Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2003, 19:59
Verwijderd
Mijn ongesteldheid doet echt te vaag....

ik ben eerst drie dagen ongesteld, de 4e dag is het weg maar op de 5e dag komt het terug en niet zo`n klein beetje ook. de volgende dag is het helemaal weg..

Ik heb dit sinds een half jaar ongeveer, terwijl het daarvoor gewoon 4 dagen achter elkaar was en daarna niet meer.

heeft iemand hier een verklaring voor?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 20:12
Verwijderd
nop, het spijt me, je bent denk ik gewoon een beetje van slag.. als het de volgende keren nog zo is, zou ik even naar je huisarts gaan ofzo, is het eenmalig zou ik me niet zo druk maken... gwoon een beetje stress ofzo..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Charlie1704 schreef op 05-05-2003 @ 21:12:
nop, het spijt me, je bent denk ik gewoon een beetje van slag.. als het de volgende keren nog zo is, zou ik even naar je huisarts gaan ofzo, is het eenmalig zou ik me niet zo druk maken... gwoon een beetje stress ofzo..
ik heb echt absoluut geen stress

maar anyway tenks voor je advies
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 20:29
marieke_temp
marieke_temp is offline
hee heb ik ook wel een beetje, dag 1 en 2 wel, 3 praktisch niet en 4 weer wel en dan is het over.
raarrrrrrrrrrr
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 20:33
Cola_Light
Cola_Light is offline
Ik kende ook een iemand die dat altijd had, niet druk over maken. Bij iedereen is het weer anders.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 21:15
Verwijderd
Jij was toch dat meisje dat een kindje had gekregen? zoniet, sorry!
Na de zwangerschap schijnt je menstruatiecyclus heel erg te veranderen. M'n moeder was voor haar zwangerschap altijd heel zwaar ongesteld en daarna heel licht..

Je kan Naproxen gaan halen bij de huisarts voor buikkrampen etc..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 22:23
Severus
Severus is offline
Citaat:
Jadie schreef op 05-05-2003 @ 22:15:
Jawel, dat is die met het baby'tje Sam. Wel schattig, hoor.

Groetjes,

Ripper
Oud 08-05-2003, 22:34
Verwijderd
Ik heb dat ook, en wel sinds ik de pil gebruik, maar dan niet zo erg. Drie dagen wel, een dag niet, en een dag een beetje. Ik zit er niet zo mee...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 22:42
poesiefox
poesiefox is offline
Je ongesteldheid is altijd een beetje aan verandering onderhevig, alleen de pil geeft wat regelmaat. Dag drie is ook bij mij lichter dan dag 4, dat schijnt normaal te zijn.
Oud 09-05-2003, 14:29
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Naojan schreef op 05-05-2003 @ 20:59:
Mijn ongesteldheid doet echt te vaag....

ik ben eerst drie dagen ongesteld, de 4e dag is het weg maar op de 5e dag komt het terug en niet zo`n klein beetje ook. de volgende dag is het helemaal weg..

Ik heb dit sinds een half jaar ongeveer, terwijl het daarvoor gewoon 4 dagen achter elkaar was en daarna niet meer.

heeft iemand hier een verklaring voor?
ik heb ook altijd 1 dag tussenin nix. altijd al gehad. geen probleem volgens de dokter. ...
Oud 09-05-2003, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 05-05-2003 @ 22:15:
Na de zwangerschap schijnt je menstruatiecyclus heel erg te veranderen. M'n moeder was voor haar zwangerschap altijd heel zwaar ongesteld en daarna heel licht..

Je kan Naproxen gaan halen bij de huisarts voor buikkrampen etc..
haha ja dat ben ik....het is inderdaad na de geboorte van Sam dat die ongestelheid zo raar is gaan doen. Alleen dat wou ik der ff niet bij zeggen anders krijg je weer zoiets van : "zij verzint ook altijd wel iets om over haar kind te praten" .
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 09-05-2003 @ 18:44:
haha ja dat ben ik....het is inderdaad na de geboorte van Sam dat die ongestelheid zo raar is gaan doen. Alleen dat wou ik der ff niet bij zeggen anders krijg je weer zoiets van : "zij verzint ook altijd wel iets om over haar kind te praten" .
tja dat is dus dat logische verklaring, en je hebt gelijk dat je over je kind wilt praten, ik zou ook trots erop zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 00:11
kwebbelmutsje
kwebbelmutsje is offline
Met mijn ongesteldheid is nix mis. Maar soms kom ik er na een week of twee achter dat ik allang ongesteld had moeten worden!! Terwijl ik toch al wel een jaar of twee ongesteld ben! Hebben jullie dat ook en wordt dit geleidelijk normaal? Of moet ik maar telkens weer in spanning blijven afwachten tot ik weer verrast word door een nieuw ongesteldheidsweekje.....
Oud 12-05-2003, 17:59
pure_evil
pure_evil is offline
als je er last van blijft houden, is de pil miss. een optie? meestal helpt dat de menstruatie te regelen toch?
Oud 12-05-2003, 23:37
kwebbelmutsje
kwebbelmutsje is offline
nou eindelijk, ik ben ongesteld.... en niet zo'n beetje ook!!!! T lijkt wel alsof alles zich in mijn lichaam opgespaard heeft en er nu met een rondgang uit komt!

maar goed, naja de pil. Als ik dat aan mijn moeder zou vragen zou ze meteen denken dat ik allemaal vreemde plannen heb... Nee, t zou best mogen, maar ik heb het idee dat het toch niet helemaal gezond voor je is..... Niet bepaald 'natuurlijk' om je menstruatie kunstmatig te regelen toch???? Of ben ik nou de enige die hier zo over denkt....?

Regels voor berichten