![]() |
|
![]() |
hej mensen, thnx voor jullie reacties
![]() t stelt me eigenlijk wel weer n beetje gerust al die cijfers enzo... hoeveel procent het ook mag zijn, zo te zien is het niet de hele wereld ![]() maar idd, psychisch enzo gaat het ook niet echt lekker... daarom weet ik ook niet echt waar het aan ligt... majah, kga morgen naar de dokter dusz maar ff kijken wat die zegt... hopen dak snel n beetje zekerheid krijg owja, kheb trouwens wel halfgaar koorts gevoel enzo... en heel erg last van mn buik... weet alleen niet of het mn maag is of omdak gewoon ongesteld ben.. maja maar thnx voor de tips in ieder geval, bad33nd veel sterkte... khoop dat het bij jou dan niet zo lang duurt... en alsk echt pfeiffer heb dan hoor je denkk nog wel van me ok... xXx
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Niet onmiddelijk geloof ik... |
![]() |
||
Citaat:
En toen opeens kreeg k een gekke bult in me nek.. en toen een keelontsteking.. en toen nog meer van die gekke bulten... dus ik me laten testen.. en ik had pfeiffer..... Moest 3 weken bedrust nemen... en daarna zou ik weer langzaam kunnen gaan werken... maar niet dus... inmiddels heb ik t nu zo 9 weken en ik ben nog steeds niet goed genoeg om maar uberhaupt 1 dag te werken... Ik ben me baan door dit hele klote gebeuren kwijtgeraakt... ik kan geen lol meer hebben met vrienden omdat ik in die tiijd volgens het gak net zo goed had kunnen gaan werken... Mijn leven is zegmaar na 4 weken weer in een depressie geraakt waar k gelukkig nu wel weer een beetje uitben.. Maar voor mij is het zeker t einde van de werled geweest... eindelijk j droombaan hebben en um vervolgens moeten kwijtraken.. ben ook een persoon die t liefst elk moment bij z'n vrienden is om lekker te gaan chillen maar dat kan dus ook niet meer... IK HEB T HELEMAAL MET ME PFEIFFER GEHAD! hou teringhard ik moet gaan janken als dr weer dingen zoals sensation aankomen.. weten dat je dit jaar zou gaan met z'n allen.... en dan KAN HET NIET! T is me laatste tienerjaar.. en dat ik mooi vergald door me pfeiffer! dus JAH het kan weldegelijk je wereld doen instorten! en pfeiffer is te krijgen door speeskel"uitwisselijk" Pfeiffer zit achter in je keel in je speeksel.. als ik was gaan zoenen met iemand in de eerste 4 weken of iemand had uit me glas gedronken of ik had in iemands gezicht geniest was diegene besmet geraakt...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij hebt het extreem, het lijkt me dat de topicstarter het toch in iets mindere mate heeft. Probeer je iig ook een beetje te richten op 'later', als het goed is gaat Pfeiffer (iig voor een groot deel) over en kun je dingen dus weer opbouwen. Je leven bestaat niet uit alleen maar jeugd, tuurlijk kun je je jeugd niet inhalen, maar je kunt er ook straks wel het beste van maken. Ik blijf erbij dat Pfeiffer niet het einde van de wereld is. |
![]() |
|
Als Super-Eefjuh al vind dat t t einde van de wereld is.. (ik zeg niet dat t voor jou niet zo kan voelen natuurlijk) AL 9 weken? Ik heb t nu meer dan een half jaar.. en ook dus geen lol met mn vrienden, terwijl dit t laatste jaar van de middelabre is, dat we nog 'allemaal samen' zijn dus.. ik moet mn examenjaar overdoen door die stomme ziekte..
Maar dan nog zou ik niet zeggen dat mn wereld ingestort is.. Tis natuurlijk wel even moeilijk, maar tis nou eenmaal zo.. en gelukkig heeft lang niet iedereen het zo zwaar, als je het al hebt, dus maak je voorlopig geen zorgen ![]()
||
Citaat:
Mijn laatste kans van havo op oude stijl manier te halen is nu ook naar de tering... en ik weet dat t nog tijden zal duren.. maar ik vind het zo lullig dat de dokter en t gak blijft roepen dat ik dr wel binnen een half jaar vanaf ben.. maar ik denk dat t nog wel eens een langere tijd zal gaan duren.. Maar ik kwam dus eigenlijk meer op voor de mensen die een zware vrom hebben want die weten al dat ze dr een lange tijd aanvast gaan zitten..........
||
Citaat:
Ik zeg alleen dat IK het voel als heel omdat dit dus me laatste jaar lol voor me is.. en dat word vergalt door me pfeiffer... dit jaar zou zijn voor uitzoeken wat ik nu verder zou willen.. en nou mag k dr nog een jaar over gaan doen... laatste jaar tiener zijn gaat dus voor mij neit door ![]()
||
Citaat:
en ik kijk ook wel naar later... maar later is als ik dus 20 ben.. en dan ben k geen tiener meer... dan word van mij verwacht dat ik de werled instap en niet meer feestvier en shit...
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
het is niet van wat ik verw8.. het is wat mijn ouders verw88... mijn ouders zijn streng.. als t aan mij had gelegen was k nu allang m'n dromen gaan achtervolgens... maar zij vinden het nodig dat ik 5 dagen in de week ga werken als k niet naar school ga.. dus valt niet veel te kiezen...
![]() Maar jah.... ik spreek voor emzelf.. ik heb heel veel last van me pfeiffer.. maar t gaat en komt ook in periodes.. soms gaat t heel goed.. vervolg daarvan is dat je meer gaat doen.. t gevolg daarvan is dat t weer minder gaat... en dan ga je dus weer minder doen en dan gaat het weer beter... en zo blijft t een ficueuse (of hoe j t schrijve mag) cirkel... Ik ga dr ook neit bij neerzitten... maar als ik die leuke reclames zie van tiesto in concert en sensation waar ik dit jaar eindelijk een keer heenmocht... gaat dat dus nu mooi weer aan me neus voorbij... en dan voel k me toch weer heel erg leeg.......
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
't is vicieus, volgens mij. ![]() Citaat:
Probeer dingen te zoeken die je leuk vind en die je wel kunt doen, die zijn er vast nog genoeg. Doe het rustig aan, des te sneller is het over. Neem er de tijd voor, verwacht niet dat het morgen of over een week over is, dat duurt wel even. Doktoren zijn geen helderzienden, ze kunnen niet alles weten ed, ze maken ook wel eens fouten. |
![]() |
|
Neej idd... ik heb ook wel leuke dingen... maar ik ben iemanddie t liefst 24/7 om me vrienden is... ik hou gewoon heel veel van om mensen te zijn... (dus bij mensen in de buurt enzow) en naja.. dat gaat nu niet zo goed.. want ze hebben examen (ik trouwens toch ook) en in t weekend gaan ze uit.. en kna ik niet mee.. zondag zijn ze dood... dus is dr niks aan.. dr blijft dus niet veel voor me over van wat ik leuk vind
![]() Ben gaan proberen te tekenen... maar daar had k geen inspiratie voor.. dan blijft me zingen over... en dat ga ik dan ook zaterdag doen... maar jah.. en daarna? ![]() Kan k volgende week weer naar t gak! ![]() K krijg nu iets van 80 euro per week.. terwijl ik 223 verdiende... ik zie nu gewoon meer negatief dan psitief... ik kan ook neit vooruit gaan denken.. want dingen lopen toch nooit zoals ik denk dat ze gaan... dus heeft dat ook niet zo zeer veel nut..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ziekte van pfeiffer Charity's | 4 | 18-01-2012 08:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
pfeiffer pietje11 | 22 | 20-12-2010 11:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
pfeiffer+huiduitslag Tulpje6 | 15 | 28-02-2006 22:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Alle symptomen van Pfeiffer, maar na bloedtest.. Elysium | 2 | 17-03-2004 14:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pfeiffer Roosa | 3 | 13-05-2002 20:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
pfeiffer!! gitan | 16 | 05-12-2001 20:56 |