![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *is geen man* Als ik haast heb gebruik ik een ladyshave voor m'n oksels (als ik haast heb mogen mijn benen best wat haartjes hebben), maar dan wordt het roodachtig en trekkerig. Ik gebruik dus liever een mesje (voor oksels en benen), want dat irriteert m'n huid niet zo. Voor m'n bikinilijn gebruik ik ontharingscreme ![]() |
![]() |
|
Een mesje vind ik prima en accuraat werken. Als ik haast heb gaat het er even snel, zonder schuim, onder de douche, overheen edoch dat wil nog weleens voor lichte irritatie zorgen.
Vind het het ook niet waard om een elektrisch apparaat aan te schaffen, vanwege de grote uitgave in één keer, elektriciteitsverbruik, enzovoorts. Trouwens, ik vind scheren irritant ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik scheer zelf ook altijd met een mesje (Mach3). Heb nog nooit een scheerapparaat geprobeerd en dit bevalt me prima... scheerschuim, mesje, na het scheren Nivea balsam. Zo glad als wat. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 09-05-2003 om 18:25. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() alleen t spiegeltje telkens nat maken zodat je wat ziet ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Brand na het scheren baard rTn | 4 | 24-06-2012 03:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
scheren doet pijn groovy | 54 | 08-11-2005 10:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Scheren (gezicht): apparaat of mesje gladder?? Jozzy | 32 | 23-06-2004 14:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
scheren - enquete Pedro Hermano | 38 | 30-12-2002 14:21 | |
Seksualiteit |
Het scheren van de mannelijke edele delen... Scorpion3000 | 155 | 26-11-2002 13:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Te veel scheren, kan dat??? Quiana | 4 | 19-09-2002 19:22 |