Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1) mijn kussen (ik heb er een stuk of 15) die allemaal in m'n bed liggen en waar ik tegen aanhang als ik TV lig te kijken
2) TV er is niets beter dan vanuit je warme bedje naar de TV kijken ![]() 3)boeken ik lees nogal veel en begin ook aardig te verzamelen, maakt gewoon deel uit van m'n kamer. Die zou een stuk leger zijn als die boeken er niet meer stonden. Tja, m'n pc mis ik niet echt, dat was alleen de eerste weken nadat ie was weggehaald |
![]() |
|
![]() |
-Wekker, of telefoon of tv, in ieder geval iets dat mij 's ochtends wreed uit mijn slaap kan rukken.
-Spiegel, erg fout ik weet het. Ik heb sinds kort een nieuwe kamer, nog zonder spiegel en ik loop toch de hele tijd terug naar mijn oude kamer voor die spiegel. (Zelfs tandenpoetsen doe ik met een spiegel ![]() -Iets dat geluid kan maken wanneer ik dat wil, een tv of radio bijvoorbeeld. Speeldoosje is ook goed.
|
Het is iets meer dan 3 mag dat ook??
![]() Mijn: - Muziek dat staat echt dag en nacht aan... - Posters! Tja fan zijn van een groep neemt veel muur in beslag - Computer...Zonder kan ik tegenwoordig echt niet meer! - (Lees)Boek...Leer ik veel van, en het is nog boeiend ook! - TV..Ja om 8 uur GTST hé en Alias mag ik ook niet missen! - Raam om in de zomer uit te hangen! - Bed om in te slapen - Wekker radio, om wakker te worden en toe zien hoe laat het is... Eigenlijk alles in mijn kamer! ![]() Anders heb ik het ook niet in me kamer. Moet geen onzin erin... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|