Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2003, 23:50
lucienvdmooren
lucienvdmooren is offline
Heb je of ben je wel eens betrapt. En hoe was dat. Vind het wel grappig om te weten heb het zelf ook wel eens meegemaakt. Alleen mijn vriendin vond het minder grappig dan mij. Kan ook komen dat het bij haar ouders was.
Oud 11-05-2003, 23:56
Thomas
Thomas is offline
Niet echt. Wel dat we ff snel moesten zijn ed. Maar echt betrapt ben ik nog nooit geweest, gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 10:01
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Eum, net na de seks kwam mn zusje mn kamer binnengerend.. Dat was op zich wel funny, alleen mn vriend kon het minder waarderen..
Maar zusje vond het niet echt erg ofzow.. Die kreeg een giebelbui..
Oud 12-05-2003, 10:56
alanis
alanis is offline
Vaak zat. Een keer sliep ik bij mijn vriend, en hij heeft geen slot op zijn deur. En zijn vader wist niet dat ik daar sliep. Dus hij kwam gewoon binnen lopen terwijl we net naakt op bed aan het bij komen was...*slik* Gelukkig ging hij meteen weer weg en heeft hij er nooit iets over gezegd...

Laatst nog door mijn moeder, ik dacht dat ze al sliep en vond het niet nodig om de deur op slot te doen. Maar ze bleek niet thuis te zijn, dus ook niet te slapen. Komt ze ook opeens mijn kamer binnenstormen. Gelukkig lagen we net onder de dekens, wat we eigenlijk nooit doen, maar toen hadden we het toevallig koud. Mijn moeder kon er wel om lachen en ik ook.

En een keer had ik die middag auditie gedaan voor de schoolmusical, toen die avond mijn vriendin aan de deur kwam om te vragen hoe het was gegaan. Juist toen ik in bed lag met mijn vriend. Gelukkig wel deur op slot, maar goed, ik moest zeggen: uhm...heb je even vijf minuutjes, en kom maar niet binnen! Ze wist niet wat ze hoorde en kon er niet over uit dat we gewoon aan het sexen waren terwijl mijn moeder in de kamer naast mij zat (de woonkamer, ik slaap op begane grond). Altijd eerst een schaammoment, maar later kan ik er wel om lachen hoor!
Oud 12-05-2003, 18:40
Soof18
Soof18 is offline
Dat was wel errug vaak
Oud 12-05-2003, 18:50
snarl
snarl is offline
hihi, ik gelukkig nog nooit . maar dat komt vast nog wel..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:54
Verwijderd
nou, ik eigenlijk nog nooit, want ik ben daar als de dood voor. Ik snap niet dat sommige mensen dat niet erg vinden - ik zou me doodschamen!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:10
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Nooit echt betrapt. Ik heb een slot op me slaapkamer deur die regelmatig ook gebruikt word

Ik heb wel 's gehad dat we 'bezig waren' en dat m'n broertje wel ff kwam vragen of ie m'n sportschoenen mocht lenen. Dus zo gewoon mogelijk geantwoord: "Ja joh, neem maar mee!"

Wat nog leuker was:
was bij mijn vriendin thuis: NET voordat mijn vriendin klaar zou komen, riep haar moeder van beneden. Moest ze eerst ff antwoord geven. Die 'timing' was zo leuk. Ik heb me kapotgelachen. Me vriendin kon het wat minder waarderen...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:12
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Ben nooit betrapt... maar wel gestoord... ware me vriend en ik een beetje aant aanklooie... gaat de bel... komt dr een vriend van hem inene bij um slape doet ie wel es vaker... vet kut toen ie sliep zijn we gewoon een beetje doorgaan met kutte
Oud 12-05-2003, 20:02
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
1 keer door het broertje van me vriendin... we zeiden nog zo niet binnekomen maar eigenwijs he... daarna ging hij er vrij snel van door....

verder ook altijd van die stoor dingen
dan roept mijn ma weer o.i.d.
en dan geef ik een kwade reactie terug...
zei ze laatst : "waarom ben je toch altijd zo boos als kim hier is"?

tjah...geef daar maar is antwoord op
Oud 12-05-2003, 20:06
Orpa
Orpa is offline
Paar dagen geleden lagen we op bed een beetje te zoenen knuffelen (nou ja, met zijn gezicht tussen mijn borsten). In een keer klop klop. Hij wat is er, denkende dat het broertje dan wel buiten blijft. Doe broertje deur open..... Schaam

Broertje zit bij mij is de klas.............. Dubbel schaam

Broertje: Sander mag ik ff, eh wat, ga maar door, lacht, doet deur dicht.......................... En ik kom niet meer bij van het lachen
Oud 12-05-2003, 21:34
Mark
Mark is offline
Citaat:
Orpa schreef op 12-05-2003 @ 21:06:
Paar dagen geleden lagen we op bed een beetje te zoenen knuffelen (nou ja, met zijn gezicht tussen mijn borsten). In een keer klop klop. Hij wat is er, denkende dat het broertje dan wel buiten blijft. Doe broertje deur open..... Schaam

Broertje zit bij mij is de klas.............. Dubbel schaam

Broertje: Sander mag ik ff, eh wat, ga maar door, lacht, doet deur dicht.......................... En ik kom niet meer bij van het lachen
omg, ik lig hier ook dubbel. Wat zei ie de volgende dag op school?! Lekkere borsten heb je schat!

Mark (die geen broertjes of zusjes heeft)
Oud 12-05-2003, 21:49
underthabridge
underthabridge is offline
Ik een keer toen we gewoon wat aan het aanklooien waren op de bank in de woonkamer bij haar thuis. Zij dacht dat haar moeder nog nie thuis zo komen, horen we opeens de sleutel in het slot. Toen maar snel alle kledingstukken weer op hun plaats en der haar weer netjes.

En ook een keer toen lagen we net op haar bed, ik met mijn hand op 'een plek waar die niet hoorde'. Hoor ik haar broertje naar boven komen, dus snel ander houding, hand weer terug. 2 seconden later doetie open,.. kijkt, grijnst, zegt: ow,.. daag. Doet deur dicht en begint verschrikkelijk te lachen.

Konden we allebei wel om lachen, en daarna bij het afscheid nemen, gingen hij en een vriendje van hem heel quasi onschuldig in de buurt staan voetballen, dus toen maar een heel onschuldig kusje op der wang gegeven. Ben nog nooit verder gegaan dan handwerk, dus ook nog nooit echt betrapt, maar weet wel dat ik iets ga verzinnen ter compensatie van het gebrek aan een slot op mijn deur.
Oud 12-05-2003, 22:01
jos-fan
jos-fan is offline
Echt betrapt niet, maar het is wel eens voorgekomen dat haar moeder klopt, waarna ze meestal ook meteen de deur open doet, ipv dat ze ons de tijd geeft om te stoppen of ons te bedekken. Dus ik heb een keer in een reflex achter een kast moeten duiken. Dat was errug grappig, alleen kregen we toen de opmerking: Doe het eens wat rustiger... Je wordt alleen maar moe zo... (duh...)

Verder wel eens dat we onder de dekens lagen en nog wat aan het nastrelen waren in onze blote kont, waarbij die moeder dan ook binnen komt.

Bij mij thuis laten ze ons gelukkig wat meer met rust, ze komen niet naar mijn kamer, maar ik slaap dan ook op zolder...
Oud 12-05-2003, 22:26
Des
Des is offline
Haha ja bij mijn exvriend lagen we onder de dekens 'het gezellig te hebben', komt zijn vader binnen. Hij ging dan ook gelijk weer weg met een grijns op zijn gezicht. Toen mijn vriend later die avond (ik was al weg) tegen zijn vader zei, iets in de trant van 'erg he voor al die kinderen die daar zijn omgekomen' (bij het nieuws) zei zijn vader: "ach joh, jullie hebben er net weer een verwekt".

En ik ben inderdad een keer heel erg betrapt bij mijn huidige vriend. We waren het dus ook echt aan het doen en hadden niet in de gaten dat zijn moeder naar boven kwam en ons even 'een kopje thee kwam brengen'. Geen dekens of wat dan ook. Echt zoooooo verschrikkelijk! Dat wil je niet meemaken. Ik durfde niet meer naar beneden en heb nog twee uur boven gezeten 'nee ik ga niet naar beneden, ik ga niet!'.
Toen ik uiteindelijk toch beneden kwam zei ze "goh hadden jullie niet kunnen vertellen dat het zwembad al dicht is, ik wilde vanmiddag gaan zwemmen'. Haha
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 22:30
Jouw_Duiveltje
Citaat:
Des schreef op 12-05-2003 @ 23:26:
Haha ja bij mijn exvriend lagen we onder de dekens 'het gezellig te hebben', komt zijn vader binnen. Hij ging dan ook gelijk weer weg met een grijns op zijn gezicht. Toen mijn vriend later die avond (ik was al weg) tegen zijn vader zei, iets in de trant van 'erg he voor al die kinderen die daar zijn omgekomen' (bij het nieuws) zei zijn vader: "ach joh, jullie hebben er net weer een verwekt".

En ik ben inderdad een keer heel erg betrapt bij mijn huidige vriend. We waren het dus ook echt aan het doen en hadden niet in de gaten dat zijn moeder naar boven kwam en ons even 'een kopje thee kwam brengen'. Geen dekens of wat dan ook. Echt zoooooo verschrikkelijk! Dat wil je niet meemaken. Ik durfde niet meer naar beneden en heb nog twee uur boven gezeten 'nee ik ga niet naar beneden, ik ga niet!'.
Toen ik uiteindelijk toch beneden kwam zei ze "goh hadden jullie niet kunnen vertellen dat het zwembad al dicht is, ik wilde vanmiddag gaan zwemmen'. Haha
dan zou ik me ook wel aardig dood schamen... mijn pa zou zulk soort geintjes ook kunnen flikken

gelukkig weten ze dat ze met hun fikken van mijn deur afblijven *grom* of er nou iemand binnen is of niet... jaja goed geregeld
Oud 12-05-2003, 22:32
Des
Des is offline
Ja bij mijn vader en stiefmoeder thuis weten ze dat ook, maar bij zijn ouders of mijn opa en oma weten ze dat nog niet helemaal geloof ik. Hoewel schoonmoederlief sindsdien wel netjes klopt enzo
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 22:38
Jouw_Duiveltje
Citaat:
Des schreef op 12-05-2003 @ 23:32:
Ja bij mijn vader en stiefmoeder thuis weten ze dat ook, maar bij zijn ouders of mijn opa en oma weten ze dat nog niet helemaal geloof ik. Hoewel schoonmoederlief sindsdien wel netjes klopt enzo

had nog nooit zo'n stevige vrijpartij gezien waarschijnlijk die vraagt zich nu af waarom ze geen 18 meer is hahaha
Oud 12-05-2003, 22:41
Des
Des is offline
Ja stevig kan je wel zeggen ja. Het is echt zo'n vrouw om te denken 'nu is mijn zoon eindelijk een grote knul' ofzo... echt heel erg
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 23:06
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Des schreef op 12-05-2003 @ 23:32:
Doe je t dan ook bij je opa en oma? Dat zou ik dus echt nie durven!! Niet dat wij ooit samen bij een van de opa's of oma's zijn magoed..
Oud 12-05-2003, 23:12
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 12-05-2003 @ 19:54:
nou, ik eigenlijk nog nooit, want ik ben daar als de dood voor. Ik snap niet dat sommige mensen dat niet erg vinden - ik zou me doodschamen!
Gewoon neuken..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 23:17
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 12-05-2003 @ 19:54:
Mjah bij mijn moeder of zijn ouders vind ik t nie zo'n probleem, die zijn ook jong geweest en hebben de tijd van de sex maar dan niet voor de voortplanting ook meegekregen dus ja... En denk je echt dat je ouders zelf niks doen?
Zoals mijn eerdere post vind ik t wel erg als ik zou worden betrapt door een van onze grootouders, die hebben immers die tijd van de sex maar dan niet voor de voortplanting niet meekregen en ik zou me doodschamen wanneer ze ons zouden betrappen... Bovendien zie ik mijn weduwe-oma er niet echt voor aan om nog dingen te doen op dat gebied...
Oud 13-05-2003, 06:13
Des
Des is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 13-05-2003 @ 00:06:
Doe je t dan ook bij je opa en oma? Dat zou ik dus echt nie durven!! Niet dat wij ooit samen bij een van de opa's of oma's zijn magoed..
Ik woon bij mijn opa en oma dus tsja, soms blijft hij wel eens slapen... Nou moet ik er wel bij zeggen dat hij niet vaak hier slaapt want ja op zich is dat best gek ja Ik slaap meestal daar.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 07:43
xearo
xearo is offline
1x bij me vriendin snachts om 2uur. we dachten dat der zus al sliep. komt ze opeens de kamer binnenlopen. zegt ze, ik heb al een tijdje aan de deur. ze keek op de grond en zag ze allemaal kleren liggen. begonnen ze als een gek aan de deken te trekken. zegt ze: bah vieswijf, waarom hebben jullie geen kleren aan. die zus van der is evenoud, en opeens keken der vriendinnen me de volgende dag anders aan
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 08:05
Jouw_Duiveltje
Citaat:
xearo schreef op 13-05-2003 @ 08:43:
1x bij me vriendin snachts om 2uur. we dachten dat der zus al sliep. komt ze opeens de kamer binnenlopen. zegt ze, ik heb al een tijdje aan de deur. ze keek op de grond en zag ze allemaal kleren liggen. begonnen ze als een gek aan de deken te trekken. zegt ze: bah vieswijf, waarom hebben jullie geen kleren aan. die zus van der is evenoud, en opeens keken der vriendinnen me de volgende dag anders aan

vies wijf?? had ze zelf een tekort ofzo ??

:/
Oud 13-05-2003, 08:24
Verwijderd
Nope, nooit. Mijn ouders en zus komen mijn kamer niet in als mijn vriend er is, en zijn ouders en broers komen zijn kamers niet in als ik er ben.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 08:37
CryptapiX
CryptapiX is offline
ik vind betrapt altijd zon fout woord
komt bij mij zo over van, ik mag geen sex hebben, heb het stiekem gedaan en me ouders hebben dat gezien

ontopic:
gelukkig nog niet meegemaakt
Oud 13-05-2003, 10:54
ABrules
ABrules is offline
mmmz, bij dr in de woonkamer... opeens slaat de voordeur dicht... geloof niet dat ik eerder zo snel was...

later... stonden we op een afgelegen garagepleintje... euh... " iets" te doen en toen kwam er een auto aangereden... om de hoek... we keken recht in de koplampen... hehehe... was wel dolletjes...
Oud 13-05-2003, 13:04
Gwinnie
Gwinnie is offline
tja.. was bij mn (toenmalige) vriend en ze waren bezig met verbouwing. hij had net een nieuwe kamer en een tijdelijke deur, zonder slot...

dus wij lagen op zijn bed, vrij naakt te zijn komt ineens zijn zusje binnen... (haar kleren lagen op zijn kamer i.v.m. verbouwing)
ze komt binnen, loopt door, trapt mn bh nog aan de kant.
pakt dr pyama en geeft mij en hem een zoen 'weltrusten!'
en loopt zo weer weg.

dat was zooo vaag en zoo lachwekkend. gelukkig had ik deken over me heen getrokken, vriend lag half naakt met zn kont naar de deur toe. haha
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 13:14
Rick21
Rick21 is offline
Dezeverhalen hier zijn wel lachen voor degenen die het lezen, voor wie het meemaakt zal het vast wat minder zijn op het moment zelf...

Voor degenen die ff willen lachen mijn twee foutjes:

1) Toen ik samen met mn ex in bad lag en wij dachten dat we de deur welop slot hadden gedaan (niet dus) en opeens dr vriendin naar de wc wou gaan. Ze keek ons aan en draaide zich verschrikt om.

2) Op vakantie paar jaar geleden toen ik met meid savonds mee ging naar haar appartement. Zij sliep daar met nog 5 vriendinnen maar die stonden toen nog in de kroeg. Wij waren al aardig bezig en omdat het bloed heet was lag er dus ook niks over ons heen of een laken in de buurt. Komen haar vriendinnen binnen stappen en zat zij net bovenop. Die meiden waren ook niet nuchter meer en liggen dubbel van het lachen. Ik schaam mij dood maar die meid vond het niet zo heel erg omdat zij die week al twee anderen had betrapt. Nadat er een vage foto was gemaaktmochten we even naar de badkamer om ''het af te maken''

Achteraf wel lachen maar op het moment zelf niet echt!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
tja...? schreef op 13-05-2003 @ 00:12:
Gewoon neuken..

Dat lukt wel hoor, ik zorg er gewoon voor dat ik niet betrapt word.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:19
Jouw_Duiveltje
Citaat:
ABrules schreef op 13-05-2003 @ 11:54:
mmmz, bij dr in de woonkamer... opeens slaat de voordeur dicht... geloof niet dat ik eerder zo snel was...

later... stonden we op een afgelegen garagepleintje... euh... " iets" te doen en toen kwam er een auto aangereden... om de hoek... we keken recht in de koplampen... hehehe... was wel dolletjes...

offtopic: leuke avatar van kenshin ^_^
Oud 13-05-2003, 14:26
Gwinnie
Gwinnie is offline
owh. ik las dat badverhaal en er schiet me weer wat te binnen. (lees ff mn post hier 3 of 4 boven ofzo)
ik was met hem in bad geweest en toen we er net uit waren kwam zn zusje (is ze weer..) thuis.
en t stomme is, ze loopt regelrecht naar de badkamer toe en kijkt in de wasmand. 'haha ik zie 3 handdoeken! jullie hebben samen in bad gezeten!'
later toen wij weggingen, liepen naar scooter toe langs het speeltuintje waar zij zat met vriendinnetjes zaten ze ons allemaal giegelend aan te kijken...
dan weet je egt niet waar je moet kijken!

en zijnbeste vriend kwam altijd via de achterdeur binnen. die heeft in totaal geloof ik wel 20 keer voor de slaapkamerdeur staan w8en tot hij binnen mocht komen . ook genant hoor..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:37
3Doentje
3Doentje is offline
2 weken geleden lag ik film te kijken op mijn kamer samen met vriendin lief. waren we een beetje aan het fozen, komt mijn zusje binnen: ey (naam vriendin). ik meteen : opzodemieteren. zusje: maar ik wil hel ff wat aan ... vragen. Ik: kan straks wel, doeg. En ze is gelukkig weggegaan. verder nog nooit betrapt. wel heel vaakdat we bij haar in de huiskamer aan het fozen zijn en er iemand binnen komt, maar dan hebben we nog genoeg tij om weer heel ff netjes te gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:50
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik ben weleens betrapt toen ik flink met mijn toenmalige vriend tekeer ging in de thermaalbaden. Toen stond daar ineens de boze badmevrouw, en het avontuur was voorbij.

We waren ook een keer buiten, achter één of ander huisje, allebei de broek naar beneden, ik stond al voorovergebukt, en toen kwam er plots een wandelend echtpaar de hoek om...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 16:03
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 13-05-2003 @ 15:19:
offtopic: leuke avatar van kenshin ^_^
offtopic: ja, een hoop gedoe gehad met knippen en klein en groot maken, maar het is gelukt
Oud 13-05-2003, 21:07
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 12-05-2003 @ 21:02:
1 keer door het broertje van me vriendin... we zeiden nog zo niet binnekomen maar eigenwijs he... daarna ging hij er vrij snel van door....

verder ook altijd van die stoor dingen
dan roept mijn ma weer o.i.d.
en dan geef ik een kwade reactie terug...
zei ze laatst : "waarom ben je toch altijd zo boos als kim hier is"?

tjah...geef daar maar is antwoord op
kijk,
gewoon zeggen: 'beste ouders, als <naam vriend(in)> hier is, heb ik liever niet dat jullie me voor triviale dingen storen. bij voorbaat dank'.
probleem opgelost
Oud 13-05-2003, 21:42
Verwijderd
Citaat:
xearo schreef op 13-05-2003 @ 08:43:
snap t verhaal niet echt.
het was 2 uur 's nachts.. en toen sliep je bij je vriendin en toen zei die zus van haar iets en kwam binnen en ging aan de deken trekken?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 07:38
checko
checko is offline
ben wel eens betrapt door vrienden...maar dat is op vakantie niet meer dan logisch op een kamer voor 4 personen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 08:09
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
rysdigital schreef op 13-05-2003 @ 22:07:
kijk,
gewoon zeggen: 'beste ouders, als <naam vriend(in)> hier is, heb ik liever niet dat jullie me voor triviale dingen storen. bij voorbaat dank'.
probleem opgelost
Hehe, makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kom daar bijna elke dag en ze gaan er neem ik aan niet van uit dat wij elke dag niet kunnen/willen worden gestoord. Wat ook niet zo is overigens. Maar hoe weten die ouders nou wanneer wij bezig zijn en wanneer niet? Laat ze lekker roepen, antwoorden we wel dat we er zo aan komen...
Oud 14-05-2003, 08:13
Jouw_Duiveltje
Citaat:
rysdigital schreef op 13-05-2003 @ 22:07:
kijk,
probleem opgelost
tjah maar net wat mijn vriendin zegt...soms willen we wel en soms niet gestoord worden en haar broertjes hebben er sowieso schijt aan maja...das hun probleem ik geef er geen flikker om als broertjes/zusjes het zien das minder voor lul, ouders vind ik minder leuk

Regels voor berichten