Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 23:06
mariekegirl
mariekegirl is offline
ok, ik zit met een probleem.
ik vind een jongen 5 maanden al leuk, en we hebben af en toe seks enzo, dus het is beetje een sexrelatie, maar nu ben ik volgen smij beetje erg verliefd op hem geworden.
ik durf het niet tegen hem te vertellen, want ik ben bang dat hij zegt dat ie geen relatie wilt en dus dan ook geen sex meer.
maarja...ik kan ook niet verliefd op hem blijven en niks zeggen,
heeft iemand ideen wat ik moet doen? dus het hem zeggen of niet? en zo ja...hoe moet ik het hem zeggen?
alvast tthnx!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2003, 01:08
Dotcom
Dotcom is offline
Jij laat je gebruiken! Ik zou zeggen neem afstand van hem, hoe lekker die ook is en zoek een jongen die jou echt leuk vindt.

Het lijkt me overigens dat je een fake-user (jongen die zich voordoet als meisje) bent want volgens mij zijn meisjes niet zo, en als dat wel zo is moet ik ff wat meisjes-wetenschappen bijschaven.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 01:14
peaceflower
peaceflower is offline
Gewoon zeggen! Dat is het allerbeste, je moet toch weten waar je aan toe bent? En als hij niet wil, pech dan maar, kun je beter op zoek gaan naar iemand anders; een sexrelatie lijkt me echt helemaal niks! Maar ja, it's your own choice
Oud 14-05-2003, 07:43
Verwijderd
Citaat:
Dotcom schreef op 14-05-2003 @ 02:08:
Jij laat je gebruiken! Ik zou zeggen neem afstand van hem, hoe lekker die ook is en zoek een jongen die jou echt leuk vindt.

Het lijkt me overigens dat je een fake-user (jongen die zich voordoet als meisje) bent want volgens mij zijn meisjes niet zo, en als dat wel zo is moet ik ff wat meisjes-wetenschappen bijschaven.
of ie fake is of niet boeit me niet, maar jongens hebben toch wel vaak een meisje ervoor nodig om zo te denken dan toch? en dit te doen...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 08:18
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
mariekegirl schreef op 14-05-2003 @ 00:06:
ok, ik zit met een probleem.
ik vind een jongen 5 maanden al leuk, en we hebben af en toe seks enzo, dus het is beetje een sexrelatie, maar nu ben ik volgen smij beetje erg verliefd op hem geworden.
ik durf het niet tegen hem te vertellen, want ik ben bang dat hij zegt dat ie geen relatie wilt en dus dan ook geen sex meer.
maarja...ik kan ook niet verliefd op hem blijven en niks zeggen,
heeft iemand ideen wat ik moet doen? dus het hem zeggen of niet? en zo ja...hoe moet ik het hem zeggen?
alvast tthnx!
Ben benieuw hoe jij een sexrelatie omschrijft. Is het namelijk alleen af en toe dat jullie afspreken en sex hebben of is het meer een soort van gebonden iets vrijere relatie met sex.
Ik kan mij een beetje terug vinden in jou post moet ik zeggen. Maar voor jezelf moet je eerlijk tegen die jongen zijn en zeggen hoe het is gesteld met jou gevoel. Als het, wat je zelf denkt, zo is dat hij zegt dat hij geen relatie/sex meer wil, dat is dan jammer maar zeker beter voor jou. Ik zou het echt slecht van hem zelfs vinden als hij door zou gaan met waar jullie mee bezig zijn als hij weet wat jij voor hem voelt en het gewoon niet wederzijds is. Dan gebruikt hij je gewoon en dat is echt

Maarja.. gewoon eerlijk zijn en je ziet vanzelf hoe het uitpakt. PErsoonlijk vind ik dat als het niet wederzijds is je hem moet proberen helemaal los te laten en je komt vanzelf wel een leuke(re) jongen tegen...
Oud 14-05-2003, 08:29
Optima
Optima is offline
Citaat:
Jij laat je gebruiken! Ik zou zeggen neem afstand van hem, hoe want volgens mij zijn meisjes niet zo, en als dat wel zo is moet ik ff wat meisjes-wetenschappen bijschaven.
laat jij je nog maar eens onderrichten, vrouwen zijn geemancipeerder dan je denkt! ( ook op de mindere gebieden)
Oud 14-05-2003, 08:32
checko
checko is offline
vertel het hem gewoon...en wees maar niet bang..hij blijft echt wel sex willen hebben met je...welke jongen wil dat nou niet????en anders zijn er zat andere jongens die dat wel willen...sex bedoel ik...

PHP-code:
ik helaas niet..... 
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 08:36
Verwijderd
Wat is belangrijker voor je: dat je sex met hem kunt blijven hebben, met de mogelijkheid dat hij eigenlijk niet om je geeft of dat je kunt zeggen wat je voelt en erachter komt dat hij ook om je geeft of je eigenlijk alleen maar leuk vindt voor de sex?
Kom er eerlijk voor uit, als hij geen relatie wil, zou het wel kunnen dat hij nog wel sex wil, want zo gaat het nu eigenlijk ook tussen jullie (meen ik te begrijpen) en dan is het aan jezelf om te kijken of je verder wilt met alleen sex of dat je liever op zoek gaat naar een jongen die meer te bieden heeft.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 09:49
mariekegirl
mariekegirl is offline
Citaat:
Mutant schreef op 14-05-2003 @ 09:36:
Wat is belangrijker voor je: dat je sex met hem kunt blijven hebben, met de mogelijkheid dat hij eigenlijk niet om je geeft of dat je kunt zeggen wat je voelt en erachter komt dat hij ook om je geeft of je eigenlijk alleen maar leuk vindt voor de sex?
Kom er eerlijk voor uit, als hij geen relatie wil, zou het wel kunnen dat hij nog wel sex wil, want zo gaat het nu eigenlijk ook tussen jullie (meen ik te begrijpen) en dan is het aan jezelf om te kijken of je verder wilt met alleen sex of dat je liever op zoek gaat naar een jongen die meer te bieden heeft.
tja...ik vind de sex meth em gewoon lekker, et gebeurd niet zo heel vaak, maar als et gebeurd is het goed.
ik zie hem buiten die keren seks ook vaak, paar keer per week, en dan gaan we gewoon met elkaar om alsof er niet aan de hand is. in het begin was et bijna wel op een relatie uitgelopen, maar hij kon het (nog) niet omdat hij er niet aan toe was (wat ik begrijp!). hij zei toen dat ie me leuk en te gek vond enzo, maarja...nu ben ik weer verliefd op hem geworden en weet ook niet meer zo goed hoe ik me nu moet gedragen tegenover hem
iemand nog tips?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 10:40
wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:

Je moet zeker ff wat meisjes-wetenschappen bijschaven...

Meisjes zijn niet meer zo onschuldig tegenwoordig, tenminste ik niet...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 10:46
wiebenik
wiebenik is offline
Maar nu ff ontopic:

Als ik jou was zou ik het tegen hem zeggen, misschien zit hij wel met hetzelfde probleem. Zo niet, dan weet je wel waar je aan toe bent. Want op deze manier zit je jezelf alleen maar enorm dwars volgens mij.

Hoe je het zou kunnen zeggen?
Gewoon recht voor z'n rapen, dan heb je ook grootste kans op een duidelijk antwoord.
Zeg bijvoorbeeld: " Hoe denk jij erover om meer te hebben dan alleen sex, want ik ben hartstikke verliefd op je geworden."

Zoiets...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 10:56
Verwijderd
Citaat:

Dit is echt onzin ik ken meisjes genoeg die zich niet willen binden maar bijvoorbeeld wel al gewend zijn aan regelmatig sex en een sexrelatie beginnen!

het is misschien iets meer een taboe maar het komt heel vaak voor!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 11:10
Verwijderd
Citaat:

Je moet inderdaad je meisjes-wetenschappen bijschaven. Ten eerste kun je nooitNOOIT zeggen 'volgens mij zijn meisjes niet zo', want iedereen is verschillend. Ten tweede gebruikt ze hem nu net zo goed als hij haar gebruikt, dus dat lijkt met niet het probleem.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 16:09
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-05-2003 @ 12:10:
Ten tweede gebruikt ze hem nu net zo goed als hij haar gebruikt, dus dat lijkt met niet het probleem.
Hier ben ik het nou wel mee eens. MAar ik vind zodra hij weet dat ze helemaal verliefd op hem is en het bij hem niet zo is dat hij haar wel in enige zins gebruikt!
Oud 14-05-2003, 16:14
Loezzel
Loezzel is offline
Je moet het hem gewoon vertellen. Misschien vindt hij jou juist ook leuk, maar durft hij het ook niet te vertellen. Hij vindt je te gek, dus dat zit wel goed!
Oud 14-05-2003, 16:41
Verwijderd
Citaat:
gizmo schreef op 14-05-2003 @ 17:09:
Hier ben ik het nou wel mee eens. MAar ik vind zodra hij weet dat ze helemaal verliefd op hem is en het bij hem niet zo is dat hij haar wel in enige zins gebruikt!
Niet als zij daarmee instemt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten