Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2003, 15:40
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik heb nou 4 maanden een vriendin, en nou hadden we eigenlijk bedacht dat als mijn examens erop zitten, dat ik dan bij haar zou slapen. Zij zou het aan haar ouders vragen (ze is 17 btw) en haar moeder zei dat ze er nog even diep over moest nadenken.

Vandaag kreeg mijn vriendin te horen dat haar ouders het er niet mee eens zijn en dat ze het een onprettig idee vinden. Verder zeikten ze nog over "privé" (slaat nergens op, dat weekend zijn ze naar Rome) en dat ze het een vreemd idee vonden.

Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik dit probleem moet aanpakken want ik voel me echt machteloos en ik wil echt heel graag dat we bij elkaar kunnen slapen.

BVD
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2003, 15:43
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
sjah.. ouders doen altijd moeilijk. Ik mag zelf ook nooit slapen bij mijn vriendje (als ik die heb). Het is misschien niet de leukste oplossing, maar ik zou het gewoon wel doen. Je bent 18 en zij is 17, leeftijd is dus niet het probleem, ik denk meer dat die ouders het niet zo leuk vinden dat hun dochtertje het doet met haar vriendje. maar daar zullen ze toch ooit aan moeten wennen..
Oud 18-05-2003, 15:59
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
ja precies, maar ik vraag me af hoelang dat duurt

en ze zijn ook nog eens hypocriet, want ik mag wel gewoon mee met ze op vakantie, en dan slapen we ook in 1 tentje
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 16:08
krista1988
krista1988 is offline
hoi,

haar ouders zijn toch weg?
ik vindt dat jullie oud genoeg zijn hoor!!
ik vindt het nergens op slaan dat je niet bij haar mag slapen.
ze zullen er toch eens gaan geloven dat jullie ook ouder worden.
ik zou gewoon wel daarheen gaan. ze zijn toch weg

groetjes krista
Oud 18-05-2003, 16:12
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Daar gaat het eigenlijk niet om, het gaat er meer om dat we na die eerste keer wel vaker bij elkaar willen slapen, maar dat dat niet kan omdat haar ouders dan wel thuis zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 20:04
krista1988
krista1988 is offline
eigenlijk moet zij gewoon aan haar ouders vragen waarom ze haar niet vertrouwen.. dan zeggen hun waarschijnlijk: ik vertrouw jou wel maar hem niet(jij dus)
maar vraag dan ook een duidelijke reden waarom jullie dan niet bij elkaar mgen slapen..

groetjes krista
Oud 19-05-2003, 15:12
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
volgens m'n vriendin vertrouwen ze me wel en mogen ze me ook heel graag, en dat zie ik persoonlijk ook, dus dat is het probleem niet.

maar iig bedankt
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 15:49
hajo
hajo is offline
Jah 4maanden lijkt natuurlijk lang, maar voor ouders... is t niks. Na een jaar doen ze zeker niet meer moeilijk, maar daar heb je geen zin in, dus moet je die ouders toch op een of andere vage manier heel duidelijk maken dat jullie een hele serieuse relatie hebben en dat je niet zomaar een jongen bent waarmee ze het bed in duikt (dus niet vriendje no.25, maar HET vriendje dat er over een jaar nog is).
Oud 19-05-2003, 16:09
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 18-05-2003 @ 16:40:
Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik dit probleem moet aanpakken want ik voel me echt machteloos en ik wil echt heel graag dat we bij elkaar kunnen slapen.
Ik ken het probleem maar al te goed want mijn vriendin (18) en ik (19) mogen van haar ouders ook niet bij elkaar slapen. Ik wil het waarschijnlijk net zo graag als jij, maar het enige wat je kan is wachten tot het wel mag. Misschien kan je vragen of je wel mag blijven slapen, maar dan in een andere kamer.

Als het echt niet mag dan kan je alleen maar wachten tot het uiteindelijk wel mag van haar ouders.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 14:28
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik begrijp het, maar haar ouders hebben me wel uitgenodigd om mee op vakantie te gaan. Hun in de caravan, mijn vriendin en ik in een tentje. Dat is dan eigenlijk het enige wat ik niet begrijp.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 14:43
confabulatie
confabulatie is offline
vraag dan eens waarom wel in een tentje en niet in 1 bed thuis?
beetje gek...
Oud 20-05-2003, 14:59
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
hebben we gevraagd...kregen we alleen geen duidelijk antwoord op (lees: zij heeft dat gevraagd, ik ga (nog) niet in discussie met haar ouders)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 15:28
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsja, als je echt heel graag bij haar wil slapen. vaker dan 1 keer zou ik als ik jou was niet naar je vriendin toegaan als haar ouders naar rome zijn.
Je moet het vertrouwen dat ze in je hebben wel behouden natuurlijk. Ik denk dat je het best gewoon met haar ouders kan gaan praten. Mijn zus en haar vriend mochten eerst ook niet bij elkaar slapen.( niet op dezelfde kamer iig). Hij is toen met mijn ouders gaan praten en heeft gezegd dat hij nooit is zou doen wat zij niet wou/niet aan toe is, en mijn zus heeft ook gezegd dat ze geen nacht nodig hebben als ze sex zouden willen hebben.
Mijn ouders vonden het vanaf dat moment wel goed vooral doordat ze serieus met die vriend hebben gepraat.
Lijkt me op zich toch ook niet zo erg om met die ouders te gaan praten? Als je een beetje met ze op kan schieten natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 15:52
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
tsjaa ik zou is goed op de hoogte probren te komen wat nou precies de reden van haar ouders is. Laten we er van uit gaan dat het ze erom gaat dat ze niet willen dat hun dochter het al met haar vriendje doet. Opmerkingen als : om sex te hebben hoeven we niet bij elkaar te blijven slapen.. doen het altijd wel goed!
Oud 20-05-2003, 16:19
RiCkY-bOy
RiCkY-bOy is offline
ik zou het aan je vriendin vragen dat zij aan haar ouders vraagt om een duidelijke reden. misschien zijn ze gewoon voorzichtig, dat is kut maar kun je ziet kwalijk nemen.
Ook kun jij bijvoorbeeld als die ouders toch weg zijn stiekem bij haar gaan logeren als jullie het allebei willen, maar daar zitten risico's aan vast dus denk er goed over na, probeer wat uit haar ouders tekrijgen via je vriendin. ik vind jullie niet te jong dus ik snap het probleem ook niet , maar ja ouders
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 14:46
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Ik heb dit probleem nu ook met mijn pa maar op een iets andere manier.

zoals ik het zie, gaat het die ouders er juist om dat je niet mag omdat ze niet thuis zijn.
voorh un is het een hele stap om iemand met een pielemans bij hun dochter te laten slapen en weetikveel wat te laten gebeuren (die ouders weten goed zat dat dat waarschijnlijjk toch wel gebeurtook al slapen jullie niet samen)

Maar ooit moet er een eerste keer komen dat je daar slaapt en daar willendie ouders bij zijn, als een gevoel van controle.
Jou meevragen en bij haar in de tent slapen, daarmee laten ze al zien dat het wel mogelijk is..
Die ouders hebben natuurlijk helemaal geen controle over wat er tussen jullie bedoelt, maar dat ze dan thuis zijn geeft ze het idee dat dat wel zo is..
Oud 21-05-2003, 14:54
Verwijderd
ze zijn toch weg?
dan kan je toch bij haar slapen?
en verder was er hiervoor nog een topic over en daar heb ik een paar keer uitgebreid op gereageerd..
succes
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 15:26
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-05-2003 @ 15:54:
ze zijn toch weg?
dan kan je toch bij haar slapen?
en verder was er hiervoor nog een topic over en daar heb ik een paar keer uitgebreid op gereageerd..
succes
Ja, maar hij wil vaker bij haar blijven slapen en niet alleen die ene keer dat haar ouders naar Rome zijn.
En als dat meisje een beetje redelijke ouders heeft vind ik dat je zoiets niet achter hun rug om moet doen, dan zou je het gewoon moeten zeggen en hopen dat het binnenkort wel mag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten