Advertentie | |
|
![]() |
|
ben nu verkouden... Zit aan de otrivin spray, maar vind het niet bepaald leuk (het is héél erg goed spul, maar elke ker dat ik het gebruik voelt het alsof mijn hoofd loslaat). Moet ook maar weer eens wat paracetamol in huis halen...
|
![]() |
ik heb last van hooikoorts, waardoor het lijkt als of ik strontverkouden ben. heb dus een flinke voorraad neusspray ingeslagen.is niet alleen fijn voor jezelf, maar ook voor de anderen.hoef je niet telkens je neus te snuiten of op te halen
![]() dus als je dan nog verkouden bent, kun je zeker zo iets halen. t werkt gelijk.
|
![]() |
O God, moet er niet aan denken om achter, voor of naast die ene jongen uit mijn klas te hoeven zitten. Die zit echt altijd te sniffen. Maar goed.
Ik probeer iig wel steeds wat vroeger naar mijn bed te gaan. Dat lukt nu dan ook wel, maar alleen ik moet gvd altijd s'avonds naar toilet ![]() ![]() |
![]() |
|
ja gewoon hopen dat je niets oploopt
verder hoop ik dat het lekker nog 2 weken blijft regenen, minder last van hooikoorts ![]() daarna komt die zon wel weer, heb ik nu toch geen holletje aan verder ga ik nog mn wekker zetten volgende week zodat ik redelijk vroeg er uit kom, beetje in het goeie ritme komen want ik slaap nu erg laat en kom er ook erg laat uit (voor de lolbroeken: behalve vandaag dan want ik moet ff iets checken op school) |
![]() |
|
ALs ik verkouden ben tijdens een proefwerk of zo en de hele tijd mijn neus ophaal, denk ik altijd dat anderen daar heel veel last van hebben, maar als ik het omdraai, ik heb eigenlijk niet echt last van anderen die hun neus ophalen, maar het is wel ontzettend vervelend om verkouden te zijn tijdens het examen denk ik
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou idd tissues, keelsnoepjes en paracetamol meenemen (of misschien nog beter: antigripine, daar zit ook vitamine C en coffeine in, naast paracetamol en werkt bij mij beter als ik verkouden ben)
|
![]() |
ik heb op dit moment al twee week voorhoofdholte ontsteking. Ben beetje bang dat het volgende week nog zo is. De hoofdpijn komt in vlagen, de ene keer heel erg, de andere keer voel ik niks. Ik ga nog wel gewoon steeds werken en dan heb ik ook veel pijn, maar ik mag geen aspirine of paracetamol hebben, want daar ben ik overgevoelig voor. Als ik paracetamol 500 mg of aspirine 500 mg neem, dan wordt de pijn alleen maar erger en er komt misselijkheid opzetten. (raar he) Ik slik op dit moment Sinaspril 120 mg, daarmee wordt de hoofdpijn wel iets minder, maar voor korte tijd. Dat betekent dat ik volgende week met examens misschien wel 5 pakjes moet inslaan. Ik heb vorige week ook keelontsteking erbij gehad, de hele vakantie, maar dat is nu over. gelukkig wel
|
Ik ben eens tijdens een proefwerk erg verkouden geweest en heb de hele tijd gehoest. Ik kon de vragen nauwelijks maken omdat ik steeds weer een hoestbui kreeg en ik kreeg allemaal geergerde blikken van klasgenoten die zich door mijn schuld blijkbaar niet konden concentreren. Gelukkig ben ik nu net verkouden geweest en over het algemeen ben ik dan niet over twee weken al weer verkouden, dus hoef ik tijdens de examens niet steeds te hoesten.
|
Ik zit bij een meisje in de klas die, als ze zenuwachtig is ofzo, altijd begint te kuchen. En dan van die kuchjes waarvan je denkt: hoest dan even goed! En dat gaat dan de hele tijd zo door, ze hoest dus expres niet even goed omdat ze denkt anderen te storen. ZO IRRITANT!
||
Citaat:
Daarom vind ik het zo vervelend als je verkouden bent. Voor jezelf omdat je hoofd vol zit, wat echt zo'n verkouden gevoel geeft, waardoor de concentratie stukken slechter wordt. Maar ook voor anderen omdat je ze stoort met je gehoest en je geneusophaal. Heb een of ander neusspraytje van het Kruidvat. Werkt best goed en is op natuurlijke basis, dus beter dan dat spul van Vicks, dat is ook niet zo goed voor je neusje.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verkouden en vliegen x-spekkie-x | 1 | 21-02-2010 08:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Eerst oor- en keelpijn en dan verkouden? vedetje | 17 | 18-04-2008 11:26 | |