Advertentie | |
|
![]() |
|
We hebben wel een cijferlijstje gehad, maar daar stonden de laatste herkansingen niet op. Ik ben vandaag speciaal naar de administratie gegaan om het te controleren. Ik had ook nog een foutje ontdekt, en moest ook even kijken of dat was weggewerkt. Ik heb morgen pas de laatste officiele schooldag, maar iedereen blijft nu al weg...
![]()
|
We kregen eerst een niet-officiele versie van de schoolexamencijferljstkaart. Die moeste we controleren en als er wat fout was, die nog dezelfde dag weer inleveren bij de afdelingsleider, als alles goed was met handtekening op het secretariaat.
Daarna kreeg iedereen een, wanneer nodig gecorrigeerde, officiele kaart |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hebben die al op 24 april gekregen. 25 April moest alles naar de inspectie opgestuurd zijn (om 9:00 uur 's ochtends). Bij mij stond biologie 1 er helemaal niet op, en M&O klopte niet. Mijn leraar M&O geeft ook nog op een andere school les, ergens in Utrecht (Onze school is in Helmond (Noord Brabant)), omdat het bij niemand klopte, moest die man vanuit Utrecht binnen 45 minuten bij ons op school zijn. Gelukkig is het allemaal op tijd opgelost
![]() |
![]() |
|
We hebben de lijst de laatste dag voor de vakantie gekregen, maar toen was er haast niemand meer op school, was tijdens herkansingen. Donderdag moesten we hem inleveren met alle handtekeningen van alle leraren etc, maar natuurlijk zijn niet alle leraren op die dagen op school waardoor je dus EN dinsdag, EN woensdag EN donderdag nog de hele school moest afzoeken naar leraren en de cijfers. (die kregen we toen pas)
|
Ik kreeg hem afgelopen vrijdag (9-5-03) met de post...terwijl we em dus op diezelfde dag nog moesten nakijken etc, want die middag ging et naar de inspectie....maar ik had em al doorgenomen bij mn coördinator..ik had geen zin om te w88...
|
bij ons kwam dat ook pas heel laat.. echt slecht vind ik dat!!!
en toen kregen we de nieuwe cijferlijsten, de verbeterde versie dus, klopte het bij sommige mensen nog niet!! maarja.. bij mij klopte alles wel ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Havo 3, tl 4..? sneakergeval | 16 | 19-05-2021 17:41 | |
Algemene schoolzaken |
Het Lotingstopic Yoruichi | 328 | 02-09-2007 08:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Eigen scheppingsproces Verwijderd | 9 | 22-03-2007 16:09 | |
Psychologie |
Jaloersheid Niemande | 17 | 24-07-2003 14:21 |