Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tsja, als je echt heel graag bij haar wil slapen. vaker dan 1 keer zou ik als ik jou was niet naar je vriendin toegaan als haar ouders naar rome zijn.
Je moet het vertrouwen dat ze in je hebben wel behouden natuurlijk. Ik denk dat je het best gewoon met haar ouders kan gaan praten. Mijn zus en haar vriend mochten eerst ook niet bij elkaar slapen.( niet op dezelfde kamer iig). Hij is toen met mijn ouders gaan praten en heeft gezegd dat hij nooit is zou doen wat zij niet wou/niet aan toe is, en mijn zus heeft ook gezegd dat ze geen nacht nodig hebben als ze sex zouden willen hebben. Mijn ouders vonden het vanaf dat moment wel goed vooral doordat ze serieus met die vriend hebben gepraat. Lijkt me op zich toch ook niet zo erg om met die ouders te gaan praten? Als je een beetje met ze op kan schieten natuurlijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
tsjaa ik zou is goed op de hoogte probren te komen wat nou precies de reden van haar ouders is. Laten we er van uit gaan dat het ze erom gaat dat ze niet willen dat hun dochter het al met haar vriendje doet. Opmerkingen als : om sex te hebben hoeven we niet bij elkaar te blijven slapen.. doen het altijd wel goed!
|
![]() |
ik zou het aan je vriendin vragen dat zij aan haar ouders vraagt om een duidelijke reden. misschien zijn ze gewoon voorzichtig, dat is kut maar kun je ziet kwalijk nemen.
Ook kun jij bijvoorbeeld als die ouders toch weg zijn stiekem bij haar gaan logeren als jullie het allebei willen, maar daar zitten risico's aan vast dus denk er goed over na, probeer wat uit haar ouders tekrijgen via je vriendin. ik vind jullie niet te jong dus ik snap het probleem ook niet , maar ja ouders ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb dit probleem nu ook met mijn pa maar op een iets andere manier.
zoals ik het zie, gaat het die ouders er juist om dat je niet mag omdat ze niet thuis zijn. voorh un is het een hele stap om iemand met een pielemans bij hun dochter te laten slapen en weetikveel wat te laten gebeuren (die ouders weten goed zat dat dat waarschijnlijjk toch wel gebeurtook al slapen jullie niet samen) Maar ooit moet er een eerste keer komen dat je daar slaapt en daar willendie ouders bij zijn, als een gevoel van controle. Jou meevragen en bij haar in de tent slapen, daarmee laten ze al zien dat het wel mogelijk is.. Die ouders hebben natuurlijk helemaal geen controle over wat er tussen jullie bedoelt, maar dat ze dan thuis zijn geeft ze het idee dat dat wel zo is..
||
![]() |
Citaat:
En als dat meisje een beetje redelijke ouders heeft vind ik dat je zoiets niet achter hun rug om moet doen, dan zou je het gewoon moeten zeggen en hopen dat het binnenkort wel mag. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
het vertrouwen van me ouders Fleur_kus | 11 | 15-12-2013 21:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Liefde & Relatie |
Bioscoop ThaBosaap | 43 | 22-02-2010 10:07 | |
Liefde & Relatie |
wat kan ik nu nog doen? zonnetje1985 | 15 | 03-12-2005 08:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Liefde & Relatie |
* Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( * U-NiQ | 16 | 03-02-2002 14:26 |