Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgensmij komt het helemaal niet eens in mn boek voor
![]() ![]()
|
![]() |
Hahaha ik had in het begin geeeen idee waar jullie het over hadden..
dacht dat misschien het voor vwo was.. Maar over keynes stond in het begin van mijn boek aan het begin van de 4de íets over die knakker, maar voorderest niks... En toen over de keynesiaanse maar daar heb ik écht niks over gehoord.. Dus ik schrok al ![]() Maarja.. toen het later werd uitgelegd kwam er wel een belletje rinkelen.. ![]() Maar heet dat echt zo joh? Goh... wist ik niet.. en wist oo kniet dat dat zo belangrijk zou zijn.. Jah, ik moet eigenlijk nog beginnen met economie te leren ![]()
||
Citaat:
Overheidsuitgaven - Belastingen (overheidsinkomsten dus) Export - Import Consumptie (uitgaven van mens) - Besparingen (niet-uitgaven dus)
||
Citaat:
de investeringen worden gefinancierd uit de besparingen en dit is iets wat ik 100% zeker weet dus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus: (s-i)(b-o)(m-e) = 0 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Weet je dat dit helemaal niet in mijn boek staat? Die hele Keynes wordt dr echt maar heel kort in genoemd..
||
Citaat:
|
Bij ons is keynes ook maar heel kort in het boek beschreven en we hebben het ook niet super lang behandeld..
ach, als die opgaven uit die andere examens goed gingen dan heb je toch niet zo veel te vrezen denk ik?
|
![]() |
||
Citaat:
Joehoeee! Dat komt mij ook niet bekend voor. staat me nergenz in de stof, dus als je alleen ec1 hebt... dan zou ik er geen probleem van maken... ![]() anders komen we d'r na woensdag nog ff op terug ![]()
|
![]() |
Bij het VWO (Eco1,2) is het Keynesiaans model een groot deel van de leerstof en komt waarschijnlijk dus ook in het examen terug.
Heb paar maanden geleden nog een tentamen gehad dat geheel gewijd was aan Keynes en Keynesiaanse modellen.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
Aparte tactieken Struiks | 47 | 23-05-2005 21:00 | |
Eindexamens 2003 |
economie keynes stickybandit | 9 | 17-05-2003 21:58 |