Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij zegt dat hij niet zonder jou kan leven, dat geeft aan dat hij heel veel om je geeft en je dus absoluut niet kwijt wilt.
Maar als niet aan jezelf denk wordt je daar ook niet gelukkig van en zal jullie relatie uiteindelijk stuk lopen omdat je diep in je hart met iemand anders wil zijn. Je bent misschien niet verliefd op die persoon maar je beweerd wel dat je liever met hem je toekomst wil delen dan met je vriend. Misschien klinkt het een beetje lullig, maar hoe sneller uitgemaakt hoe beter. Anders blijf je ook zo met dat rotgevoel zitten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uitmaken; je moet er goed over na denken. Anders krijg je zo'n effect van het is uit, maar morgen weer aan. Je moet er dus wel zeker achter staan.
Daarnaast is het niet gewoon even een tijdelijk iets wat je denkt? Of is het echt de hele tijd door? Want volgens mij twijfelt iedereen wel eens, af en toe. En eraan werken; tsjaa... ik vraag me af of dat wel werkt? Maar het zou wel kunnen, anders zie je hem gewoon een tijdje niet en kijken wat voor effect dat op jou heeft, of je je daar lekker bij voelt of juist niet. Sterkte! |
![]() |
|
![]() |
nou om het maar even niet over allerlei 'achter de handjes' en lekker jongens te hebben aangezien het daar niet echt om gaat maar meer om de vraag of je het uit moet maken of niet zal ik daar maar op in gaan.
![]() Op zich is het gewoon realistisch om in te zien dat je waarschijnlijk niet je hele leven met degene samenblijft waar je in je tienerjaren (of erna) verkering mee hebt. Ik vind dit echter niet een reden om het uit te maken, ik denk bij mijn vriend niet dat we geen toekomst hebben maarja of ik mn hele leven bij hem zal blijven is nu nog niet echt aan de orde lijkt me. Ik heb inmiddels ongeveer 10 maanden wat met hem en ik heb ook wel eens dat ik denk dat het niet goed gaat. Nouja dan na een tijdje erover denken en ermee zitten dan praten we met elkaar en dan realiseren we ons dat we toch wel stapelgek op elkaar zijn en dan is ut weer goed. Het klinkt nu heel simpel en als de normaalste zaak van de wereld maar er heeft maar 2x iets niet goed gezeten, zodat we er echt over moesten praten. Voor de rest gewoon praten we natuurlijk wel maja, je snapt het wel denk ik ![]() Praten kan nooit kwaad lijkt me! ![]()
|
Verwijderd
|
ik weet niet hoe oud je bent, maar zoals mijn moeder altijd zegt: je bent jong en er zijn genoeg andere vissen in de sloot OF er zijn meer jongens dan kerken...
als je van mijn leeftjd bent vind ik dat je gewoon lol moet maken, en als het je heel veel moeite kost allemaal dan moeten jullie je eigen weg gaan. ik zeg dit wel zo makkelijk , maar het lijkt mij ook moeilijk, maar als je nog wel veel om hem geeft kan je bevoorbeeld afspreken met jezelf dat je hem bv maar 2 of 3 keer in de week ziet, dan blijft het toch spannend, als je het dan nog niet meer leuk vind, heb je het erover en kom je tot de conclusie of je nog verder wil of niet... maar om op je 17de (nogmaals ik weet niet hoe oud je bent) al voor een relatie te moeten vechten vind ik zonde, want de kans dat je met deze oud word is mega klein... nu ik je naam zie, sunshine1982, kan ik wel bedenken hoe oud je bent, maar kijk maar wat je met mn ding doet... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Help, van VWO4 naar HAVO4?? mirjam1997 | 61 | 06-10-2012 18:59 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |