Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dat kan inderdaad heel bezitterig overkomen en benauwend werken. Het probleem is alleen dat die andere persoon dat vaak niet ziet, die is immers verliefd en wil het liefst zoveel mogelijk bij jou zijn. Als jij dus zegt dat je niet wilt dat ze jou zo vaak belt, bestaat de kans dat ze dat verkeerd opvat en denkt dat je een hekel aan haar hebt.
|
![]() |
|
![]() |
volgens mij ben je ook niet gek meer op dr, want je hebt het alleen maar over haar familie etc. dat je die zal missen, en haar niet!
je moet dr niet aan het lijntje houden en het haar eerlijk zeggen als je het zo voelt. en het niet aanhouden omdat je haar familie niet kan missen... |
![]() |
|
![]() |
klopt niet helemaal. ik vind haar ook nog leuk. ik wil haar alleen niet zo zien. en zij wil dat maar niet begrijpen
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
![]() vind jij dat normaal? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dat moet je gewoon tegen dr zeggen. Zeg dan tegen dr dat je haar heel lief enzo vindt, maar dat je ook nog tijd over wil houden voor je hobbies en je eigen vrienden. Als ze je elke minuut van de dag bezighoudt, kun je toch zeggen dat ze zelf ook moet inzien dat je alleen nog maar dingen met haar doet en niet met je vriend oid??
|
Praat met haar erover. Probeer haar de situatie uit te leggen dat je gewoon ook wat tijd voor jezelf over wilt houden en niet alleen maar bij haar zijn.
Ik kan me voorstellen dat je de familie zult gaan missen als je er zo vaak komt, maar dat moet geen reden zijno m het aan te houden. Als je erover hebt gepraat.. het geprobeerd hebt het haar duidelijk te maken hoe jij erover denkt en ze blijft zich hetzelfde gedragen, denk ik idd ook dat het beter is om het gewoon uit te maken. Ik zou er echt gek van worden als ik zo´n claimend vriendje had *blugh*
||
Citaat:
Aan gestres heb je niks. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ze is gewoon gek op je! Als jij het niet leuk vind dat ze zoveel belt en dat je haar zoveel ziet vind je haar dan wel echt leuk? Ik kan begrijpen dat het je benauwd maar als je haar echt leuk vind probeer er dan over te praten. Zij moet net zo goed rekening houden met jou als jij met haar!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer... Verwijderd | 8 | 08-01-2013 17:12 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer Shaneq | 1 | 15-12-2011 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer... Dzjun | 51 | 03-07-2006 07:38 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer... Dark-Wings | 2 | 06-06-2002 20:18 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer... muurbloem | 3 | 03-03-2002 07:39 | |
Liefde & Relatie |
* Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( * U-NiQ | 16 | 03-02-2002 14:26 |