![]() |
|
Verwijderd
|
Jij was toch dat meisje dat een kindje had gekregen? zoniet, sorry!
Na de zwangerschap schijnt je menstruatiecyclus heel erg te veranderen. M'n moeder was voor haar zwangerschap altijd heel zwaar ongesteld en daarna heel licht.. Je kan Naproxen gaan halen bij de huisarts voor buikkrampen etc.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Met mijn ongesteldheid is nix mis. Maar soms kom ik er na een week of twee achter dat ik allang ongesteld had moeten worden!! Terwijl ik toch al wel een jaar of twee ongesteld ben! Hebben jullie dat ook en wordt dit geleidelijk normaal? Of moet ik maar telkens weer in spanning blijven afwachten tot ik weer verrast word door een nieuw ongesteldheidsweekje.....
|
nou eindelijk, ik ben ongesteld.... en niet zo'n beetje ook!!!! T lijkt wel alsof alles zich in mijn lichaam opgespaard heeft en er nu met een rondgang uit komt!
![]() maar goed, naja de pil. Als ik dat aan mijn moeder zou vragen zou ze meteen denken dat ik allemaal vreemde plannen heb... Nee, t zou best mogen, maar ik heb het idee dat het toch niet helemaal gezond voor je is..... Niet bepaald 'natuurlijk' om je menstruatie kunstmatig te regelen toch???? Of ben ik nou de enige die hier zo over denkt....?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
My Little Turret: Friendsaai is Science #1841 Verwijderd | 500 | 18-06-2013 18:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 14:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic #2 rare kwast | 500 | 24-03-2009 15:13 | |
Psychologie |
Het grote lucht je hart topic! #90 Verwijderd | 488 | 21-03-2007 16:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
niet ongesteld, voel me niet lekker, hele lichaam doet raar! slimmieslak | 7 | 15-05-2004 17:26 |