Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2003, 10:59
break of dawn
break of dawn is offline
Ik heb 1 week gedaan om GS samen te vatten, maar wiskunde bijvoorbeeld doe ik 3 dagen over. M&O daarentegen zal wel een rotklus worden (tijdnood!)....
Oud 09-05-2003, 11:04
Ireentje
Ireentje is offline
3 dagen ik ben vandaag begonnen met gs, en ik denk dat ik er in totaal 5uur over zal doen..
Oud 09-05-2003, 11:08
examenhavo
examenhavo is offline
ik moet ook nog beginnen aan gs en weet dat ik dr nix van ga snappen. jij hebt een goede samenvatting, kan ik die niet gebruiken??
Oud 09-05-2003, 11:11
break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
examenhavo schreef op 09-05-2003 @ 12:08:
ik moet ook nog beginnen aan gs en weet dat ik dr nix van ga snappen. jij hebt een goede samenvatting, kan ik die niet gebruiken??
Samenvattingen zijn heel persoonlijk en niet iedereen snapt die van mij ... bovendien issie handgeschreven en ik ga hem niet uittypen... sowwy
Oud 09-05-2003, 11:13
break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 09-05-2003 @ 12:04:
3 dagen ik ben vandaag begonnen met gs, en ik denk dat ik er in totaal 5uur over zal doen..
5... uur... jeetje, hoe krijg je dat voor elkaar! Ik deed er zo'n 3 uur per dag over en dat 6/7 dagen lang....
Oud 09-05-2003, 11:21
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
examenhavo schreef op 09-05-2003 @ 12:08:
Samenvattingen van anderen gebruiken heeft meestal niet zo'n zin...je kunt beter elk hoofdstuk aandachtig (en dan ook echt aandachtig, niet vlug doorraffelen) doorlezen, en dan de belangrijkste punten en begrippen opschrijven.
Je kunt bv met zwart/blauw werken, dit werkt bij mij beter dan is het niet zo eentonig.
Succes!
Oud 09-05-2003, 12:17
lucy48
lucy48 is offline
Ne en eng ofzo doe ik niet zo lang over, klein beetje oefenen, wiskunde ook niet, Latijn, bio wel erg lang, Na en schei ook wel. Ec1 valt wel mee
Oud 10-05-2003, 22:11
Verwijderd
1 week aan ak besteed.

bio ben ik verplicht om het binnen 5 dagen af te ronden
gs leer ik de komende dagen ook tot het examen + economie.
en elke dag duits teksten oefenen!

I'm gonna make it!

SUЯV|vΟR
Oud 10-05-2003, 22:51
AS Loki
AS Loki is offline
Weet niet, heb nog een week dus langer kan het niet duren. Ne + en valt weinig te leren denk ik. Alleen Latijn is heel erg veel Na, sk, wi is hetzelfde als de laatste SE's, dus ik hoop dat ik daarvan het meeste nog wel weet.
En bio is ook gewoon belachelijk veel, maar daar hebben we het meeste ook al van gehad.
Dus met een beetje mazzel heb ik alles op tijd wel af hoop ik denk ik
Oud 11-05-2003, 11:06
nightwish_assie
nightwish_assie is offline
Ik denk sk. 3 uur per dag, ongeveer 6 dagen.
Ik denk na. 4 uur per dag, ongeveer 10 dagen.

Natuurkunde is grootste klus!
Oud 11-05-2003, 11:42
Verwijderd
hangt van het vak af
wi/na/sk ongeveer een week per vak
ne/en is een beetje oefenen, dus samen een week ofzo
Oud 11-05-2003, 12:01
Verwijderd
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 09-05-2003 @ 12:21:
Samenvattingen...............blabla
.......Je kunt bv met zwart/blauw werken, dit werkt bij mij beter dan is het niet zo eentonig.
Succes!

heej goede tip met die verschillende kleuren! thanks misschien heb ik nog tijd om ff samenvatting te maken. anders leer ik gewoon uit 't boek.

Oud 11-05-2003, 12:08
Verwijderd
geschiedenis: boek 2 heb ik klaar in 2 dagen, vandaag met boek 1 begonnen...

biologie twee middagen

duits en nederlands samen 3 dagen

en eco moet nog
Oud 11-05-2003, 12:43
SuperSanne
SuperSanne is offline
bio: 5 dagen, wiskunde: 2 dagen nederlands: 3 dagen, engels: 0 dagen (ben goed in engels en teksten oefenen kan ik ook wel op de Startrek website). ben nu bezig met natuurkunde
Oud 11-05-2003, 12:54
_Moby_
_Moby_ is offline
pff, ik zag het even nie meer zitten toen ik dit allemaal zag! één week voor dit, één voor dat .... Ik ben gisteren pas begonnen met leren, 3,5 uur biologie geleerd, nu ken ik 1 van de drie boeken (het dikste).
Vrijdag heb ik dus mijn eerste examen, wat denken jullie? Ben ik nog te redden? Mijn SE-week is nu alweer een maand geleden geweest Op het CSE heb ik SK, Na, Bio, Wis, Ne, Eng, M&O.
Oud 11-05-2003, 12:58
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 11-05-2003 @ 13:54:
pff, ik zag het even nie meer zitten toen ik dit allemaal zag! één week voor dit, één voor dat .... Ik ben gisteren pas begonnen met leren, 3,5 uur biologie geleerd, nu ken ik 1 van de drie boeken (het dikste).
Vrijdag heb ik dus mijn eerste examen, wat denken jullie? Ben ik nog te redden? Mijn SE-week is nu alweer een maand geleden geweest Op het CSE heb ik SK, Na, Bio, Wis, Ne, Eng, M&O.
heb precies dezelfde vakken als jij, behalve M&O (had informatica, maar krijg daar geen examen van), ik begin morgen aan scheikunde en dan ben ik klaar. Als ik pas gisteren was beginnen had ik het nooit gehaald, maar misschien leer jij sneller dan ik (ter informatie: ik heb elke dag van 11 uur 's ochtends tot half 10 's avonds geleerd, behalve 9 mei, toen had ik kolderdag. verder lees ik het hele boek, niet alleen de samenvattingen, weet niet hoe jij het heb aangepakt natuurlijk)
Oud 11-05-2003, 13:02
_Moby_
_Moby_ is offline
ik denk dat ik maar ff het hoogste gebouw in Maastricht ga zoeken, om er daarna vanaf te springen, want nu zie ik 't echt nie meer zitten.
Enige voordeel wat ik nog heb is dat mijn laagste punt waarmee ik het examen mee in ga een 6,1 is
Oud 11-05-2003, 13:10
Blisss
Blisss is offline
Ik ben vrijdag begonnen, maar ik snap echt niet waarom ik het niet zou redden. Nou is het bij mij zo dat ik er goed voor sta, dus dat ik hele lage cijfers kan halen, ik hoef niet voor 9's te leren. Maar voor mij begint het maandag 19 mei met Nederlands en Economie 1,2; dinsdag GS, woensdag Engels; vrijdag AK; maandag; M&O; dinsdag WA (geloof ik ). Ik heb dus voor alle vakken nu nog 8 dagen en voor het laatste vak zelfs nog 16 dagen. Van Nederlands en Engels weet je hoeveel tijd het kost om voor te bereiden. Ik maak van allebei wel een heel examen de dag voor dat ik examen heb, zodat ik goed 'in de mood' ben. Verder leer ik nog van achteruit de examenbundel Engels wat basiswoorden die ik niet ken. Die vakken kosten dus niet echt veel tijd. Economie, Geschiedenis en Aardrijkskunde kosten natuurlijk wel veel tijd, maar daar heb ik dus nog minstens een week voor. Tussendoor leer ik nog wel wat Wiskunde en M&O, en dan heb ik vervolgens nog een lang weekend om die vakken nog een keer door te kijken. Tja, ik kijk er wel relaxed tegen aan .
Oud 12-05-2003, 08:57
rolandos
rolandos is offline
NL doe ik wel uur of 2-3 over in het weekend voor het examen
SK: 1 of 2 dagen
Eco-1: 1 dag
NA: 2 dagen
EN: Misschien half uurtje
Wi: 2 dagen

Lijkt misschien weinig maar ik leer ook echt de hele dag door.
Oud 12-05-2003, 09:04
KiMZz
KiMZz is offline
Ne-En-Fa: een oefenexamen maken = ong. twee uur voor alle vakken bij elkaar
Gs: 1 dag
Ec: 2 uurtjes
WA: 4 uur
Ak: 2 uurtjes
M&O: 2 uurtjes
Oud 12-05-2003, 14:59
miesjellu
miesjellu is offline
Ooh Jeetje.. ik ben echt erg hoor.. ik kan mezelf niet tot leren zetten, steeds heb ik 2 uurtjes geleerd en dan neem ik pauze en nu heb ik 'vakantie' dus slaap ik lekekr lang uit, wat dan ook weer tijd wegneemt.
Maar ik ben zo bang, wiskunde 2 dagen over gedaan, Geschiedenis ook 2 dagen.. En nu nog M&O, aardrijkskunde en economie (voor nederlands en engels heb ik denk ik geen tijd meer over hoor..) en dan leer ik alles en dan de laatste dagen alle belangrijke dingen goed leren.. ik heb geeneens tijd om te oefenen, ik ben ook naar mijn mening te laat begonnen met leren, maarja zo ben ik, alles uitstellen, en de computer en tv zijn veeel aantrekkelijker dan de leerboeken helaas
Oud 12-05-2003, 15:04
Verwijderd
jesus christ! zijn jullie superslim ofzo dat jullie allemaal zo snel leren? 2 dagen dit! 5 uurtjes dat!!!!

hmm ik ben echt een slowmotionkip !! ik ga maar snel verder
heb al 1 thema van bio geleerd. ben nu met 2 bezig (v/d 15 totaal hahaha heb tot vrijdag de tijd: examen begint om half 2)!!!
en ik leer echt wel lang achter elkaar! gaat alleen heel langzaam!!!! maar ja! moet maar 3.4 halen! lukt wel hoop ik!

daarna gs leren 3.2 halen. voor eco ook een 3.2
ak 3.9 (al geleerd)
du (moet nog oefenen moet minimaal 4.9 halen )
Oud 12-05-2003, 21:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Het totaal per vak zal wel 7 uur zijn, of iets meer. Voor de talen doe ik verder niks, alleen voor Nederlands kijk ik de bundel even door.
Advertentie

Regels voor berichten