Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
neuh ik hou nie zo van hard.. vind het zelf gewoon niet fijn luisteren.. iig meestal niet alleen als ik heel verdrietig of heel boos ben gaat ie echt heel hard... en dat doek dan ook als ze thuis zijn, maar dat komt nie vaak voor... en ach die man zit altijd en eeuwig achter zn piano word er ook gek van..
|
De buurman is een retard en zingt alsof hij in de jostiband speelt. En fakkin hard ook. Ik draai muziek zo hard als ik wil(en dat is hard als ik bv Converge aanzet of iets dergelijks) en speel gitaar zo hard als ik wil. Nooit iets over gehoord(kan aan t feit dat ik doof aan t worden ben liggen
![]() ![]()
|
thuis draai ik m'n muziek zo hard als ik wil.. kheb er nog geen geklaag over gehoord, wel een hint van de buurvrouw toen ik op kamers ging.. vroeg ze nog snel even erbij of ik ook m'n muziek mee nam..
![]() ![]() maar van m'n huisgenoten heb ik er nog niets over gehoord.. heb me tot nu toe ook nog wel een beetje ingehouden.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik alleen thuis ben heb ik mn muziek meestal iets harder dan normaal staan.. als mn ouders ook thuis zijn staat ie wel gewoon normaal.. en als ik dan een nummer draai wat mn vader ook geweldig vindt, dan zet hij het volume meestal heel erg hoog.. maar ik geloof niet dat ze dat bij de buren erg hard horen.. alleen als de deur openstaat ofzo, dan kun je het vast wel horen op straat..
Als ik op mn kamer ben draai ik muziek wel altijd zacht, want het is daar erg gehorig, en ik denk niet dat mn huisgenoten anders zo blij zullen zijn.. |
![]() |
|
Zo hard dat het pijn doet. Wonderbaarlijk welke muziek je daardoor ineens kan waarderen.
En de buren zullen het vast wel horen, maar ze klagen er niet over. Als ik ooit eens een keer iets uit die richting hoor, dan doe ik wel rustiger aan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Faerie | 14 | 06-02-2005 19:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 |