Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2004, 13:35
Balance
Balance is offline
Op toneel en cultuur staan momenteel 3 sticky topics, waarvan ik me afvraag of die allemaal nodig zijn.

Het gaat voornamelijk om de fototopic en de programma- en theatertips: ik snap niet echt waarom die sticky moeten.

Fototopics heb je op bijna elk deelforum en nergens staat hij bovenaan. Waarom hier dan wel?
En de programma- en theatertips lopen nou niet bepaald hard. De topic wordt momenteel omhoog gehouden doordat ie dikgedrukt is, maar er is al een maand niet in gepost.
Sowieso lijkt het me niet echt nodig op Toneel en Cultuur, omdat de topics daar toch niet heel hard zakken en ze dus altijd terug te vinden zijn als iemand na een maand tóch een tip wil posten.

Het is geen groot probleem ofzo, maar ik vraag me gewoon af waarom dit is en het lijkt me een beetje onzinnig.
Oud 28-01-2004, 14:10
Verwijderd
Ik vind het inderdaad vreemd dat fototopics sticky zijn, dat zijn ze verder nergens, ook niet op letteren bijvoorbeeld. (wat qua forumfunctie vergelijkbaar is, natuurlijk.)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 14:25
Gus
Gus is offline
Wég ermee!
Oud 28-01-2004, 17:03
alpha
alpha is offline
Ten eerste was hij geloof ik al sticky toen ik er kwam. Maar ook omdat hij anders snel naar benedenzakt, waardoor je telkens nieuwe fototopics krijgt.
Het programma-tips topic die was een tijdje redelijk in trek, en nu niet meer. Toen was het handiger dat ie sticky was, nu eigenlijk niet meer nee.
Je hebt op zich wel gelijk, er wordt bijna niet in gepost. Eens kijken wat Chloe Siere ervan zegt.

Ik zit persoonlijk op het moment meer met het auditie-tips-topic, die sticky staat..

Laatst gewijzigd op 28-01-2004 om 17:52.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 18:04
Balance
Balance is offline
ja, ook die auditie-tips idd. Maar ik dacht: gezien die geen discussie waarde heeft (het zijn puur tips) zal het wel net zoiets zijn als de links van Moderne Talen: dingen die moeten blijven staan dus. Maar ik vind die ook niet super nodig.

En over de fototopic: het gebeurt op andere fora ook wel eens dat d'r een nieuw fototopic wordt aangemaakt. Dan wordt die gesloten door de fb en er wordt verwezen naar het bestaande fototopic. Op zich is dat dus niet zo'n groot probleem.
En dat het topic zou zakken: al is dat zo, dan is het blijkbaar niet in trek. Maar ik betwijfel of ie erg zou zakken, want zoveel topics worden er nou niet aangemaakt op toneel en cultuur. Op de eerste pagina staan topics van bijna een maand terug. Dus zelfs na een maand geen reactie zou ie nog op de eerste pagina staan.
Oud 28-01-2004, 21:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
fototopic staat inderdaad sticky omdat deze snel wegzakt, maar toch regelmatig weer opnieuw worden aangemaakt. Maar eventueel wil ik deze wel weghalen.

Theater- en programmatips wil ik wel sticky laten staan omdat mensen daar vaak toch wel wat aan hebben als ze bijv. op zoek zijn voor iets boeiends voor ckv oid. Naja, dat scheelt een hoop onzinnige topics zoals: "Ik ben pas daar en daar geweest en dat was echt geweldig, wat vond jij ervan?" (ook al blijven deze natuurlijk wel verschijnen maar toch een stuk minder).

Ik heb me zelf trouwens ook al eerder geërgerd aan die sticky dingen en toen ook 2 dingen samengevoegd en iets weggehaald geloof ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten