Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dus ja niet echt dik gezakt.... maja, was wel klote, maar goed, je kan er weinig aan doen! Mijn leraar heeft nog ruzie lopen maken met de tweede corrector ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zou denk ik aan de telefoon heel luchtig blijven doen en wat grapjes maken. En dan ophangen, mijn keel schrapen.. en het aan mijn ouders vertellen
![]() ![]() ![]() Maaar ik ga niet zakken. Ik wil echt niet zakken.
||
Citaat:
![]() Of idd de reacties van "buitenstaanders", ik zou me echt dood schamen.. ![]() ![]() "Goh, je hebt toch examen gedaan..Geslaagd?" "Nee...gezakt" "Oh.....................das kut" (verder weten ze nix te zeggen..) Ja dooh!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hier eentje uit ervaring: Helemaal stil worden en je afvragen hoe dat kan, omdat je je examenfeest al helemaal geregeld had en er helemaal vanuit ging dat je zou slagen.... Daarna helemaal verslagen zijn, en je beste vriendin bellen en keihard gaan janken....
dat had ik dus vorig jaar.... Hoop dat het dit jaar minder dramatisch is...
|
![]() |
Ik zou onwijs gaan schreeuwen en mijn mentor helemaal de huid volschelden. Mag hem toch niet...Daarna ga ik meteen mijn beste vriend bellen en vragen of ik ff bij hem langs kan komen. Hij slaagt sowieso wel en zo niet dan bel ik de krant!!
Mocht ik trouwens zakken op Latijn, dan grijp ik een keukenmes en ga ik een ommetje maken. Mijn leraar Latijn woont namelijk in de straat naast de mijne ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Dus echt vet gezakt bij de 1e keer zodat je t niet meer haalt of na een her?
Zo ja, das echt fucked up, ik heb geen idee maar ik sta er voor mijn gevoel niet goed voor zodat ik kans heb op zakken (en van slagen ![]() Mijn mentor belt me trouwens sowieso, ook als ik geslaagd ben dus das helemaal stress (maar ook zekerheid he). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Stel dat ik in de kamer zit en ik word gebeld.... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik denk dat ik er helemaal stil van zal worden
Wat mij echt verschrikkelijk zou lijken is dat er net op die dag juist heel vaak de telefoon zal afgaan. Denk je echt elke keer van 'shit ik ben gezakt' en dan blijkt t iemand anders te zijn. Maar ik zorg er dan wel voor dat ook echt niemand belt. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, zoals ik al zei, ik ben Andrea.. misschien kunnen andere er wel goed en vermakelijk om lachen... |
![]() |
||
Citaat:
|
gaan stotteren aan de foon, ophangen, vervolgens heel diep gaan nadenken en dan instorten.. in die volgorde denk ik.. njah. op dit moment hangt het een beetje af van economie en Latijn of ik ga slagen.. dus echt zeker ben ik er nog niet van..
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet wat ik zou doen...stil worden ofzo, heel snel ophangen (meteen) en m'n bed induiken om er niet meer uit te komen, denk ik. Gelukkig heb ik m'n middelbare school diploma al. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |