Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() of ik moet niet kwijlen onder het smoken, of kwijlen in een bakje en dan later opdrinken ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
tis de combinatie weed+tabak waar je sloom van wordt... hoe meer shag hoe lammer je word..... maar die gaapjes heb k vaak als k ook (veel) smartdrugs opheb
|
het valt me op dat ik altijd veel opgewekter, high en actief ben van sativa's terwijl indica's je juist meer laten inslapen
helaas is de meeste wiet die te koop is niet puur sativa en vaak zijn het gekruiste planten aangezien indica's sneller afbloeien en een hogere yield opleveren je maakt mij niet wijs dat je van alle wiet hetzelfde voelt, of je moet een onervaren gebruiker zijn |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
*doet slim*
Ik weet dus hoe dat gapen bestaat... omdat alles door dat blowe vet word vertraagd (impulsen in je hoofd enzow) ga je gape ![]() Want gapen ontstaat omdat je organen te weinig zuurstof hebben... en door te gapen neem je EN heel veel zuurstof of in je lichaam en word je middenrif naar beneden grdrukt die op je organen druk die ze op die manier weer activeert... (*moet spontaan gapen van het over gapen hebben*) Dus omdat je van dat stoned zijn zegmaar minder actief word en je organen zuurstof eisen ga je gapen ![]() Zow... en dat heb k allemaal van me zanglesuffrouw ![]() ![]() |
![]() |
|
|