Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je kunt bv met zwart/blauw werken, dit werkt bij mij beter dan is het niet zo eentonig. Succes! |
![]() |
|
Weet niet, heb nog een week dus langer kan het niet duren. Ne + en valt weinig te leren denk ik. Alleen Latijn is heel erg veel
![]() En bio is ook gewoon belachelijk veel, maar daar hebben we het meeste ook al van gehad. Dus met een beetje mazzel heb ik alles op tijd wel af hoop ik denk ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heej goede tip met die verschillende kleuren! thanks ![]() ![]() |
![]() |
|
bio: 5 dagen, wiskunde: 2 dagen nederlands: 3 dagen, engels: 0 dagen (ben goed in engels en teksten oefenen kan ik ook wel op de Startrek website). ben nu bezig met natuurkunde
|
![]() ![]() ![]() ![]() Vrijdag heb ik dus mijn eerste examen, wat denken jullie? Ben ik nog te redden? Mijn SE-week is nu alweer een maand geleden geweest Op het CSE heb ik SK, Na, Bio, Wis, Ne, Eng, M&O.
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben vrijdag begonnen, maar ik snap echt niet waarom ik het niet zou redden. Nou is het bij mij zo dat ik er goed voor sta, dus dat ik hele lage cijfers kan halen, ik hoef niet voor 9's te leren. Maar voor mij begint het maandag 19 mei met Nederlands en Economie 1,2; dinsdag GS, woensdag Engels; vrijdag AK; maandag; M&O; dinsdag WA (geloof ik
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ooh Jeetje.. ik ben echt erg hoor.. ik kan mezelf niet tot leren zetten, steeds heb ik 2 uurtjes geleerd en dan neem ik pauze en nu heb ik 'vakantie' dus slaap ik lekekr lang uit, wat dan ook weer tijd wegneemt.
Maar ik ben zo bang, wiskunde 2 dagen over gedaan, Geschiedenis ook 2 dagen.. En nu nog M&O, aardrijkskunde en economie (voor nederlands en engels heb ik denk ik geen tijd meer over hoor..) en dan leer ik alles en dan de laatste dagen alle belangrijke dingen goed leren.. ik heb geeneens tijd om te oefenen, ik ben ook naar mijn mening te laat begonnen met leren, maarja zo ben ik, alles uitstellen, en de computer en tv zijn veeel aantrekkelijker dan de leerboeken helaas ![]()
|
Verwijderd
|
jesus christ! zijn jullie superslim ofzo dat jullie allemaal zo snel leren? 2 dagen dit! 5 uurtjes dat!!!!
hmm ik ben echt een slowmotionkip ![]() heb al 1 thema van bio geleerd. ben nu met 2 bezig (v/d 15 totaal hahaha heb tot vrijdag de tijd: examen begint om half 2)!!! en ik leer echt wel lang achter elkaar! gaat alleen heel langzaam!!!! ![]() daarna gs leren 3.2 halen. voor eco ook een 3.2 ak 3.9 (al geleerd) du (moet nog oefenen moet minimaal 4.9 halen ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
De Kantine |