Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2003, 07:54
xearo
xearo is offline
ik zit met een probleem. ik wil het uit maken met mijn vriendin omdat ik gek van haar wordt. ik heb nu bijna 4maanden iets met haar. ze woont in een dorp 10km verder waar eerst nooit kwam. ik wil het uit maken maar ik vind het wel best jammer want ik kan het heel goed vinden met haar familie en vrienden. ik kom er nu 4maanden zeker 5x in de week. en dan kom ik er opeens nooit meer. ik vind het best wel klote. wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2003, 08:00
DaWeZ
DaWeZ is offline
waarom wordt je gek van haar?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 08:03
Evolution
Evolution is offline
Citaat:
DaWeZ schreef op 23-05-2003 @ 09:00:
mjah?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 08:08
Pandemonium
Pandemonium is offline
nou als je het uitmaakt met haar kan je toch nog wel contact houde en daar af en toe langs gaan??

xXx
Oud 23-05-2003, 08:15
xearo
xearo is offline
Citaat:
DaWeZ schreef op 23-05-2003 @ 09:00:

omdat ze me zeker 3x op een dag beld en wil dat ik zo ongeveer altijd bij haar ben. ik word der echt gek van.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 08:29
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
xearo schreef op 23-05-2003 @ 08:15:
omdat ze me zeker 3x op een dag beld en wil dat ik zo ongeveer altijd bij haar ben. ik word der echt gek van.
Vraag dan om wat meer ruimte voor jezelf. Tis dacht ik zo wel bespreekbaar en dan hoef je het ook niet uit te maken...
Zeg niet:"Ik wil niet de hele dag bij je zijn"das noggal hard! Maar zeg gewoon dat je het heel leuk vind om bij haar te zijn, maar ook ruimte voor jezelf nodig hebt. Alleen-tijd zegmaar... Waarschijnlijk zal ze dat wel begrijpen!
Oud 23-05-2003, 08:30
Verwijderd
Citaat:
xearo schreef op 23-05-2003 @ 09:15:
Zeg dat dan tegen dr, misschien begrijpt ze het wel?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 08:47
xearo
xearo is offline
dat doet ze dus niet.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 09:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
xearo schreef op 23-05-2003 @ 08:47:
dat doet ze dus niet.
Heb je het haar wel es verteld dan? Ze kan het ook niet ruiken. Jij hebt gewoon wat tijd voor jezelf nodig, dat houdt dus niet in dat je minder om haar geeft. Ik ben ook een loner, ik hoef echt niet elke dag de hele dag bij mijn vriend te zijn, nou KAN dat ook bijna niet... maar goed
Oud 23-05-2003, 09:25
Verwijderd
Dat kan inderdaad heel bezitterig overkomen en benauwend werken. Het probleem is alleen dat die andere persoon dat vaak niet ziet, die is immers verliefd en wil het liefst zoveel mogelijk bij jou zijn. Als jij dus zegt dat je niet wilt dat ze jou zo vaak belt, bestaat de kans dat ze dat verkeerd opvat en denkt dat je een hekel aan haar hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 09:34
Lionheart
Weet je wrm ze zo doet? Heb je dat aan haar gevraagd?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 09:39
xearo
xearo is offline
je kan niet zonder me zegt ze leuk voor der, maar zo wordt ik er echt gek van. en als ik probeer uit te leggen dat ik haar minder wil zien dan snapt ze het niet
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 10:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
volgens mij ben je ook niet gek meer op dr, want je hebt het alleen maar over haar familie etc. dat je die zal missen, en haar niet!
je moet dr niet aan het lijntje houden en het haar eerlijk zeggen als je het zo voelt. en het niet aanhouden omdat je haar familie niet kan missen...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 10:47
xearo
xearo is offline
klopt niet helemaal. ik vind haar ook nog leuk. ik wil haar alleen niet zo zien. en zij wil dat maar niet begrijpen daardoor irriteer ik me aan haar. ik weet niet wat ze heeft. en als het uit is dat zou ik niet weten wat ik nog bij haar moet of haar vriendinnen. eerst kwam ik er nooit.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 10:56
Zazoo
Zazoo is offline
Citaat:
xearo schreef op 23-05-2003 @ 11:47:
klopt niet helemaal. ik vind haar ook nog leuk. ik wil haar alleen niet zo zien. en zij wil dat maar niet begrijpen daardoor irriteer ik me aan haar. ik weet niet wat ze heeft. en als het uit is dat zou ik niet weten wat ik nog bij haar moet of haar vriendinnen. eerst kwam ik er nooit.
beetje lullig om het uit te maken omdat ze te veel van je houdt he? je kan het toch gewoon bespreken. dan komt er maar ruzie van, je wordt het heus wel eens. ik vind het zwak om niet voor je relatie te vechten.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 11:01
marlies
marlies is offline
zeg dat je meer afstand wil nemen en als dat niet mag van haar dat je het dan uitmaakt

Ja het is hard, maar ze zal er wel van schrikken en ze zal er over na gaan denken
Oud 23-05-2003, 11:01
xearo
xearo is offline
ze wil het gewoon niet begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 11:03
Zazoo
Zazoo is offline
Citaat:
xearo schreef op 23-05-2003 @ 12:01:
ze wil het gewoon niet begrijpen.
zo te horen ben je gewoon egoistisch en interessseert t je niet dat ze zoveel van je houdt.
maak t uit, ze is beter af zonder je.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 11:11
xearo
xearo is offline
stel je eens voor: jouw vriendje belt je iedere morgen wakker terwijl je nog ligt te slapen. je bent hartstikke moe en hangt alsnog een uur aan de telefoon. je gaat naar school. je bent 3minuten thuis. de telefoon gaat weer. je hangt weer een half uur aan de telefoon en hij wil dat je naar hem komt, zoals al iedere dag van de week. je zit daar tot savonds 10uur en bent thuis. dan gaat weer de telefoon en je belt weer een uur. je helemaal geen tijd meer over voor andere dingen.

vind jij dat normaal?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 11:38
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
xearo schreef op 23-05-2003 @ 12:11:
stel je eens voor: jouw vriendje belt je iedere morgen wakker terwijl je nog ligt te slapen. je bent hartstikke moe en hangt alsnog een uur aan de telefoon. je gaat naar school. je bent 3minuten thuis. de telefoon gaat weer. je hangt weer een half uur aan de telefoon en hij wil dat je naar hem komt, zoals al iedere dag van de week. je zit daar tot savonds 10uur en bent thuis. dan gaat weer de telefoon en je belt weer een uur. je helemaal geen tijd meer over voor andere dingen.

vind jij dat normaal?
Nee... maar jij bent degene die er op in gaat.... Dat is ook niet normaal...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 11:57
Loezzel
Loezzel is offline
Dat moet je gewoon tegen dr zeggen. Zeg dan tegen dr dat je haar heel lief enzo vindt, maar dat je ook nog tijd over wil houden voor je hobbies en je eigen vrienden. Als ze je elke minuut van de dag bezighoudt, kun je toch zeggen dat ze zelf ook moet inzien dat je alleen nog maar dingen met haar doet en niet met je vriend oid??
Oud 24-05-2003, 12:26
gizmo
gizmo is offline
Praat met haar erover. Probeer haar de situatie uit te leggen dat je gewoon ook wat tijd voor jezelf over wilt houden en niet alleen maar bij haar zijn.
Ik kan me voorstellen dat je de familie zult gaan missen als je er zo vaak komt, maar dat moet geen reden zijno m het aan te houden.

Als je erover hebt gepraat.. het geprobeerd hebt het haar duidelijk te maken hoe jij erover denkt en ze blijft zich hetzelfde gedragen, denk ik idd ook dat het beter is om het gewoon uit te maken.
Ik zou er echt gek van worden als ik zo´n claimend vriendje had *blugh*
Oud 24-05-2003, 17:12
never mind
never mind is offline
doe het dan hard, spreek vaste tijdstippen af waneer jullie elkaar zien, en zeg anders dat je bang bent dat het fout gaat tussen jullie

(en maak er een gesprek van, niet een tussen-neus-en-lippen-door!)
Oud 24-05-2003, 17:24
Verwijderd
gewoon goed met elkaar praten. en samen tot een oplossing komen. ze is tenslotte je vriendin, dus hier zouden jullie een goed gesprek over kunnen hebben
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 09:04
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
xearo schreef op 23-05-2003 @ 08:54:
ik zit met een probleem. ik wil het uit maken met mijn vriendin omdat ik gek van haar wordt. ik heb nu bijna 4maanden iets met haar. ze woont in een dorp 10km verder waar eerst nooit kwam. ik wil het uit maken maar ik vind het wel best jammer want ik kan het heel goed vinden met haar familie en vrienden. ik kom er nu 4maanden zeker 5x in de week. en dan kom ik er opeens nooit meer. ik vind het best wel klote. wat moet ik doen?
Je wilt het uitmaken, maak het dan uit.
Aan gestres heb je niks.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2003, 09:25
snoops
snoops is offline
Ze is gewoon gek op je! Als jij het niet leuk vind dat ze zoveel belt en dat je haar zoveel ziet vind je haar dan wel echt leuk? Ik kan begrijpen dat het je benauwd maar als je haar echt leuk vind probeer er dan over te praten. Zij moet net zo goed rekening houden met jou als jij met haar!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten