Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Beetje hetzelfde hier (alleen ik heb 8 maanden - 1 week iets met mijn vriendje); ik zie mijn vriendje ook iedere dag, sommige mensen vinden het gek ofzo
![]() Mijn moeder ook, in het begin, toen had ze echt zoiets van weet je wel zeker dat het slim is om hem iedere dag te zien, dan is na een week de lol eraf ![]() Ik denk dat je ouders ook een beetje bang voor je zijn dat je hem kwijtraakt omdat het voor hun voelt/lijkt alsof je een grote beslag op hem legt. Als het ''uit'' zou gaan zouden zij verdriet hebben omdat jij verdriet hebt! Maar of dat echt zo is dat je (ongewenst) beslag op hem legt, kan je denk ik alleen aan je vriend vragen; praat er eens over; maar ik denk dat het niet zo voelt voor je vriend, anders had hij toch zelf wel een keertje gezegd dat hij liever niet wil afspreken lijkt me zo. En daarnaast misschien hebben je ouders wel gelijk en leg je best wel beslag op je vriendje; maar vind je vriendje dat prima; is dat wat hij ''nodig heeft''. Dan is het geen probleem toch; als jullie je er allebei happy bij voelen! |
![]() |
|
Jullie hebben al 1,5 jaar verkering, dan is het toch juist geweldig dat je nog steeds zo verliefd bent!??!
Als je niemand laat vallen, geen vrienden en geen familie, hebben je ouders nix te klagen. Ik ga 2,5 jaar met mijn vriend en ben het liefst ook zoveel mogelijk bij hem, ook ik laat niemand vallen en mijn ouders zijn gelukkig alleen maar heel blij voor me! Dit is dus zeker normaal als je verliefd bent, dus trek het je niet te veel aan. Je legt helemaal niet te veel beslag op je vriend als hij het ook fijn vindt!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
De jongen is toch meestal degene die aandringt? Guinie | 5 | 12-09-2010 21:00 | |
Werk, Geld & Recht |
bezwaar tegen beslaglegging Astrid19841984 | 4 | 25-05-2010 20:13 | |
Werk, Geld & Recht |
Is een lening afsluiten tegenwoordig zo makkelijk? deviltjuh17 | 17 | 18-08-2009 15:52 | |
Lifestyle |
Vegetarier worden --> pubertijd Verwijderd | 300 | 17-07-2003 15:22 |