Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2003, 16:37
Wilmy
Wilmy is offline
Hai

Ik heb heel vaak dat als ik half wakker ben, ik me niet kan bewegen. Dan heb ik het idee dat een deel van mijn hersens nog slaapt ofzo. Vreselijk gevoel, probeer ik overeind te komen, maar dat lukt dan niet. En soms val ik dan weer in slaap, en als ik dan weer half wakker ben, heb ik het weer. Alleen als ik echt een tijdje, nou, 'k denk wel 5 minuten echt heel errug probeer om wakker te worden, 't zweet breekt me dan echt uit, dan lukt het om me weer te bewegen. Heeft iemand hier ook last van, of weet je hoe ik alsjeblieft eerder weer gewoon kan bewegen?? Of weet je echt hoe het komt?

x Wilmy
Oud 11-05-2003, 16:40
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Ik ken dat gevoel. Ik heb het bijna nooit gelukkig, toen ik het had dacht ik dat ik ontvoerd werd door aliens. Ik raad U aan om een dokter te bezoeken. Want ze zijn echt NIET normaal.
Oud 11-05-2003, 16:42
cyber ian
cyber ian is offline
nee maar wel iets dat er op lijkt ik slaap soms met me ogen open en praat ik ook (lijk dan op zo'n vermoorde gast uit baantjer) maar soms droom ik dan ook gewoon dat ik wakker ben en ga ik lopen(slaapwandelen dus een beetje) ben een keer zo van de trap afgedondert dus misschien droom je het wel zoals ik
het is dan veiliger dat je niet loopt
Oud 11-05-2003, 16:45
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
U moet gewoon eens de dokter bezoeken. Het is misschien niet hetzelfde, maar het heeft wel iets met epileptie te maken.
Oud 11-05-2003, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Always_Right schreef op 11-05-2003 @ 17:45:
U moet gewoon eens de dokter bezoeken. Het is misschien niet hetzelfde, maar het heeft wel iets met epileptie te maken.
Ik weet niet of ze bedoeld dat ze dat heeft als ze wakker wordt of dat ze bedoeld dat ze het gewoon midden op de dag heeft...? Ik denk het eerste door 'een deel van mijn hersenen nog slaapt', 'val ik dan weer in slaap'.

Ik heb het ook regelmatig, soms wanneer ik wakker word, soms waneer ik ga slapen of wanneer ik lig of zit. Waardoor het komt weet ik niet, ik denk doordat je nog moe bent en/of in een 'verkeerd' deel van je slaap wakker geworden bent ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:28
Verwijderd
't Is een stadium tussen wakker zijn en slapen, soms beleef je dat heel levendig, 't nooit echt prettig.. maar niets om je zorgen over te maken hoor, heeft iedereen wel eens, de een wat vaker dan de ander. Vaak droom je dan ook nog een beetje, dus raak je wat snel in paniek, maar 't is echt niets om je zorgen over te maken.

Als je het overdag gewoon ineens hebt is het natuurlijk wél erg.

En als je er zelf echt te vaak last van hebt, kan je misschien eens naar je huisarts gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 09:32
Cupcake
Cupcake is offline
Daar heb ik ook wel 's last van, alleen dan 's ochtend voordat ik opsta. Heel vervelend, ik zie dan ook gewoon alles in mn kamer, alleen dan wazig. Soms hoor ik ook een vreem zoemend geluid. En als mijn radio aanstaat, dan hoor ik de muziek ook gewoon.
Heel freaky...
Oud 13-05-2003, 10:09
Verwijderd
in deze topic:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=468764

vertelt iemand ongeveer het zelfde, en volgens mij staat er ook bij hoe het heet. misschien heb je daar wat aan?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten