Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan mij een beetje terug vinden in jou post moet ik zeggen. Maar voor jezelf moet je eerlijk tegen die jongen zijn en zeggen hoe het is gesteld met jou gevoel. Als het, wat je zelf denkt, zo is dat hij zegt dat hij geen relatie/sex meer wil, dat is dan jammer maar zeker beter voor jou. Ik zou het echt slecht van hem zelfs vinden als hij door zou gaan met waar jullie mee bezig zijn als hij weet wat jij voor hem voelt en het gewoon niet wederzijds is. Dan gebruikt hij je gewoon en dat is echt ![]() Maarja.. gewoon eerlijk zijn en je ziet vanzelf hoe het uitpakt. PErsoonlijk vind ik dat als het niet wederzijds is je hem moet proberen helemaal los te laten en je komt vanzelf wel een leuke(re) jongen tegen...
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat is belangrijker voor je: dat je sex met hem kunt blijven hebben, met de mogelijkheid dat hij eigenlijk niet om je geeft of dat je kunt zeggen wat je voelt en erachter komt dat hij ook om je geeft of je eigenlijk alleen maar leuk vindt voor de sex?
Kom er eerlijk voor uit, als hij geen relatie wil, zou het wel kunnen dat hij nog wel sex wil, want zo gaat het nu eigenlijk ook tussen jullie (meen ik te begrijpen) en dan is het aan jezelf om te kijken of je verder wilt met alleen sex of dat je liever op zoek gaat naar een jongen die meer te bieden heeft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zie hem buiten die keren seks ook vaak, paar keer per week, en dan gaan we gewoon met elkaar om alsof er niet aan de hand is. in het begin was et bijna wel op een relatie uitgelopen, maar hij kon het (nog) niet omdat hij er niet aan toe was (wat ik begrijp!). hij zei toen dat ie me leuk en te gek vond enzo, maarja...nu ben ik weer verliefd op hem geworden en weet ook niet meer zo goed hoe ik me nu moet gedragen tegenover hem iemand nog tips? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Meisjes zijn niet meer zo onschuldig tegenwoordig, tenminste ik niet... ![]() |
![]() |
|
Maar nu ff ontopic:
Als ik jou was zou ik het tegen hem zeggen, misschien zit hij wel met hetzelfde probleem. Zo niet, dan weet je wel waar je aan toe bent. Want op deze manier zit je jezelf alleen maar enorm dwars volgens mij. Hoe je het zou kunnen zeggen? Gewoon recht voor z'n rapen, dan heb je ook grootste kans op een duidelijk antwoord. Zeg bijvoorbeeld: " Hoe denk jij erover om meer te hebben dan alleen sex, want ik ben hartstikke verliefd op je geworden." Zoiets... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is misschien iets meer een taboe maar het komt heel vaak voor! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |