Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2003, 10:35
NERD
NERD is offline
Ik geef niet vaak tips dus dit moet wel iets bijzonders zijn zullen we maar zeggen .

Ms. John Soda is een zijproject van een van de leden van The Notwist en maakt erg fijne electropop met een twist. Een aanrader voor liefhebbers van bijv. The Notwist, Stereolab, Portishead en Erlend Oye. En nu het hele goede nieuws: zaterdag 24 mei zijn ze voor slechts €7 te beluisteren (en te bekijken) in het Rotterdamse Rotown.

Meer info bij:

- Pitchfork Media (een erg fijne muzieksite bij de weg )

en

- allmusic guide

Laatst gewijzigd op 15-05-2003 om 20:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2003, 11:48
86dagreed
86dagreed is offline
ik zal het eens downen, een tip van Nerd moet ik wel even bij stilstaan
Oud 15-05-2003, 14:52
NERD
NERD is offline
En voor de mensen die te lui zijn om op de link van Rotown te klikken:

Ms. John Soda begon als een soloproject van Stefanie Böhm (toetsen bij Couch) maar werd later het ‘pop project’ van haar en Micha Acher (The Notwist, Tied & Tickled Trio en Village of Savoonga). Als je er een label op zou willen plakken, zou ‘Indietronics’ de plaat No P. or D. waarschijnlijk het beste omschrijven; hij rockt zonder te rocken. Net als de meeste poppareltjes kan je dit album met zo veel of zo weinig hersencellen beluisteren als je zelf wilt. Live wordt het duo versterkt door Thomas Geltinger op drums en Carl Oesterheld op percussie. Als het live optreden net zo’n prettige verrassing wordt als de plaat, dan wordt het een bijzondere avond! Labelgenoot Styrofoam zal Ms. John Soda deze avond voorafgaan. Op de laatste plaat I’m What’s There To Show Tha Something’s Missing van Antwerpenaar Arne van Petegem is hij van elektronicaproducer naar zingende elektronicaproducer geëvolueerd; verrassend en eigenzinnig!

Ik ben er ook net achtergekomen dat ik me in de prijs vergist heb. Het is zelfs nog goedkoper: €6,- Thuisblijven is volgens mij nog duurder
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten