![]() |
|
Ik een keer toen we gewoon wat aan het aanklooien waren op de bank in de woonkamer bij haar thuis. Zij dacht dat haar moeder nog nie thuis zo komen, horen we opeens de sleutel in het slot. Toen maar snel alle kledingstukken weer op hun plaats en der haar weer netjes.
![]() ![]() En ook een keer toen lagen we net op haar bed, ik met mijn hand op 'een plek waar die niet hoorde'. ![]() ![]() Konden we allebei wel om lachen, en daarna bij het afscheid nemen, gingen hij en een vriendje van hem heel quasi onschuldig in de buurt staan voetballen, dus toen maar een heel onschuldig kusje op der wang gegeven. Ben nog nooit verder gegaan dan handwerk, dus ook nog nooit echt betrapt, maar weet wel dat ik iets ga verzinnen ter compensatie van het gebrek aan een slot op mijn deur. ![]() ![]()
|
Echt betrapt niet, maar het is wel eens voorgekomen dat haar moeder klopt, waarna ze meestal ook meteen de deur open doet, ipv dat ze ons de tijd geeft om te stoppen of ons te bedekken. Dus ik heb een keer in een reflex achter een kast moeten duiken. Dat was errug grappig, alleen kregen we toen de opmerking: Doe het eens wat rustiger... Je wordt alleen maar moe zo... (duh...)
Verder wel eens dat we onder de dekens lagen en nog wat aan het nastrelen waren in onze blote kont, waarbij die moeder dan ook binnen komt. Bij mij thuis laten ze ons gelukkig wat meer met rust, ze komen niet naar mijn kamer, maar ik slaap dan ook op zolder...
|
![]() |
Haha ja bij mijn exvriend lagen we onder de dekens 'het gezellig te hebben', komt zijn vader binnen. Hij ging dan ook gelijk weer weg met een grijns op zijn gezicht. Toen mijn vriend later die avond (ik was al weg) tegen zijn vader zei, iets in de trant van 'erg he voor al die kinderen die daar zijn omgekomen' (bij het nieuws) zei zijn vader: "ach joh, jullie hebben er net weer een verwekt".
![]() En ik ben inderdad een keer heel erg betrapt bij mijn huidige vriend. We waren het dus ook echt aan het doen en hadden niet in de gaten dat zijn moeder naar boven kwam en ons even 'een kopje thee kwam brengen'. Geen dekens of wat dan ook. ![]() Toen ik uiteindelijk toch beneden kwam zei ze "goh hadden jullie niet kunnen vertellen dat het zwembad al dicht is, ik wilde vanmiddag gaan zwemmen'. Haha ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() gelukkig weten ze dat ze met hun fikken van mijn deur afblijven *grom* of er nou iemand binnen is of niet... jaja goed geregeld ![]()
||
Citaat:
had nog nooit zo'n stevige vrijpartij gezien waarschijnlijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zoals mijn eerdere post vind ik t wel erg als ik zou worden betrapt door een van onze grootouders, die hebben immers die tijd van de sex maar dan niet voor de voortplanting niet meekregen en ik zou me doodschamen wanneer ze ons zouden betrappen... Bovendien zie ik mijn weduwe-oma er niet echt voor aan om nog dingen te doen op dat gebied... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
1x bij me vriendin snachts om 2uur. we dachten dat der zus al sliep. komt ze opeens de kamer binnenlopen. zegt ze, ik heb al een tijdje aan de deur. ze keek op de grond en zag ze allemaal kleren liggen. begonnen ze als een gek aan de deken te trekken. zegt ze: bah vieswijf, waarom hebben jullie geen kleren aan. die zus van der is evenoud, en opeens keken der vriendinnen me de volgende dag anders aan
![]() |
![]() |
||
Citaat:
vies wijf?? had ze zelf een tekort ofzo ?? :/
|
mmmz, bij dr in de woonkamer... opeens slaat de voordeur dicht... geloof niet dat ik eerder zo snel was...
later... stonden we op een afgelegen garagepleintje... euh... " iets" te doen en toen kwam er een auto aangereden... om de hoek... we keken recht in de koplampen... ![]()
|
tja.. was bij mn (toenmalige) vriend en ze waren bezig met verbouwing. hij had net een nieuwe kamer en een tijdelijke deur, zonder slot...
dus wij lagen op zijn bed, vrij naakt te zijn komt ineens zijn zusje binnen... (haar kleren lagen op zijn kamer i.v.m. verbouwing) ze komt binnen, loopt door, trapt mn bh nog aan de kant. pakt dr pyama en geeft mij en hem een zoen 'weltrusten!' en loopt zo weer weg. dat was zooo vaag en zoo lachwekkend. gelukkig had ik deken over me heen getrokken, vriend lag half naakt met zn kont naar de deur toe. haha |
![]() |
|
![]() |
Dezeverhalen hier zijn wel lachen voor degenen die het lezen, voor wie het meemaakt zal het vast wat minder zijn op het moment zelf...
Voor degenen die ff willen lachen mijn twee foutjes: 1) Toen ik samen met mn ex in bad lag en wij dachten dat we de deur welop slot hadden gedaan (niet dus) en opeens dr vriendin naar de wc wou gaan. Ze keek ons aan en draaide zich verschrikt om. 2) Op vakantie paar jaar geleden toen ik met meid savonds mee ging naar haar appartement. Zij sliep daar met nog 5 vriendinnen maar die stonden toen nog in de kroeg. Wij waren al aardig bezig en omdat het bloed heet was lag er dus ook niks over ons heen of een laken in de buurt. Komen haar vriendinnen binnen stappen en zat zij net bovenop. Die meiden waren ook niet nuchter meer en liggen dubbel van het lachen. Ik schaam mij dood maar die meid vond het niet zo heel erg omdat zij die week al twee anderen had betrapt. Nadat er een vage foto was gemaaktmochten we even naar de badkamer om ''het af te maken'' Achteraf wel lachen maar op het moment zelf niet echt! |
![]() |
||
Citaat:
offtopic: leuke avatar van kenshin ^_^
|
owh. ik las dat badverhaal en er schiet me weer wat te binnen. (lees ff mn post hier 3 of 4 boven ofzo)
ik was met hem in bad geweest en toen we er net uit waren kwam zn zusje (is ze weer..) thuis. en t stomme is, ze loopt regelrecht naar de badkamer toe en kijkt in de wasmand. 'haha ik zie 3 handdoeken! jullie hebben samen in bad gezeten!' later toen wij weggingen, liepen naar scooter toe langs het speeltuintje waar zij zat met vriendinnetjes zaten ze ons allemaal giegelend aan te kijken... dan weet je egt niet waar je moet kijken! en zijnbeste vriend kwam altijd via de achterdeur binnen. die heeft in totaal geloof ik wel 20 keer voor de slaapkamerdeur staan w8en tot hij binnen mocht komen . ook genant hoor.. |
![]() |
|
![]() |
2 weken geleden lag ik film te kijken op mijn kamer samen met vriendin lief. waren we een beetje aan het fozen, komt mijn zusje binnen: ey (naam vriendin). ik meteen :
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben weleens betrapt toen ik flink met mijn toenmalige vriend tekeer ging in de thermaalbaden. Toen stond daar ineens de boze badmevrouw, en het avontuur was voorbij.
![]() We waren ook een keer buiten, achter één of ander huisje, allebei de broek naar beneden, ik stond al voorovergebukt, en toen kwam er plots een wandelend echtpaar de hoek om... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
gewoon zeggen: 'beste ouders, als <naam vriend(in)> hier is, heb ik liever niet dat jullie me voor triviale dingen storen. bij voorbaat dank'. ![]() probleem opgelost
||
Verwijderd
|
Citaat:
het was 2 uur 's nachts.. en toen sliep je bij je vriendin en toen zei die zus van haar iets en kwam binnen en ging aan de deken trekken? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
betrapt op spiekbrief S.E priceless | 75 | 27-12-2004 13:19 | |