutje maken.
|
![]() |
En dan mogen we het zeker ook niet meer over sex hebben, want dat is maar laag-bij-de-gronds vermaak wat je hersencellen afbreekt. Oh nee, dat was ruggemergcellen.
En wat moet ik dan? He, en ik dan? Hoewel, eindelijk geen mensen meer die zo dom zijn dat het bij voorbaat al geen zin heeft om ze proberen te overtuigen omdat ze hun eigen kromme redenering niet zien. Eindelijk een discussie die het welles-nietes niveau overstijgt. Eindelijk geen gescheld meer. Maar dan moet iedereen zijn alter ego's thuislaten, en waar blijft dan de fun?
Laatst gewijzigd op 10-05-2003 om 22:22. |
![]() |
||
Citaat:
als je op zoek bent naar mensen die nooit een taalfut of zo maken, word het een heel leeg forum
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom ben je zo in de ban van gevoelens? lovetear | 8 | 31-01-2004 16:19 | |
De Kantine |
Waar woon jij? sans plomb | 497 | 21-10-2003 14:11 | |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
De Kantine |
Als we een forum zouden hebben ^AmArU^ | 69 | 16-04-2002 14:13 | |
kerk = corrupt? satanisme = bter doordacht? SevenLayersDeep | 30 | 24-01-2002 21:44 | |
ARTistiek |
Het is een robot! bubbeltjes | 6 | 07-12-2001 17:00 |