Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 16:43
Verwijderd
Mijn vriendje en ik uh..zijn nogal veel bij elkaar, niet omdat we vinden dat dit hoort of omdat we niet willen dat hij/zij tijd met een ander besteed, maar gewoon omdat we het leuk vinden, niet alleen uh..omdat we verliefd zijn, maar omdat we ook beste maatjes zijn!! Tijd voor onze vrienden hebben we ook nog genoeg dus het is niet zo dat die achtergesteld worden of dat we zo'n koppeltje zijn dat hun vrienden dumpt zodra er liefde in het spel is () We hebben al 1,5 jaar verkering en uh..er is eigenlijk op dat gebied (het bij elkaar zijn of teveel bij elkaar zijn) nooit iets mis gegaan, ik ben net zo graag bij hem als dat hij bij mij is. Nu is het probleem dat mijn ouders zeggen dat ik teveel beslag op hem leg en dat hij me vast binnen de kortste keren beu zal zijn, dat het niet normaal is enzo, wat denken jullie ervan?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2003, 16:58
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Doerak?! schreef op 13-05-2003 @ 17:43:
Mijn vriendje en ik uh..zijn nogal veel bij elkaar, niet omdat we vinden dat dit hoort of omdat we niet willen dat hij/zij tijd met een ander besteed, maar gewoon omdat we het leuk vinden, niet alleen uh..omdat we verliefd zijn, maar omdat we ook beste maatjes zijn!! Tijd voor onze vrienden hebben we ook nog genoeg dus het is niet zo dat die achtergesteld worden of dat we zo'n koppeltje zijn dat hun vrienden dumpt zodra er liefde in het spel is () We hebben al 1,5 jaar verkering en uh..er is eigenlijk op dat gebied (het bij elkaar zijn of teveel bij elkaar zijn) nooit iets mis gegaan, ik ben net zo graag bij hem als dat hij bij mij is. Nu is het probleem dat mijn ouders zeggen dat ik teveel beslag op hem leg en dat hij me vast binnen de kortste keren beu zal zijn, dat het niet normaal is enzo, wat denken jullie ervan?!
Ach, ik ben het liefst ook 24 uur per dag bij m'n vriendje maar dat doe ik niet en ik weet niet of ik dit gevoel na anderhalf jaar nog zou hebben, maar als jullie je daar alletwee goed bij voelen, what's the problem?
Als een van jullie vind dat jullie teveel samen zijn kunnen jullie elkaar altijd nog minder zien toch?
Misschien komt het ook omdat jullie beste maatjes zijn ofzo
Oud 13-05-2003, 17:13
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
Doerak?! schreef op 13-05-2003 @ 17:43:
Mijn vriend en ik zijn ook vaak bij elkaar. Altijd eigenlijk wel. sommige mensen vinden het raar, sommige zouden het wel willen. als je vriend het niet meer leuk zou vinden, moet ie het zeggen. dat moet je misschien nu al eens gaan vragen. Gewoon erover praten.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Sjoe schreef op 13-05-2003 @ 18:13:
Mijn vriend en ik zijn ook vaak bij elkaar. Altijd eigenlijk wel. sommige mensen vinden het raar, sommige zouden het wel willen. als je vriend het niet meer leuk zou vinden, moet ie het zeggen. dat moet je misschien nu al eens gaan vragen. Gewoon erover praten.
oh ja, maar dat doe ik wel en hij zegt dattie het helemaal niet beu is en dat hij gewoon graag bij me wil zijn
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 17:23
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
Doerak?! schreef op 13-05-2003 @ 18:18:
oh ja, maar dat doe ik wel en hij zegt dattie het helemaal niet beu is en dat hij gewoon graag bij me wil zijn
Nouja dan denk ik niet dat er een probleem is. Als hij het je verteld wanneer hij het beu gaat vinden, is alles oke toch? Moet je dat anders zeggen tegen je ouders?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 17:29
Verwijderd
Beetje hetzelfde hier (alleen ik heb 8 maanden - 1 week iets met mijn vriendje); ik zie mijn vriendje ook iedere dag, sommige mensen vinden het gek ofzo omdat het zou gaan vervelen...
Mijn moeder ook, in het begin, toen had ze echt zoiets van weet je wel zeker dat het slim is om hem iedere dag te zien, dan is na een week de lol eraf . Maar goed; ik had toen zoiets van laat me nou lekker, het komt goed. En nu, dus na 8 maanden, zien we elkaar nog steeds iedere dag, zo ongeveer. Dus de lol was er toch niet af na 1 week.

Ik denk dat je ouders ook een beetje bang voor je zijn dat je hem kwijtraakt omdat het voor hun voelt/lijkt alsof je een grote beslag op hem legt. Als het ''uit'' zou gaan zouden zij verdriet hebben omdat jij verdriet hebt! Maar of dat echt zo is dat je (ongewenst) beslag op hem legt, kan je denk ik alleen aan je vriend vragen; praat er eens over; maar ik denk dat het niet zo voelt voor je vriend, anders had hij toch zelf wel een keertje gezegd dat hij liever niet wil afspreken lijkt me zo. En daarnaast misschien hebben je ouders wel gelijk en leg je best wel beslag op je vriendje; maar vind je vriendje dat prima; is dat wat hij ''nodig heeft''. Dan is het geen probleem toch; als jullie je er allebei happy bij voelen!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Sjoe schreef op 13-05-2003 @ 18:23:
Nouja dan denk ik niet dat er een probleem is. Als hij het je verteld wanneer hij het beu gaat vinden, is alles oke toch? Moet je dat anders zeggen tegen je ouders?
Yepz leg het je ouders uit idd
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 17:40
Scandalous
Scandalous is offline
Zijn je ouders alwetend dan?

Als zowel jij als je vriendje het goed vinden zo; what's the fuckin' problem?
Oud 13-05-2003, 18:30
Loezzel
Loezzel is offline
Jullie hebben al 1,5 jaar verkering, dan is het toch juist geweldig dat je nog steeds zo verliefd bent!??!
Als je niemand laat vallen, geen vrienden en geen familie, hebben je ouders nix te klagen.
Ik ga 2,5 jaar met mijn vriend en ben het liefst ook zoveel mogelijk bij hem, ook ik laat niemand vallen en mijn ouders zijn gelukkig alleen maar heel blij voor me!
Dit is dus zeker normaal als je verliefd bent, dus trek het je niet te veel aan. Je legt helemaal niet te veel beslag op je vriend als hij het ook fijn vindt!
Reageren

Regels voor berichten